Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="rakkaudesta äiti, post: 27414712, member: 54193"]</p><p>Kiitos tuestanne :heart:</p><p>Tänään oli jotenkin tosi kauhea herätä kun en enään ollutkaan raskaana,eikä ole sitä vauvaakaan:'(</p><p></p><p>Tai tavallaanhan oon ehkä vielä vähän raskaana ku kannan sisälläni kuollutta alkiota.</p><p>Uskomattoman kamala olo tulee aina välillä vaikka kuinka yritän ajatella muuta.Aamunkin alotin jo kuuden aikaan kyynelehtimällä kun ei vaan pystynyt nukkumaan.</p><p></p><p>Mietityttää miten tässä käy.Tosiaan ens viikon alussa joudun sinne tutkimuksiin ja sitten saan samalla lääkkeet kohdun tyhjennystä varten ,mutta sekin alkoi nyt pelottamaan kun yritin netistä ettiä tietoa miten se tyhjennys menee niin eteen tuli pitkä litania kauhujuttuja epäonnistuneista tyhjennyksistä joissa osassa vuto kestänyt jopa 7viikkoa,on tullut veren "syöksymisiä" viikkoja vuodon loppumisen jälkeen,pyörtymisiä,kohtutulehduksia,ambulanssikyydityksiä sairaalaan ja lopuksi päälle vielä kaavinta ku raskausmateriaalia jäänyt kohtuun.Muutama onnistunutkin tyhjennys siellä luki mutta se jäi niihin muutamiin: / Niin joo ja jotkut kirjotti että on ihan hirveitä kipuja,et kohtu supistelee ja tuntuu niinku synnyttäs.Onko kellään kokemusta nuista? Sitten kiinnostas tietää että voinko olla yksin kotona neljää lastani hoidellen vai voiko siinä oikeesti tulla kaikkea kamaluutta eteen?</p><p></p><p>Tänään oon myös syytellyt itseäni siitä että suunnittelimme/haaveilimme liikaa.Toivoimme kesävauvaa ja tähtäsimme siihen että saisimme kesävauvan.Heti eka kierrosta tärppäs ja sillon alko epäilyttään voiko tää olla totta että kaikki menee niinku toivoo.Sittenhän me myös toivottiin että vauva syntyy ennenkuin tämän hetken kuopus täyttää 3v jotta mulla ois mahollisuus olla kotona.Oisin saanu ihan hyvää äitiyspäivärahaakin kun se ois määrittynyt mun töiden mukaan joita tein ennen esikoisen syntymää.Ja neloselle ja vitoselle ois tullut ihan kiva ikäerokin.Kuitenkin alle kolme vuotta niinkuin toivoin.Mutta ehkä toivoin liikaa ja sitten menetin koko vauvan:'(</p><p></p><p>Nyt oon vaan miettinyt voiko meille sitä viidettä enään tullakkaan kun tän hetken pienimmäinen kerkee ihan varmasti täyttää sen 3v ennenkuin meille vois vauva tulla ja sitten tippusin ihan jollekkin minimi rahalle.En tiiä kestettäskö sitä ku nytkin on niin tiukkaa ku oon kotihoidontuella ja oon ymmärtäny et se äippäraha ois jotain vielä paljon surkeempaa kuin kotihoidontuki.</p><p></p><p>Jotenki niin surkea olo.kaikki menee mönkään.Menettää jo paljon oottamansa vauvan ja sitten tuntuu ettei uuttakaan enään "kerkeä" /pysty tekemään:'(</p><p></p><p>Kuhan tulis sen verran rahaa että pärjää...... en tiiä kaikki tuntuu nyt väärälle.Ku oisin vaan saanut tämän vauvan näiden neljän lapseni lisäksi niin oisin ollut niin onnellinen:heart: Ja näistä neljästäkin oon toki onnellinen,maailman onnellisin:heart: Muttakun jo ajattelin olevani viiden lapsen onnellinen äiti niin kyllä tää satuttaa.........</p><p></p><p>Mutta nyt koitan lopettaa tän marinan ja yritän syödä jotain.Mikään ei tunnu nyt maistuvan,vaikka raskaus viikkoina huolehin niin tarkkaan siitä mitä suuhuni laitoin.Nyt ei jaksa ees ajatella syömistä:|</p><p></p><p>Plussatuulia kaikille ja toivottavasti mullekkin joskus kuhan saisi nyt tuon kohdun tyhjennettyä että ois mahollisuus uuden raskauden alkaa.Mullahan ei mikään vuoto alkanutkaan vaikka eilen vähän sitä rusehtavaa valkovuotoa tuli.Tietääkö kukaan onko niitä ekoja menkkoja pakko oottaa sen tyhjennyksen jälkeen? Onko siitä vaaraa jos raskautuu heti sen jälkeen? Kuulin jostain että se ois vaan siksi hyvä että kuukautiset tulis että raskauden alkamiskohdan voi määrittää tarkemmin,mutta onko siinä muutakin? Jotain riskejä? Ultraaja ainakin sanoi että pitäs oottaa ne eka menkat ennenkuin alkaa yrittämään,mutta en tajunnut siinä surultani mitään kysyäkkään,vaan itkin vaan.Niin ja jos ei tarvis oottaa niitä ekoja menkkoja niin sitten ehkä vauva vois keretä syntyä(jos tulisin taas heti raskaaksi) ennenkuin tän hetken kuopus on 3v ja sillon mun ei tarvis yhtään stressata äitiyslomaa,vaan voisin oottaa sitä hyvillä mielin niinku tässäkin mini raskaudessa tein.