Suurin osa naisita joutuu tyytymään alempitasoisiin "tavismiehiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpom

Vieras
Tutkimus. Missä naisten lista miesten suhteen oli pidempi kun miehet halusivat vain kauneutta ja nuoruutta.

Etusivu - Terveysklinikat - Seksi - Uutisia seksistä - ”Ihannemiestyyppi saa naiset antautumaan seksuaalisesti jo ensi tapaamisella” - Tohtori.fi

Mitä ajatuksia herättää? Itselle tuli se mieleen että nykyään suhde kääntynyt väärinpäin ja mies on tyytyväisenä ja valitsee kun naiset enemmistönä havittelevat näitä harvoja alfauroksia kaikki. Naisethan nkyään ovat niitä saalistajia.

Minä en kyllä allekirjoita "tyytyneeni" mieheeni. Silloin, kun aloimme seurustella ei kumpikaan ollut vielä mitään. Olimme 16 ja ihan itse olemme itsestä tehneet sitä mitä olemme.

Mun täytyy ihmetellä sitä mikä se on se alfauroksen määritelmä sitten? Komeus? Paljon rahaa? Vai mitä?

Itse olen ainakin valinnut elämänkumppaniksi ihmisen jonka kanssa nauran, jonka kanssa viihdyn, joka jaksaa minua huonoinakin päivinä ja joka on loistava isä lapsillemme.

Mä en voisi kuvitella että mieheni voisi olla joku muu tai muunlainen. Oikeastaan mua ei kiinnosta mitkä ominaisuudet muiden ihmisten mielestä tekevät jostakusta alfauroksen. Minä olen valinnut mieheni ja hän minut. Enkä usko että kumpikaan on mielestään joutunut tyytymään johonkin huonompaan.

Minusta on ikävää, että nykyisin Henry Laasasen juttuja joutuu lukemaan muualtakin kuin vain hänen blogistaan, kun ovat muka "tutkimustietoa". Mikään ei voi olla kuvottavampaa kuin itsesäälissä rypevä mies, joka itsee kotona, ettei ole tarpeeksi rikas, komea, pitkä tai isomunainen.

Jos ajatusmaailma lähtee siitä, että suurin osa naisista joutuu tyytymään tavismieheen, on menty jossain pieleen - nostettu nainen jalustalle vain, koska nainen on nainen ja naisella on p...

Suurin osa naisista on tavisnaisia. Toisin sanoen, suurin osa miehistä sekä naisista on normaaleja. Ei luulisi kumppanin löytyminen olevan kovin vaikeaa, puolin ja toisin.

Yhteistyössä