"Suurin osa Helsingin naisista on hiuksiaan värjääviä feministejä, mikä vähentää heidän viehätysvoimaansa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lisää:
🤓😉

Mokomaki hikimaja=sauna
Natisuta hetekata=sänky
Mokimaki läjähima=kerrostalo
Kipusikapusi putosi=vuorikiipeilijä
 
Viimeksi muokattu:
Kun kerran Japania tässä aiheena niin otetaan pieni kielikurssi tähän väliin, dōitashimashite! (olkaa hyvä)🤗

Tori – japaniksi "lintu"
Haka – japaniksi "hautausmaa"
Minna (tytön nimi) – japaniksi "kaikki ihmiset"
Koe – japaniksi "ääni"
Uni – japaniksi "merisiili"
Susi – japaniksi "sushi" (ruoka)
Taru – japaniksi "viinatynnyri"
Kakka – japaniksi "kunnianarvoisa"
Kani – japaniksi "taskurapu"
Himo – japaniksi "lanka"
Risu – japaniksi "orava"
Ase – japaniksi "hiki"
Motto – japaniksi "lisää"
Aho – japaniksi "idiootti"
Hae – japaniksi "kärpänen"
"Kakka suurlähettiläs, saanen esitellä teille risuaseen..." :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Niin minäkin. Mutta sekä meillä että Aasiassa monet naiset yrittävät saada silmänsä näyttämään suuremmilta, koska sillä on vaikutusta seksuaaliseen houkuttelevuuteen.
Kympi on seksuaalisesti houkuttelevampi?

Mun lempparityttö Kumiko Karate Kidistä:
(ilman silmäteippejä, tekoneniä yms)









Vaiko tuo sinun laittamasi krapulakeiju?
 
Niin kai sitten kun miehiä kunnioittavat, huomioivat ja hoivaavat ihanat nukkemaiset aasialaisnaiset tulevat ja vievät teidän ukkelinne 😏
Olen samaa mieltä tuosta, että täällä meillä naiset eivät ole enää naisia vaan jotakin bossleidejä.

Paras suhteeni oli sellainen kun mies oli perheen pää! Voi autuus mikä helpotus se oli minulle naisena!
Sain hoivata, passata, tsempata miestä ja hoitaa lapsia ja kodin.
Se on mielestäni naisena parasta hommaa!❤

Anteeksi femakot ja muut, olen vanhanaikainen.
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Suomalainen Ninja Sarasalo on huomattavasti näyttävämpi ja erikoisempi hyvällä tavalla:
Me laittaudutaan japanialaisiksi ja japanialaiset laittautuvat meiksi.
Muistan kun hän pompsahti pinnalle -90 -luvun jälkimmäisellä puoliskolla. Ei hetkauttanut silloin pätkän vertaa, ilman julmaakaan ilmettä, eikä edelleenkään yhtään kun katson noita kuvia.
 
Muistan kun hän pompsahti pinnalle -90 -luvun jälkimmäisellä puoliskolla. Ei hetkauttanut silloin pätkän vertaa, ilman julmaakaan ilmettä, eikä edelleenkään yhtään kun katson noita kuvia.
Seksikkyydestä ei nyt olekaan kyse vaan erikoisista malleista….
Näyttääkö lumppu hyvältä päällä, onko sopivan erikoinen, onko raamit kunnossa, onko riittävän muuntautumiskykyinen, osaako kävellä jne..

Noh, mitäs mieltä setis on tuosta edellisen viestin tytöstä. Alkaako puntissa vipattaa.🤔
 
Olen samaa mieltä tuosta, että täällä meillä naiset eivät ole enää naisia vaan jotakin bossleidejä.

Paras suhteeni oli sellainen kun mies oli perheen pää! Voi autuus mikä helpotus se oli minulle naisena!
Sain hoivata, passata, tsempata miestä ja hoitaa lapsia ja kodin.
Se on mielestäni naisena parasta hommaa!

Anteeksi femakot ja muut, olen vanhanaikainen.
Sinussahan on selvästi kunnon aasialaisnaisen geenit👍

Joskus puolisen vuotta sitten aloimme lähentymään oikein kunnolla kun opittiin tuntemaan toinen toisemme aina vaan paremmin. Ollaan niin samalla aallonpituudella ja energiat kohtaavat aina ilman säröjä neidon kanssa.

Hän alkoi oikein suunnittelemaan yhteistä tulevaisuuttamme, ennenkuin minä rohketin ottaa edes puheeksi. Olin kyllä toivonut sitä mielessäni. Hän kertoi haluavansa hoitaa yksin ihan kaikki kodin arkiaskareet, siivouksen, pyykinpesun ja ruuanlaiton, jota erityisesti rakastaa. Hän on tuonut monta kertaa herkullisia aasialaisia ruokiaan minulle.

En nyt muista mistä aiheesta keskusteltiin, mutta heille tyypilliseen tapaan sanoi ”You’re the Boss”

Suits me, sanoi setis mielessään
 
Sinussahan on selvästi kunnon aasialaisnaisen geenit👍

Joskus puolisen vuotta sitten aloimme lähentymään oikein kunnolla kun opittiin tuntemaan toinen toisemme aina vaan paremmin. Ollaan niin samalla aallonpituudella ja energiat kohtaavat aina ilman säröjä neidon kanssa.