</p><p></p><p>Nyt vaan pelottaa että jos kohtua joudutaan sörkkimään,vaikka tekeen kaavinnan tai jonku leikkauksen jopa sen kystan takia,niin entä jos en enään raskaudukkaan :'(</p><p></p><p>Mää voin parhaiten lasten keskellä(omieni):heart: ja tuntus ihan kauheelle jos vauvaa ei enään tuliskaan.</p><p></p><p>Mies tuli nyt töistä pelastaan mut nälkäkuolemalta ja alko tekemään ihanalle tuoksuvaa ruokaa ja salaattia:heart: Ehkä mulle nyt maistuukin kun ei tarvi ite tehä mitään=)</p><p></p><p>rakkaudesta äiti</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="rakkaudesta äiti, post: 27414712, member: 54193"] Kiitos tuestanne :heart: Tänään oli jotenkin tosi kauhea herätä kun en enään ollutkaan raskaana,eikä ole sitä vauvaakaan:'( Tai tavallaanhan oon ehkä vielä vähän raskaana ku kannan sisälläni kuollutta alkiota. Uskomattoman kamala olo tulee aina välillä vaikka kuinka yritän ajatella muuta.Aamunkin alotin jo kuuden aikaan kyynelehtimällä kun ei vaan pystynyt nukkumaan. Mietityttää miten tässä käy.Tosiaan ens viikon alussa joudun sinne tutkimuksiin ja sitten saan samalla lääkkeet kohdun tyhjennystä varten ,mutta sekin alkoi nyt pelottamaan kun yritin netistä ettiä tietoa miten se tyhjennys menee niin eteen tuli pitkä litania kauhujuttuja epäonnistuneista tyhjennyksistä joissa osassa vuto kestänyt jopa 7viikkoa,on tullut veren "syöksymisiä" viikkoja vuodon loppumisen jälkeen,pyörtymisiä,kohtutulehduksia,ambulanssikyydityksiä sairaalaan ja lopuksi päälle vielä kaavinta ku raskausmateriaalia jäänyt kohtuun.Muutama onnistunutkin tyhjennys siellä luki mutta se jäi niihin muutamiin: / Niin joo ja jotkut kirjotti että on ihan hirveitä kipuja,et kohtu supistelee ja tuntuu niinku synnyttäs.Onko kellään kokemusta nuista? Sitten kiinnostas tietää että voinko olla yksin kotona neljää lastani hoidellen vai voiko siinä oikeesti tulla kaikkea kamaluutta eteen? Tänään oon myös syytellyt itseäni siitä että suunnittelimme/haaveilimme liikaa.Toivoimme kesävauvaa ja tähtäsimme siihen että saisimme kesävauvan.Heti eka kierrosta tärppäs ja sillon alko epäilyttään voiko tää olla totta että kaikki menee niinku toivoo.Sittenhän me myös toivottiin että vauva syntyy ennenkuin tämän hetken kuopus täyttää 3v jotta mulla ois mahollisuus olla kotona.Oisin saanu ihan hyvää äitiyspäivärahaakin kun se ois määrittynyt mun töiden mukaan joita tein ennen esikoisen syntymää.Ja neloselle ja vitoselle ois tullut ihan kiva ikäerokin.Kuitenkin alle kolme vuotta niinkuin toivoin.Mutta ehkä toivoin liikaa ja sitten menetin koko vauvan:'( Nyt oon vaan miettinyt voiko meille sitä viidettä enään tullakkaan kun tän hetken pienimmäinen kerkee ihan varmasti täyttää sen 3v ennenkuin meille vois vauva tulla ja sitten tippusin ihan jollekkin minimi rahalle.En tiiä kestettäskö sitä ku nytkin on niin tiukkaa ku oon kotihoidontuella ja oon ymmärtäny et se äippäraha ois jotain vielä paljon surkeempaa kuin kotihoidontuki. Jotenki niin surkea olo.kaikki menee mönkään.Menettää jo paljon oottamansa vauvan ja sitten tuntuu ettei uuttakaan enään "kerkeä" /pysty tekemään:'( Kuhan tulis sen verran rahaa että pärjää...... en tiiä kaikki tuntuu nyt väärälle.Ku oisin vaan saanut tämän vauvan näiden neljän lapseni lisäksi niin oisin ollut niin onnellinen:heart: Ja näistä neljästäkin oon toki onnellinen,maailman onnellisin:heart: Muttakun jo ajattelin olevani viiden lapsen onnellinen äiti niin kyllä tää satuttaa......... Mutta