Suuseksi

• Viestiketjun aloittaja öö..
  • Ensimmäinen viesti
Me olemme kerran kokeilleet eikä tykätty,eikä hommaa jatkettu orkkuun asti, koska me ei kerta kaikkiaan tykätty. Me ei vaan tykätä. Meidän suuseksi on suudelmia ja seksi on useimmiten yhdyntä. - Tosin mitäs minä mistään tiedän, kun olemme olleet naimisissa vasta 30 v.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Me olemme kerran kokeilleet eikä tykätty,eikä hommaa jatkettu orkkuun asti, koska me ei kerta kaikkiaan tykätty. Me ei vaan tykätä. Meidän suuseksi on suudelmia ja seksi on useimmiten yhdyntä. - Tosin mitäs minä mistään tiedän, kun olemme olleet naimisissa vasta 30 v.
Tai sitten sinä et tykännyt ja miehesi ei vaan viitsinyt alkaa vääntämään asiasta.

Tuo monikkomuodon käyttäminen häiritsee...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tai sitten sinä et tykännyt ja miehesi ei vaan viitsinyt alkaa vääntämään asiasta.

Älä solvaa liittoamme äläkä mieheni mieltymyksiä, jotka eivät ole millään tavoin pervoja. Me elämme näin. Sinun elämäsi ei liity meidän elämäämme mitenkään.

no eihän kaikkien tarvitsekaan kaikesta tykätä :)
itse taas kuuluun niihin jotka tykkää, erityisesti itse antaa suuseksiä, tietystikin omalle rakkaalle...mikä sen ihanampaa kuin tehdä toiselle jotain mistä tämä nauttii :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä en edes tiedä, mistä aloittaisin vastaukseni. Niin paljon äimistelen tota Toisen näkökulman pettämistä koskevaa viestiä. :eek: Taidan vastata huomenna. Mielenkiintoinen näkökulma, että toisen täytyy suostua tekemään seksin saralla mitä tahansa tai muuten on oikeus mennä vieraisiin. :saint:
jos vaan miettisit semmosia juttuja josta olis edes vähän kokemusta :whistle: :wave:
no mulla on jo vähän kokemusta mutta kyllä mua silti hämmästyttää Toisen näkökulman mielipiteet... :eek:
no mä vastasin vaan nimimerkille, en kirjotettuun tekstiin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Älä solvaa liittoamme äläkä mieheni mieltymyksiä, jotka eivät ole millään tavoin pervoja. Me elämme näin. Sinun elämäsi ei liity meidän elämäämme mitenkään.
Eläkää pois.

Tiesithän sinä että on aina olemassa vaara että joku kommentoi sinun kirjoitusta kun kirjoitat _julkiselle_ forumille.

Internetissä eivät päde samat säännöt kuin teidän omassa ruokapöydässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Mä en edes tiedä, mistä aloittaisin vastaukseni. Niin paljon äimistelen tota Toisen näkökulman pettämistä koskevaa viestiä. :eek: Taidan vastata huomenna. Mielenkiintoinen näkökulma, että toisen täytyy suostua tekemään seksin saralla mitä tahansa tai muuten on oikeus mennä vieraisiin. :saint:
jos vaan miettisit semmosia juttuja josta olis edes vähän kokemusta :whistle: :wave:
no mulla on jo vähän kokemusta mutta kyllä mua silti hämmästyttää Toisen näkökulman mielipiteet... :eek:
no mä vastasin vaan nimimerkille, en kirjotettuun tekstiin :ashamed:
hehe...voi muru, mähän kiusasin sua taas...sori, kyllä mä olen sitten ilkeä :ashamed: ;)

Tytsi; vaikka olet nuori, olet myös mieleltäsi kypsä ainakin tässä keskustelussa kirjoittamiesi näkemysten perusteella. Pidä kiinni ihanteistasi!

Muuten tähän keskusteluun on vain pakko sanoa, että käsittämättömiä ovat joidenkin ihmisten näkemykset... Esim. tämä: "Ne, joiden suhteet loppuvat "vain toisen syystä" eivät vain osaa katsoa itseään peiliin ja myöntää itselleen, ettei itsekään ole täydellinen. Kyllä hekin sen joku päivä ymmärtävät... tai sitten eivät." - toisen näkökulman (sorry, en osaa tehdä kahta lainausta viesteistä simmottos hianosti!) kommentti... Siis jos en ole täydellinen, olen (tai voin sen tähden olla) syyllinen suhteen loppumiseen...? Huh.

Ja sitten vielä yksi kommentti alkuperäiseen aiheeseen: Uskon, että jotkut harrastavat suuseksiä ja saattavat olla jopa hyviä siinä, vaikka heillä ei olisi koko elämänsä aikana aikomustakaan sitoutua yhteenkään parisuhteeseen.

Toisaalta moni elää pitkän ja onnellisen parisuhteen, eikä ikinä edes haaveile suuseksistä.

Seireenix
Meillä parisuhteeseen kuuluu oleellisesti suuseksi, mies nauttii siitä samoin kuin itsekin. Mies taitaa tykätä enemmän saada sitä itse kuin antaa, mutta annan sen anteeksi. Se saattoi myös olla yksi suurimmista syistä miksi meistä tuli pari (mies tykkää siis eritt. paljon ). Tekniikoita on yhtä paljoin kuin on erilaisia ihmisiäkin, paras kikka on ehkä kuunnella partneria ja hänen toiveitaan. Suuseksi ei kuitenkaan ole niin yleistä kuin täällä annetaan mielestäni ymmärtää. Tiedän monta pariskuntaa jotka eivät suuseksiä harrasta mutta ovat yhä onnellisesti yhdessä.

Seksi parisuhteessa on aika herkkä alue, on väärin alkaa tuomitsemaan esim. naista joka ei halua antaa miehelle suuseksiä. Jokainen tablaa tyylillään, ja tyylejä on yhtä monta kuin erilaisia ihmisiäkin. Tiedän naisen joka ei halua antaa miehelle takaapäin koska se on niin KAMALAA ja ELÄIMELLISTÄ (huijui! ) mutta muuten homma pelittää.

Trallallaa
Miehet tykkäävät suuseksistä, koska joutuvat usein tyytymään sellaiseen naiseen, jota eivät panisi missään nimessä. Sitten on hyvä laittaa silmät kiinni ja kuvitella sitä joksikin muuksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Trallallaa:
Miehet tykkäävät suuseksistä, koska joutuvat usein tyytymään sellaiseen naiseen, jota eivät panisi missään nimessä. Sitten on hyvä laittaa silmät kiinni ja kuvitella sitä joksikin muuksi...
No eikös niitä silmiä voi laittaa kiinni muulloin kun juuri suuseksin aikana? Eikä mun mies ainakaan silmiään silloin kiinni pidä. Se tykkää katsella... :p

:LOL: voi elämän kevät! vaan kaksplussalla voi keskustelu edetä suihinottovinkeistä väkivaltaisten parisuhteiden syväanalysointiin :LOL: :headwall: :headwall:

harjottele sun miehes kanssa, etköhän sä pärjää. ihan opittavissa oleva taito :hug:

Yhteistyössä