Suuseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistan kun annoin ekakerran vaimolle suuseksiä koki nautinnolliselta, meillä pannaan säännöllisesti kumpikin saa hyvän kokemuksen joka kerta. Joitain aikoja sitten aloin useammin antaan vaimolle suuseksiä ja tuntuu nyt, että hän on aivan hulluna kun nuolen pimppiä ja imen klitorista laukeemisesta ei meinaa tulla loppua kun hän nauttii järkyttävän voimakkaasta tunteesta. Vastavuoroisesti hän ei halua antaa minulle suuseksiä ,olisi varmaan ihana kokea kun imetään terskaa ja päästä siinä laukeeman siemensyöksyyn. Mutta hyvä näin voin kutenkin hänelle tuottaa voimakkaan orgasmin.
On ihana lukea ja todeta kuinka voi täysillä nauttia suuseksistä, on ihanaa kun saan antaa pimppini nuoltavaksi, tämä on kahden kauppa.
 
vierailija
Mikä siinä nuolemisessa ja imemisessä tuntuu? En voi ymmärtää kun minua saisi käsitellä vaikka koko päivän tai viikon kun ei tunnu missään. Pitkästyttävää ja jotenkin koen omalta kohdaltani turhana mutta miestä kiihottaa niin nuolkoot.
 
vierailija
Kun annan vaimolle odottamaansa kiihottavaa suuseksiä laitan klitorikseen stimulointi voidetta mikä turvottaa ja herkistää tuntoa kun nuolee ja imee klitorista, tässä pääsee kokemaan suuseksin ihanan nautinnon. Sen jälkeen saan panna pimppiä niinpitkään kuin haluan ja hyvältä tuntuu kunnes laukean. Huomenna on lauantai ja sauna ilta on seksin aika.
 
vierailija
Kun annan vaimolle odottamaansa kiihottavaa suuseksiä laitan klitorikseen stimulointi voidetta mikä turvottaa ja herkistää tuntoa kun nuolee ja imee klitorista, tässä pääsee kokemaan suuseksin ihanan nautinnon. Sen jälkeen saan panna pimppiä niinpitkään kuin haluan ja hyvältä tuntuu kunnes laukean. Huomenna on lauantai ja sauna ilta on seksin aika.
Miksi sinne pitää jotain voidetta laittaa. Myyhän ne semmosia seksikaupoissa, mutta ihan turhaa ne on. Kyllö se sun naisen pimppa turpoaa muutenkin.
 
vierailija
Kun annan vaimolle odottamaansa kiihottavaa suuseksiä laitan klitorikseen stimulointi voidetta mikä turvottaa ja herkistää tuntoa kun nuolee ja imee klitorista, tässä pääsee kokemaan suuseksin ihanan nautinnon. Sen jälkeen saan panna pimppiä niinpitkään kuin haluan ja hyvältä tuntuu kunnes laukean. Huomenna on lauantai ja sauna ilta on seksin aika.
Se voide turruttaa niin, että orgasmin saaminen tulee entistä vaikeammaksi.
 
vierailija
Se voide turruttaa niin, että orgasmin saaminen tulee entistä vaikeammaksi.
Ihmisinä olemme erilaisia meillä stimulointi voide antaa hyvän tunne kokemuksen tunnen oman pimppini.
Meillä stimulointi voiteen käyttö on ollut eduksi ostin paikallisesta K.kaupasta pienen tuupin, olen käytännössä todennut mitä se saa aikaan, kun annan vaimolle suuseksiä nuolemalla ja imemällä klitorista. Sitten kun tulee orgasmin hetki saan kuulla kirkumisen ja kiljumisen miten vaimo laukee eikä meinaa loppua tulla tuntuu siltä et pitää vain jatkaa eikä ole voiteen turruttamisesta tietoakaan, et sellainen pimppi mulla ja meillä on .
 

Yhteistyössä