Suurin osa palstalaisista roikkuu löyhässä hirressä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietääkseni kummallekaan ei unilääkitystä ollut.
Unirytmi pysyi kohdillaan muutenkin ja loppuunpäin molemmat olivat suurimman osan vuorokaudesta unessa.
mikä vei liikuntakyvyn?
Ylösnousuja pitäisi treenata päivittäin monta kertaa mut sitä ei vieläkään kukaan tee kaverina ja yksin eivät uskalla kun voi kaatua.
[/QUOTE]
Ymmärrätte ehkä aikanaan
 
vierailija
(y)
Juuri näin. Itse en ymmärrä tämän koronan kanssa ilmennyttä syyttelyä, jokainen kun tekee asiassa itse oman päätöksensä ja elää sen kanssa. Olipa päätös mikä tahansa, niin se on oikea. Sille ihmiselle.
Päiviensä lukumäärää ei onneksi kukaan tiedä. Sen takia pitäisi osata elää sitä omaa elämäänsä parhaalla mahdollisella tavalla.
Nyt tietää: koronapotilas saa nukutushoidon jos on joku muu vaiva joka huonontaa elämänlaatua.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija t: 33895595:
mikä vei liikuntakyvyn?
Ylösnousuja pitäisi treenata päivittäin monta kertaa mut sitä ei vieläkään kukaan tee kaverina ja yksin eivät uskalla kun voi kaatua.
Vanhuus. Tarpeeksi vanha ei vaan enää liiku.
[/QUOTE]
Kyllä liikkuu: Dagnykin käveli sujuvasti 108-vuotiaana.
 
vierailija
Mielestäni elämässä ei pitäisi panostaa niinkään määrään kuin laatuun.
Olen hoidellut kummatkin vanhemmistani (isä 91- ja äiti 97 vuotias) hautaan asti ja olen sitä mieltä, etteivät ne elämän viimeiset vuodet ole välttämättä sitä, mitä ihmiset toivoisivat. Isä menetti näkönsä neljä vuotta ennen kuolemaansa ja liikuntaskykynsä lähes samoihin aikoihin. Kuulo oli mennyt melko nollille jo paljon ennen. Äidin liikuntakyky katosi kahdeksan vuotta ennen kuolemaa, mutta näkö ja kuulo menivät vasta puolisen vuotta ennen loppua. Kummankin ajatuksenjuoksu pysyi ihan viime hengenvetoihin asti terävänä ja kiinnostus ympäristöön säilyi.
Koko ikänsä työtä tehneille ja liikkeellä pysytelleille ihmisille tuo loppu oli varmaan raskasta aikaa.
Itse en haluaisi kokea samaa.
💖
 
vierailija
Kaikki tämän tiesi, mutta suuri osa otti painostuksesta rokotteen. Vain kovemmat jääräpäät uskalsivat vastustaa tuota valtion, ja jopa läheisten asettamaa painetta.

Onnittelut kaikille jotka rokotetta eivät ottaneet. Itse otin kaksi rokotetta ja vastustin asiaa viimeiseen saakka, mutta otin kuitenkin ja kyllä kaduttaa vaikka haittavaikutus oireita ei olekaan.

Muistan elävästi hetken jolloin piikki laitettiin ja tunsin sen olevan iso virhe. Rokotuksen jälkeen olo oli kuin raiskattu, johon olin itse suostunut.
 
vierailija
(y)
Juuri näin. Itse en ymmärrä tämän koronan kanssa ilmennyttä syyttelyä, jokainen kun tekee asiassa itse oman päätöksensä ja elää sen kanssa. Olipa päätös mikä tahansa, niin se on oikea. Sille ihmiselle.
Oikea päätöskö nuorelle kovakuntoiselle urheilijalle joka k-piikin takia kuolla kupsahtaa pelikentälle tai juoksuradalle sydäntulehduksen takia? 🤔

Puoliso, lapset ja omaiset ovat ihan taatusti eri mieltä!
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Kaikki tämän tiesi, mutta suuri osa otti painostuksesta rokotteen. Vain kovemmat jääräpäät uskalsivat vastustaa tuota valtion, ja jopa läheisten asettamaa painetta.

Onnittelut kaikille jotka rokotetta eivät ottaneet. Itse otin kaksi rokotetta ja vastustin asiaa viimeiseen saakka, mutta otin kuitenkin ja kyllä kaduttaa vaikka haittavaikutus oireita ei olekaan.

Muistan elävästi hetken jolloin piikki laitettiin ja tunsin sen olevan iso virhe. Rokotuksen jälkeen olo oli kuin raiskattu, johon olin itse suostunut.
Kiitos kun kerroit tuntemuksistasi. Itse kieltäydyin vaimon kanssa. Emme olleet mielestäni jääräpäitä, vaan nimenomaan kaukaa viisaita. Me 2 ollaan ilmeisestikin ainoita suvussa, jotka eivät ole saaneet koronaa. Ainakin kaksi lähisuvussa sai jopa neljännen piikin jälkeen koronan. Että sillälailla.

Kyllä oli todella inhottava tavata sisarussarjaa perheineen, joukossa oli heidän lapsiaan puolisoineen ja myös yksillä sukujuhlilla tehtiin selväksi kaikille muille että olin siellä ainoa koko porukassa, joka ei ollut suostunut koekaniiniksi.

Todella törkeää käyttäytymistä. Muistan kun tässä isommassa juhlassa oli väkeä joita ei näe kuin ehkä kerran vuodessa niin yksi kysyi heti tilaisuuden alussa että ”kai kaikki on täällä rokotettu?” Silloin eräs osoitti minua sormella ja sanoi etten ole ottanut. Huomasin paheksuntaa ja ikävän asennemuutoksen kaikilla. Eli lampailla minun mielestäni.
 

Yhteistyössä