suuttuisitteko/loukkaantuisitteko?

  • Viestiketjun aloittaja nalkuttava akka
  • Ensimmäinen viesti
nalkuttava akka
Mies piirsi minusta pilakuvan, jossa maha ja tissit roikkuu ja naama täynnä näppylöitä, jalat on leveet ja selluliittiset ja hirveet silmäpussit. Kiva. Hermostuin, kaikella tällä todellisuuspohja olemassa, kun kaksi lasta olemassa(joista pienempi 10kk). Olen alkuvaiheessa raskaana ja olen sanonut että tissit ja maha TOSI herkkä paikka mulle et voisko olla kommentoimatta..mut näköjään ei.
Oonko jotenki heikkohermonen vai onko aihetta hermostua? Mies ei ymmärtäny ollenkaa vaik myönsikin et tais mennä liian pitkälle..Tuntuu toisaalta naurettavalta skitsota moisesta, mut se kuva oli niin kauhee et jäin miettii et tollasenako mies mua oikeesti pitää ja jos kerran pitää niin mitä helvettiä mun kanssa tekee!!!
 
nalkuttava akka
noh, mieshän ei lausu kohteliaisuuksia.KOSKAAN, alkuvaiheen seurusteluaikaa lukuunottamatta. Se ei halua kommentoida mun ulkonäköä suoraan vaan heittää tyhmää läppää, josta sitten toisinaan(niinkuin nyt)loukkaannun. Eikä ymmärrä ja väittää mua tosikoks kun sitten lukuisien(siis ei minkään yhden tai kahden)huonojen läppien jälkeen loukkaannun.
Olen yrittäny kysyä suoraan ja ainoon mitä vuoden(huom VUODEN)sisällä oon saanu siltä lypsettyä, on et kelpaat mulle tollasena. Kai mulla on sit vaan niin juntti äijä et ei osaa(vaikka oon sanonu et meiän seksielämäkin vois siitä kohentua kun vois sanoa jotain kaunista.edes joskus. kyllä meillä seksiä on 1-2x/vko mut voishan sitä olla enemmänkin ;D
Harmittaa vaan, kun tuntee itsensä näin "vanhana"27-vuotiaana 162/55kg rv 9+0 niin kurppaseks ja ruttuseks ja ei-haluttavaks ja ei-rakastettavaks, ei oikeen naiselliseksi.
 
"minä"
Uskon vakaasti siihen, että itsestään pitävä nainen on miehen silmissä haluttava ja kaunis. Jos jatkuvasti valittaa maharöllyköistä ja yrittää saada väkisin kehuja nostamaan itsetuntoa, niin ei ihme ettei miestä kiinnosta. Jos taas päättää olla se maailman kaunein ja haluttavin nainen, niin varmasti mies tulee leikkiin mukaan.

Itsetuntoa nostamaan ja ignooraa ulkoiset "kauneusvirheet", kauneus tulee oikeasti sisältäpäin.
 
kaunein kukkanen
[QUOTE="minä";26606535]Uskon vakaasti siihen, että itsestään pitävä nainen on miehen silmissä haluttava ja kaunis. Jos jatkuvasti valittaa maharöllyköistä ja yrittää saada väkisin kehuja nostamaan itsetuntoa, niin ei ihme ettei miestä kiinnosta. Jos taas päättää olla se maailman kaunein ja haluttavin nainen, niin varmasti mies tulee leikkiin mukaan.

Itsetuntoa nostamaan ja ignooraa ulkoiset "kauneusvirheet", kauneus tulee oikeasti sisältäpäin.[/QUOTE]

Tämä on varmaan paljolti totta! Minä löysin mieheni 38-vuotiaana ja oli jos jonkinlaista kompleksia, mutta en niistä kehdannut valittaa, kun mies kehui minun vartaloani niin kovasti aina rakastellesamme. Edelleen hän kehuu minua siinä huumassa, eikä tulisi mieleenikään sanoa, että ne minun seksyt reiteni hankaavat toisiaan vasten ja selluliittiakin näkyy heti kun vähän puristaa:D Muuten hän ei muista tai viitsi kehua, mutta tuo on silti vaikuttanut minun itsetuntooni hyvässä mielessä. Mikä minä olen valittamaan, kun mieheni on niin hinkuna minun jumalaiseen vartalooni:)

Pilakuvan piirtämistä pidän kyllä lapsellisena ja se on yksinkertaissti surullista, jos mies ei keksi mitään kaunista sanottavaa elämänkumppanistaan edes pyydettäessä. Minun isäni harrasti lapsellista ja samalla loukkaavaa pilailua äitini ulkonäöstä ja se oli tosi kiusallista ja aina tuli mieleen, että isä ei varmaan hyväksy minunkaan ulkonäköäni. Siinä piilee huonon itsetunnon siemen, jos lapsi joutuu seuraamaan sitä, kun isä kohtelee äitiä aliarvioivasti.
 

Yhteistyössä