¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Heissan kaikille!
Vierailuni jäi sitten lyhyeksi :) Meillä tärppäsi taas ekasta kierrosta ja jos kaikki menee hyvin niin LA ois 15.7.2011. Eli aika tarkalleen 1v1kk tulisi ikäeroa viidennen ja kuudennen välille :) Plussatuulia kaikille!
 
No johan on ehtinut tapahtua. Onnea kaikille ja toivotaan että pienet vauvan alut pysyvät kyydissä mukana.

Mulla vauvakuume alkaa taasnousta. Vaikka kuopus on vasta 4 kk mutta kun on jo niin iso että maistelee soseita niin tuntuu että se ei ole enään vauva... Vaikka toki on vielä pikkuinen vauva mutta kasvaa niin hurjaa kyytiä isoksi pojaksi. Pelottaa vaan se työn määrä mikä olisi 5 muksun kanssa. Tuntuu että näissä neljässä on ihan hirveesti töitä. Milloin on päiväkodin vasu taikka koulun keskusteluja, puheterapiaa, neuvolaa hammaslääkäriä ym kuskailuja...

Muuten uteliaisuuttani kyselen että millaisella autolla ajatte?
 
Saa siirtää:heart: Mä en ole ikinä keskenmenoa pelännyt:).Sille ei voi mitään jos niin käy mutta se asia ei ole mun käsissä:)

Meillä on autona vm94 voyager.Vanha romuhan toi on mutta toimii ja jos ei toimi niin laitetaan kuntoon :D
 
Jee! Täällä on muillakin tullut plussia!

Meillä on kanssa tuo Opel Zafira. No se on nyt sitten täynnä eli auto-ostoksille ennen kesää...

Mut saa kanssa siirtää plussanneisiin :) Siitäpä se taas alkaa :) Poitsulla on huomenna 4kk neuvola. Jäppinen tosin täyttää jo 5kk nyt 18pv.
 
Jee! Täällä on muillakin tullut plussia!

Meillä on kanssa tuo Opel Zafira. No se on nyt sitten täynnä eli auto-ostoksille ennen kesää...

Mut saa kanssa siirtää plussanneisiin :) Siitäpä se taas alkaa :) Poitsulla on huomenna 4kk neuvola. Jäppinen tosin täyttää jo 5kk nyt 18pv.
Meillä poika täyttää 18.11 jo 1v :D

minkä kokoisia asuntoja teillä on??Meillä on 120 neliöö 5h+k+s ja ihan hyvin toistaseksi ainaki sovitaan :)
 
Suuret onnittelut plussanneille :heart: Kunpa sitä itsekin vielä jossakin vaiheessa sais nähdä ne viivat testissä...

Meillä on autona Chryslerin Voyager ja siinä olis siis yksi paikka vapaana ;) Ja asunto on 4h+k+s kerrostalo 103 neliöö. Kyllähän tähän mahtuu ja sopu sijaa antaa :D Mut pitänee lähteä kohta töihin, plussaonnea kaikille!! :heart:
 
Tänään oli kahdella lapsella lääkärineuvola. Onneksi kaikki hyvin.
Ja kiitokset onnitteluista :) Meillä on 4h+k 120m2 vuokraomakotitalo. On jo vuosi etsitty uutta kotia, mutta tuloksetta. Kun pitäisi vuokralle saada. Meillä lapset on 2+2+1 makuuhuoneissa ja meille aikuisille on tehty olkkarin nurkkaan makuusoppi. Verhot ympärillä niin ihan hyvä rauha.

Jos joku muuten tietää hyvän tila-auton 8+ matkustajaa ja vielä mahtuis tavaraa mukaan niin ehdota! Meillä tuo Zarirakin on siitä ärsyttävä, kun kaikki mahtuu kyytiin, mutta eipä sitten muuta. Matkarattaat menee just ja just survomalla "takakonttiin" :(

Vinkkasin muuten neuvolatädille jo, että mahdollisesti vois mulle sitä aikaa kanssa kohta varailla. Kun varailtiin kahdelle muksulle samalla uusia aikoja :)
 
Saanko liittyä seuraanne? En ole varma onko kolmen lapsen perhe vielä SUURperhettä nänhytkään, mutta tässä on alkanut tuntumaan että ehkä vielä yksi (?) lapsi saattaisi olla mahdollinen :) Yrityksen aloittamisen ajankohta ei ole vielä tiedossa. Mielenkiinnolla luin teidän juttujanne ja olisi kiva liittyä mukaan.
Olen 29, lapset:
5,5v
4v
2v4kk
 
Olen aiemminkin kirjoittanut mutta vastaan nyt kuitenkin:D Eli me ängetään itsemme 75neliöiseen kolmioon (saunalla):whistle:

