suuseksi

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
Ok,poikaystäväni ja mä olemme aika kokemattomia seksin kanssa.Mä en tykkää enää ottaa siltä suihin kun se ei ole vielä tehnyt mulle sitä kertaakaan.Sanoo että naiset lemuaa alhaalta raa'alta kalalta :-/ Ok,nyt me aiotaan sit tehdä se tai siis se tekee mulle mutta vain jos teen jotain pillunlemulle eli siis mitä teen?Laitanko parfyymia vai mitä?Oikeasti tää kuulostaa teistä tyhmältä kun olette kokeneita mutta mulle tää on iso asia.Ja oon kuullut että pilluun voi laittaa jotain kivanmakuista nuoltavaa ettei miestä inhota eli siis mitä?Kiitos tosi paljon asiallisista vastauksista!

Heli
Tärkeintä on puhtaus!! Peseydy huolella juuri ennen nuolusessiota. Kiihkossa erittyvä lima ei maistu juuri miltään, tai jopa hiukan makealta, sanovat jotkut miehet. Olen itsekin sormea sisälläni uittanut ja sormen nuollut, ei ollut pahaa. Mutta kaiken a ja o on huolellinen pesu, myös karva-alue on pestävä ja mielellään miedolla pesuaineella. Jos poitsu väittää yhä haisevan, laita hunajaa, suklaakastiketta tms avuksi.

Paula 14v
Jos sulla on hiiva niin sillon et pääse hajusta pesulla. Apteekista saa ilman reseptia canestan 500 mg emätinpuikon (1 kpl) joka laitetaan emättimeen illalla. Se liukenee sinne muutamassa päivässä ja neläjn päivän päästä ei hiivaa enää ole. Kokeile jos haju ei muuten häviä.

Jos taas on kyse nirppanokkaisesta pojasta, joka ei tavallista pillunhajua kestä, niin kyllä sitä voi kinuskikastikkeella leikkiä. muista itsekin voidella sit sen muna ennen kuin otat siltä suihin.

johan
No on sulla kanssa poikaystävä!!! Ei hyvänen aika sitä naisen tuoksua pidä mennä poistamaan tai peittämään. Normaalilla hygienialla naisen pillu on koska vaan nuoltavissa. En minä ainakaan päästä naista pesulle ennen nuolemista, johan siinä nautinto kärsisi. Jos taas pillusi ihan oikeasti (siis sinunkin mielestäsi) haisee sillille, niin sitten sulla on joku pöpö, joka vaatii hoitoa.

Anyway nuolemishommissa muilta kehon osilta olen käyttänyt kinuskikastiketta, pysyy aika hyvin iholla eikä sotke kovin pahasti. Toinen on spray-pullosta kermavaahto. Kermavaahto on selvästi sotkevampaa. Joku paksu, oikein sokerinen liköörikin voisi toimia.

ap
Hö,ei kyllä ainakaan mun mielestä mun pimppini haise sillille ja just oon käynyt gynikselläkin ja kaikki oli ok.
Emmä tiedä..poikakaveri ei vaan sitte kuulu niihin jotka tykkää antaa suuseksiä.Katotaan nyt tuleeko tästä kaameaa ja jatketaan vaan tavallista seksiä.Äh,pitäis kait ostaa joku seksiopas asennoista ym.Netistä en löytäny mitään kuvaopasta kun rahaa ei liiemmin ole.Mut kiitti kamalasti kaikille =)

vierailija
Rajamäen etikkaa kun lorauttaa römpsään niin hajut lievenee.. Ja alkaa nainenkin suorastaan huutaen kiemurtelemaan aktin rynkytyksen aikana...
Hö,ei kyllä ainakaan mun mielestä mun pimppini haise sillille ja just oon käynyt gynikselläkin ja kaikki oli ok.
Emmä tiedä..poikakaveri ei vaan sitte kuulu niihin jotka tykkää antaa suuseksiä.Katotaan nyt tuleeko tästä kaameaa ja jatketaan vaan tavallista seksiä.Äh,pitäis kait ostaa joku seksiopas asennoista ym.Netistä en löytäny mitään kuvaopasta kun rahaa ei liiemmin ole.Mut kiitti kamalasti kaikille =)
Kannattaa muuten laittaa elmukelmu pimperon ja kielen väliin nuollessa. Ei se tuntoa vie ja on hygieeninen.. Ihan vaan asiallisena vihjeenä kerron suuren salaisuuden. Ja käyttäkää hyvät ihmiset seksileikeissä ja aktin aikana kookosoljyä liukasteena. Pitää limakalvotkin kunnossa.

Pesu
Minä tykkään antaa suuseksiä vaimolle, mutta en tykkää jos pimppa ei maistu ja haise hyvälle. Vaimo lisäksi pesi sitä jollain hajustetulla pesuaineella ja se vaan pahensi makua pimpan lämmössä. En tykkää voimakkaista hajusteista muutenkaan.

Pyydän nykyisin vaimoa pesemään pimpan Sebamedillä. En tiedä onko PH jotenkin se vaikuttava, mutta ainakin meillä tuo toimii.

Yhteistyössä