nyt koitan lopettaa tän marinan ja yritän syödä jotain.Mikään ei tunnu nyt maistuvan,vaikka raskaus viikkoina huolehin niin tarkkaan siitä mitä suuhuni laitoin.Nyt ei jaksa ees ajatella syömistä:| Plussatuulia kaikille ja toivottavasti mullekkin joskus kuhan saisi nyt tuon kohdun tyhjennettyä että ois mahollisuus uuden raskauden alkaa.Mullahan ei mikään vuoto alkanutkaan vaikka eilen vähän sitä rusehtavaa valkovuotoa tuli.Tietääkö kukaan onko niitä ekoja menkkoja pakko oottaa sen tyhjennyksen jälkeen? Onko siitä vaaraa jos raskautuu heti sen jälkeen? Kuulin jostain että se ois vaan siksi hyvä että kuukautiset tulis että raskauden alkamiskohdan voi määrittää tarkemmin,mutta onko siinä muutakin? Jotain riskejä? Ultraaja ainakin sanoi että pitäs oottaa ne eka menkat ennenkuin alkaa yrittämään,mutta en tajunnut siinä surultani mitään kysyäkkään,vaan itkin vaan.Niin ja jos ei tarvis oottaa niitä ekoja menkkoja niin sitten ehkä vauva vois keretä syntyä(jos tulisin taas heti raskaaksi) ennenkuin tän hetken kuopus on 3v ja sillon mun ei tarvis yhtään stressata äitiyslomaa,vaan voisin oottaa sitä hyvillä mielin niinku tässäkin mini raskaudessa tein. Nyt vaan pelottaa että jos kohtua joudutaan sörkkimään,vaikka tekeen kaavinnan tai jonku leikkauksen jopa sen kystan takia,niin entä jos en enään raskaudukkaan :'( Mää voin parhaiten lasten keskellä(omieni):heart: ja tuntus ihan kauheelle jos vauvaa ei enään tuliskaan. Mies tuli nyt töistä pelastaan mut nälkäkuolemalta ja alko tekemään ihanalle tuoksuvaa ruokaa ja salaattia:heart: Ehkä mulle nyt maistuukin kun ei tarvi ite tehä mitään=) rakkaudesta äiti [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Millainen työmatka olisi muuten hyväksyttävä teille?
Tänään 05:50
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko kilttilän väki muka pelokkaita?
Tänään 04:32
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Subi = hampurilainen
Eilen 23:04
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Voiko joku samaistua
Eilen 22:42
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
'RKP-läinen' perinteinen sanonta on että 'suomalaiset on syntyneet lanta-kokkareesta.'
Eilen 22:08
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Juotko Matcha-teetä
Eilen 21:05
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Hypetetty ensi vuoden talouskasvu katosi kun pieru saharaan kun SAK vaati palkankorotuksia
Eilen 20:52
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Pitäisi saada se SAK:n 10% palkankorotus, sillä tällä hetkellä ostovoima on alimmillaan 20 vuoteen
Eilen 19:38
vierailija
25 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 839
Aihe vapaa
3.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 819
Aihe vapaa
4.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 653
Aihe vapaa
5.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 635
Aihe vapaa
6.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Eilen 10:36
Luettu: 614
Aihe vapaa
7.
Menkääpäs nyt sinne kaakoihin ryyppäämään, saadaan suomen syntyvyys kasvuun
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 13:21
Luettu: 549
Aihe vapaa
8.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Eilen 07:32
Luettu: 541
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Donald Trumpin ylivoimainen vaalivoitto romuttaa vasemmiston koko narratiivin
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
2 min sitten
Aihe vapaa
3.
Milloin on seuraava kasvava kuu?
2 min sitten
Aihe vapaa
4.
Miten teidän aamunne alkoi?
3 min sitten
Aihe vapaa
5.
THL maksoi tubettaja Ville Mäkipellolle tuhansittain euroja koronarokotusten propagandasta
11 min sitten
Aihe vapaa
6.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
13 min sitten
Aihe vapaa
7.
Taidekasvatusta Aalto-yliopiston tavoin
Latest: AivanSama
23 min sitten