Isompi asunto pitäisi jossain vaiheessa saada mutta tässä nyt on niin paljon juttuja kesken että ei voida muuttaa ainakaan ennenkuin tyttö menee tokalle(vuoden päästä siis menee ekalle)
Me nukutaan olkkarissa ja vauva tulee meidän kanssa olkkariin :D.Eskarilaisella siis oma huone,pienet nukkuu omassa.Niille laitetaan kerrossänky myöhemmin:)

Täällä voidaan todella huonosti.Kaikki etoo.oksettaa,ällöttää:x hajut on kauheita,itkettää,väsyttää ym.Mutta silti en pois vaihtaisi:heart:

Tänään varasin neuvola ajan kun nuorimmaisella on tän kuun lopussa 1,5vee neuvola niin siinä samalla on mun sitten.Meidän neuvola terkka oli ihan innoissaan:D
 
Reppasenkeli: Meillä transporter 1+8. Ollaan otettu yks penkki pois (meillä kun kaikilla penkeillä ei ole tarvetta) ja nyt jopa oran yhdistelmävaunut mahtuu kasaamatta kyytiin. Toki onhan se kiinni siitä miten penkit on tehtaalla laitettu. Mutta ehdottomasti paras auto mitä meil on ollut jos ajattelee ihmisten mukavuutta sekä just tuota tilaa muulle tavaralle. Myös koirat on mahtunut hyvin kyytiin.
 
Heips!
Ihanasti ihmiset ovat täällä plussanneet! Hurjasti onnea kaikille!

Tuossa autoista kyseltiin ni meil on 8 hengen chevrolet astro ja se on todella ihana! Vaunut mahtuu takaluukkuun ihan purkamatta ja meil on emmaljungan classic malli. Bensaa vie kyl ku pieni eläin mutta se on musta vaan hyvä (siis ei se bensan kulutus:)).
Me asutaan omassa talossa jota on laajennettu, tosin yläkerta on tekemättä uudenosan puolesta. Kolme nukkuu tällä hetkellä samassa huoneessa ja pienin on meidän kanssa. Meillä on tontti melkein pari hehtaaria joten jos lapsia tulisi viel lisää niin taloa voi huoletta laajentaa;)
 
Onnea ihanaisille plussanneille:flower: Meillä autona kaksi vuotta vanha Wolkkarin Caddy Maxi Life. Seitsemälle hyvät istuimet ja takakonttiin mahtuu vaunut vain nostamalla ne sinne:heart:TYKKÄÄN ja SUOSITTELEN! Helppo ajaa ja parkkeerata vaikka jo isohko auto. Kotina meillä on rivarin päätyhuoneisto 119 neliötä. Alakerrassa 3 makkaria ja vessa+kodinhoitotila (ei huone) ja yläkerrassa yksi isompi makkari , isohko olohuone, keittiö, eteinen ja kylpyhuone/sauna. Toimiva ja suuremmasta emme edes tällä hetkellä haaveile. Tytöillä omat huoneet, pojat nukkuu samassa ja 1v meidän huoneessa. Olen samaa mieltä, että sopu sijaa antaa:heart:
 
Moikka!

Autoista olitte jutelleet. Meillä liikutaan kahdella vanhalla rämällä. Toinen on vuosimallia 1990...Farmarivolvo, jossa 7 paikkaa (kuluttaa 100km kohden 14l...niinku ihan hullua)...ja toinen on 1999 luvun pikkunen peugeot...ja tämä toimii dieselillä. Autosta haaveillaan...mutta haaveeksi taitaa jäädä. Pikkuinen pelko takaraivossa kokoajan jyskyttää, että milloin toinen hajoaa niin ettei voi/kannata enää korjata.

Ja kotina meillä on 320 neliöinen (10 huoneinen) omakotitalo maalla. En vaihtaisi tilaa millään hinnalla pois...ja Vantaalta muuttaneena, me myytiin sieltä 85neliöinen 4h+k hintaan 156 000...ja tää nykyinen maksoi vähemmän. Muuttakaa maalle ;)

Mamma Muu+täyskymppi 10+
 
mammamuu meiltä hajos justiinsa joku osa meidän autosta joka suomessa maksaa 500e?!
Oltiin jo ihan pulassa että mitä tehdään,ostetaan 5hlön auto eikä kuljeta ikinä koko porukka mihkään.Sitten löydettiin se sama osa jostain eestiläisestä liikkeestä kuluineen 150e!
Uudessa autossa maksaa sitten se huolto ym.enempi.

Me unelmoidaan 7hlön vanista .Joskus sitten:).

Ja maalle muuttoa olen miettinyt monesti.Asuntoja ollaan kateltu monesti mutta jotenkin vielä mietityttää ajatus että lähtisi täältä pois.(vantaalla asutaan mekin)
Oletko mammamuu täältä kotoisin,muutitteko lähinnä asuntojen takia?.Anteeksi jos utelen:)

Nyt vasta luin taakseppäin inezillä olikin astro!.Sellainen meillekkin joskus vielä:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä