Suurin pudottaja Suomi 2019

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suurin pudottaja Suomi alkaa tänään 4.9.2019
Meinaatteko katsoa?

Osallistujat:
Muotialan yrittäjä ja viime vuoden Miss Plus Size Niina Kuhta, 37, painaa alkupunnituksessa 103, 2 kiloa. Hän on 170 senttiä pitkä.

Jounin kaupan toimitusjohtaja Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen, 38, painaa 92,5 kiloa ja on 171 senttiä pitkä.

Entinen Miss Eurooppa, juontaja Riitta Väisänen, 64, painaa 96,7 kiloa ja on 174 senttiä pitkä.

Entinen kampaamoyrittäjä ja kunnanvaltuutettu, Timo T.A. Mikkosen leski Nina Mikkonen, 54, painaa 86 kiloa ja on 152 senttiä pitkä.

Ravintoloitsija ja kokki Akseli Herlevi, 34, painaa 141, 3 kiloa ja on 185 senttiä pitkä.

Artisti Pertti "Nipa" Neumann, 59, painaa 107,3 kiloa ja on 178 senttiä pitkä.

Jääkiekkovalmentaja Juhani "Tami" Tamminen, 68, painaa 114,5 kiloa ja on 175 senttiä pitkä.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/dd3ff714-8b88-4269-a211-a157f16f5be7

Ku mulla on jäänyt jonkun kerran ohlejma katsomatta loppuun ku toi Akseli -ihan oikeasti- on niin rasvaatirisevän näköinen ettei ainakaan mieli enää syödä tee ohjelman ruokia, niin todella toivon että onnistuisi pudotushaasteessa.

Ja sen jälkeen voisi perustaa ravintelin missä sapuskoja on ajateltu uudelta kantilta. Että saisi syödä paljon mutta terveellistä ruokaa joka ei lihota.

Miehiltä putoaa paino helpommin kuin naisilta, johtuen aineenvaihdunnasta. Nuorelta putoaa paino helpommin kuin vanhalta, johtuen aineenvaihdunnasta.

Näin ollen: Akseli voittaa. Ei tarvitse katsoa.

Tuskin alan sen kummemmin seuraamaan, mutta varmaan välillä vilkaisen. Toivottavasti onnistuvat tavoitteessaan, mutta pahoin pelkään, että tällä porukalla viihdearvo katsojalle on aika lähellä nollaa.

Ku mulla on jäänyt jonkun kerran ohlejma katsomatta loppuun ku toi Akseli -ihan oikeasti- on niin rasvaatirisevän näköinen ettei ainakaan mieli enää syödä tee ohjelman ruokia, niin todella toivon että onnistuisi pudotushaasteessa.

Ja sen jälkeen voisi perustaa ravintelin missä sapuskoja on ajateltu uudelta kantilta. Että saisi syödä paljon mutta terveellistä ruokaa joka ei lihota.

No nyt oli ehkä vähän törkeästi sanottu. Miesten ulkonäköä toki arvioidaan kevyemmin, koska sillä ei ole samanlaista vaikutusta/arvoa miehille kuin naisille, mutta, silti.

Veikkaan, että aika moni tuohtuisi, jos kirjoittaisin: "En pysty katsomaan Kymppitonnia, koska Riitta Väisänen on kuin hiivasta turvonnut pulla. En myöskään käy lapin kyläkaupassa, koska pelottaa, että se minttu liiskaa minut käytävällä seinään siinä karkkitiskeillä ohi vyöryessään".

Miten noita kisailijoita on noin vähän? Eikö jenkkiversiossa oo melkein parikymmentä? Vai muistanko väärin?
Suomesta ei löydy tarpeeksi ylipainoisia julkkiksia?
Ainakaan sellaisia, jotka lähtisivät telkkariin laihduttamaan.
Ja miksi ylipäänsä tämäkin on taas joku julkkisversio?
Miksei voinut ottaa jotain tavisihmisiä. Ei olisi iso vaiva etsiä jotain mielenkiintoisempia hahmoja.

No nyt oli ehkä vähän törkeästi sanottu. Miesten ulkonäköä toki arvioidaan kevyemmin, koska sillä ei ole samanlaista vaikutusta/arvoa miehille kuin naisille, mutta, silti.

Veikkaan, että aika moni tuohtuisi, jos kirjoittaisin: "En pysty katsomaan Kymppitonnia, koska Riitta Väisänen on kuin hiivasta turvonnut pulla. En myöskään käy lapin kyläkaupassa, koska pelottaa, että se minttu liiskaa minut käytävällä seinään siinä karkkitiskeillä ohi vyöryessään".

Eii!

Kyse oli siitä, että kyseinen henkilö valmistaa ruokaa ja keksii uusia reseptejä. Ja jos itse näyttää siltä että sydänkohtaus tulee iha just niin en mä uskalla samaa sapuskaa popsia!

Vähän kuin menisi hammaslääkärille jolla ei oo hampaan hammasta tai jonka henki haisee hammaskiveltä.

Eii!

Kyse oli siitä, että kyseinen henkilö valmistaa ruokaa ja keksii uusia reseptejä. Ja jos itse näyttää siltä että sydänkohtaus tulee iha just niin en mä uskalla samaa sapuskaa popsia!

Vähän kuin menisi hammaslääkärille jolla ei oo hampaan hammasta tai jonka henki haisee hammaskiveltä.
Höpöhöpö. Kokki jos on pullea niin se kertoo siitä että tekee hyvää ruokaa. Ja vahtii laatua kun maistelee.

Katsoin ensimmäisen jakson. Varmasti julkkiksille on vielä nöyryyttävämpää mennä siihen vaa'alle telkkarissa kuin taviksella. Hienoa kun ovat lähteneet mukaan!