V
"vieras"
Vieras
Illalla taas kun rasvasin kädet ja kynnet oli niin tyngät kun olla voi niin hermostuin ja rupesin mollaamaan, et "sulla on noitakynnet" "ihan hirveen näköset" "kohta ne tulehtuu pahasti ja irtoaa pois" jne.
Olin ihan kauhea ja tyttö 5v alkoi itkemään
Sit pyysin anteeksi ja sanoin että ei ne nyt irtoa, mutta lopettaisit nyt kun olet joka viikko luvannut lopettaa ja silti aina petät lupauksen. Hoidossa puree/ illalla heti kun mun silmä välttää.
On kokeiltu kaikki apteekin pahanmakuiset kynsilakat mutta ei auta. Jotenki palo sit hermo totaalisesti kun tytöstä sit huomaa miten ne on kipeätkin välillä.
On kyllä hirvee olo vieläkin vaikka pyysin anteeksi. Eihän sitä mitään "neuroosia" voi varmaan tosta noin vaan lopettaa. Vielä vuosi sitten saattoi olla välillä taukoja että huomasin et kynnet oli kasvanut , mutta nyt ei pitkkiin aikoihin ole yhtään valkosta kynsissä näkynyt.
Olin ihan kauhea ja tyttö 5v alkoi itkemään
On kokeiltu kaikki apteekin pahanmakuiset kynsilakat mutta ei auta. Jotenki palo sit hermo totaalisesti kun tytöstä sit huomaa miten ne on kipeätkin välillä.
On kyllä hirvee olo vieläkin vaikka pyysin anteeksi. Eihän sitä mitään "neuroosia" voi varmaan tosta noin vaan lopettaa. Vielä vuosi sitten saattoi olla välillä taukoja että huomasin et kynnet oli kasvanut , mutta nyt ei pitkkiin aikoihin ole yhtään valkosta kynsissä näkynyt.