Suuseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon vasta 17-vuotias joten mulla ei seksielämää vielä ole eli en puhu kokemuksesta vaan ihan tunnepohjalta. Mua ällöttää ajatus suuseksistä. Siis että mä nuolisin jonkun ja joku muu nuolisi mun sukupuolielimiä. Tuntuu vähän kiihottavalta mut enimmäksee oksettavalta. Samaa aikaan kuitenki media ja keskustelupalstat esittävät suuseksin itsestäänselvyytenä jota kaikki harrastaa. Eikö se muka kenestäkään muusta tunnu vastenmieliseltä ajatukselta nuolla jonkun sukupuolielimiä tai suudella sellaista joka on niitä juuri nuollut?

Ei niitä tarvi silleen. Riippuu siitä mistä tykkää. Mun mies tykkää imeskellä mun pildeä ja se tuntuu IHANALTA mutta s eei taas itse halua että teen sille sellaista. Ei mua haittaa suudella sen jälkeen. Ei sellaista tehdä jos ei ole ollut alapesulla.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Mistä johtuu että mies ei halua että sille tekee sitä suulla?
Voisko olla joku vastaava juttu kuin esim. naisella että jos käyttää tärisevää lelua niin tulee niin lujaa, että lentää squittaus ja se on noloa? Suuseksissä ei lennä eikä normiyhdynnässä. Jos lentäisi niin en tykkäisi niistä.

Voiko miehillä olla tälläisiä "vaivoja"?

Sinun ei tarvitse tehdä mitään seksijuttuja mitkä tuntuu vastenmieliseltä, sanoi muut mitä hyvänsä!

Seksi ja seksiaalisuus ovat subjektiivisia asioita ja etenet asioissa siten miten sinusta tuntuu parhaimmalta. Jos joku tyrkyttää väkisellä tapojaan niin ehkä hän ei ole oikea henkilö jakamaan seksiasioita kanssasi.

Veikkaan, että kun seksiin tutustuu niin uteliaisuutesi kasvaa. Tällöin saattaa haluta kokeilla uusia juttuja.

Täytyy muistaa hyvä hygienia ja ehkäisy.(y)

Tsemppilöitä ja hyvää joulun odotusta!❤️

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Sinun ei tarvitse tehdä mitään seksijuttuja mitkä tuntuu vastenmieliseltä, sanoi muut mitä hyvänsä!

Seksi ja seksiaalisuus ovat subjektiivisia asioita ja etenet asioissa siten miten sinusta tuntuu parhaimmalta. Jos joku tyrkyttää väkisellä tapojaan niin ehkä hän ei ole oikea henkilö jakamaan seksiasioita kanssasi.

Veikkaan, että kun seksiin tutustuu niin uteliaisuutesi kasvaa. Tällöin saattaa haluta kokeilla uusia juttuja.

Täytyy muistaa hyvä hygienia ja ehkäisy.

Tsemppilöitä ja hyvää joulun odotusta!
Eikö suuseksi, jos sitä joku harjottaisi, olisi tapa pitää huoli henkilokohtaisesta hygieenista.

• Haha
Reactions: Lispetti
Voisko olla joku vastaava juttu kuin esim. naisella että jos käyttää tärisevää lelua niin tulee niin lujaa, että lentää squittaus ja se on noloa? Suuseksissä ei lennä eikä normiyhdynnässä. Jos lentäisi niin en tykkäisi niistä.

No miehillä on kyllä yleisesti ottaen lasti lentää aina kun laukeavat, ja sehän tuossa yleisesti ottaen ideana on.
Sitä en tiedä miksi mies ei sitä haluaisi...

Lähtökohtaisesti varmaan kaksi syytä. Ensinnäkin voi olla ettei suuseksi tunnu miltään. Toisilla ei penis ole yhtä herkkä ja jos se suikkari on sellaista huljuttelua, niin ennemmin siinä erektio häviää kuin orgasmi lähestyy. Ja sitten voi varmaan olla miehilläkin ihan sama juttu kuin naisilla, että on epävarma itsestään. Toki alapesu kuuluu hyviin tapoihin noissa tilanteissa, mutta onhan se silti aika intiimiä ja saattaa aiheuttaa ajatuksia, jotka eivät edesauta kiihottumista.