Hän alkoi oikein suunnittelemaan yhteistä tulevaisuuttamme, ennenkuin minä rohketin ottaa edes puheeksi. Olin kyllä toivonut sitä mielessäni. Hän kertoi haluavansa hoitaa yksin ihan kaikki kodin arkiaskareet, siivouksen, pyykinpesun ja ruuanlaiton, jota erityisesti rakastaa. Hän on tuonut monta kertaa herkullisia aasialaisia ruokiaan minulle.

En nyt muista mistä aiheesta keskusteltiin, mutta heille tyypilliseen tapaan sanoi ”You’re the Boss”

Suits me, sanoi setis mielessään
Minulla on mielestäni aidon naisen geenit.
Venäläisiä konservatiivisia arvoja (valikoidusti) tuli imettyä nuorena.
 
Seksikkyydestä ei nyt olekaan kyse vaan erikoisista malleista….
Näyttääkö lumppu hyvältä päällä, onko sopivan erikoinen, onko raamit kunnossa, onko riittävän muuntautumiskykyinen, osaako kävellä jne..

Noh, mitäs mieltä setis on tuosta edellisen viestin tytöstä. Alkaako puntissa vipattaa.
Ei miehet osaa tuolta kantilta malleja katsoa, ainakaan minä 😁

Kaikki ne on melkoisia luuviuluja ja luut varmaan kolisee kun he kävelevät lavalla, ja siis tosi rumasti.

Eli jäljelle jää vaan varsinkin kasvot mitä katsoa, monilla tietty sääret ja reidet jos eivät nyt ole luuta ja nahkaa

No onhan Ninja tosi erikoisen näköinen ollakseen suomalainen, hänen kohdallaan näen nuo silmät miinuksena, rehellinen kun olen. Isot silmät kolahtaa miehiin, kuten m1es totesi

Ei muuten alkanut yhtään vipattamaan, on kyllä liian pikkutyttömäinen minun makuun, vaikka olisi 35 v. Naisilla pitää olla myös kurvit kohillaan 😍
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tämä ei ole vaimoni (vaan 37-vuotias japanilaismalli Tsubasa Masuwaka)
Yritin etsiä hänestä edes yhtä kuvaa jota ei olisi kovin manipuloitu ja huomasin samalla, että kaikissa kuvissa on melkoiset filtterit.
Eivätkö japanialaiset julkimot kestä tuoda kasvojaan sellaisenaan julki, länsimaalaiset uskaltavat.🤗

Onko tässä sama nainen:







Hän on kyllä erittäin muuntautumiskykyinen, kaikki aasialaisnaiset (etenkin) ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Minulla on mielestäni aidon naisen geenit.
Venäläisiä konservatiivisia arvoja (valikoidusti) tuli imettyä nuorena.
Suominaiset olivat -60 - -70 -luvuilla vielä perinteisiä perheenäitejä. Tietysti tilanteet muuttuivat kun naiset siirtyi myöhemmin enenevässä määrin kiireiseen työelämään

Minulle oli kyllä uusi ja shokeeraava asia kun aikoinaan kävin Viron puolella kaupallisilla työreissuilla, niissä firmoissa joissa oli Viron venäläisiä omistajia, niin siellä eivät paikalliset virolaiset miespuoliset yhteyshenkilöni kätelleet toimiston naisia, jotka olivat tapaamisissa läsnä, tiesivät ettei se kuulu venäläisiin tapoihin.

Minähän muuten kättelin, kuten normaalisti on tapana. Kyllä nuo naiset ilahtuikin kovasti siitä eleestä, ilmeisen ennen kokematonta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Suominaiset olivat -60 - -70 -luvuilla vielä perinteisiä perheenäitejä. Tietysti tilanteet muuttuivat kun naiset siirtyi myöhemmin enenevässä määrin kiireiseen työelämään

Minulle oli kyllä uusi ja shokeeraava asia kun aikoinaan kävin Viron puolella kaupallisilla työreissuilla, niissä firmoissa joissa oli Viron venäläisiä omistajia, niin siellä eivät paikalliset virolaiset miespuoliset yhteyshenkilöni kätelleet toimiston naisia, jotka olivat tapaamisissa läsnä, tiesivät ettei se kuulu venäläisiin tapoihin
Katsotaan mihin tämä kaikki johtaa..
Olen seurannut melkoisesti tätä naisten ja miesten roolien kieroutumaa.

Ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi olla kuin lähi-itäläiset, mutta, jopa nykylänsinaiset ovat heränneet ymmärtämään, että näissä meidän nykyisissä sukupuolirooleissa on jotakin vialla ja olen siitä onnellinen - kun en ole ainoa aatteineni.

Lapsetkin tehdään vasta nelikymppisenä jos enää kyetään!🤷‍♀️😕
 
Viimeksi muokattu:
Niin minäkin. Mutta sekä meillä että Aasiassa monet naiset yrittävät saada silmänsä näyttämään suuremmilta, koska sillä on vaikutusta seksuaaliseen houkuttelevuuteen.
Tää on varmasti totta mutta onneksi suuri osa on hoksannut että miehen saa kyllä petipuuhiin ihan vaan silmää vinkkaamalla.

Meikit eivät ole jokapäiväisessä käytössä tarpeen eivätkä terveellisiä eivätkä hyvä kukkaron eikä edes luonnon kannalta.

Mitenköhän paljon kalojen kiduksiin päätyy ripsivärinjämiä?
 

Yhteistyössä