"Suurin osa Helsingin naisista on hiuksiaan värjääviä feministejä, mikä vähentää heidän viehätysvoimaansa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
M1ehellä ja setiksellä on ulkkisnaiset.
Oi onko tosi, että ensin mainitulla on mamuvaimo? No se selittää paljon palstakäytöstä. Suomalainen nainen ei katsoisi mokomaa palstailua hyvällä Lispettiä lukuunottamatta.
Ikävä katkaista lennokkailta teorioilta siivet mutta vaimoni on fiksu ja korkeakoulutettu suomalainen. Ystäviini toki lukeutuu ulkomaalaisiakin naisia. :cool:

Tämä ei ole vaimoni (vaan 37-vuotias japanilaismalli Tsubasa Masuwaka)
 
Viimeksi muokattu:
”Sivustolla kuvaillaan hyvin tarkkaan myös eri-ikäisten naisten ominaisuuksia ja eroja. Esimerkiksi 18–29-vuotiaat naiset ovat ”hyvin kiihkeitä”, kun taas yli 45-vuotiaat ovat ”ankaria katolilaisia, jotka keskittyvät vain perheeseensä”.”

Näitä viimemainittuja kutsutaankin nykyisin ekkozilloiksi
Väärin. Mä ja Räsäskä ollaan luterilaisia :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tosipuheissa silmät näyttävöt siksi tuolta koska niissä on teipit, piilarit ja siinä on tehty kaikki voitava jotta silmät
näyttäisivät länsimaisten silmiltä.:(
Ja katso mitä nenälle kävi!!!😦









 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Itkenyt viikon putkeen kun m1es ei saanut kipurahoja kasaan?🤷‍♀️
*REPS*

Masun suku jäi ilman mania. Ai ole rahaa, ai ole mahaa.
Joskus 10 vuotta sitten häntä kutsuttiin 10 miljardin jenin tytöksi (100億円ギャル), on menestyksekäs malli ja meikkien markkinointikasvo. Luulen, että tienaa edelleen enemmän kuin yksikään suomalaismalli...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tosipuheissa silmät näyttävöt siksi tuolta koska niissä on teipit, piilarit ja siinä on tehty kaikki voitava jotta silmät
näyttäisivät länsimaisten silmiltä.:(
Ja katso mitä nenälle kävi!!!😦









Tuo kolmas muija vaihtoi samalla mannerta: ensin näyttää ihan australian aboriginaalilta ja sitte pomppas japsiksi...

Ois siinä ukolla ihmettelemistä että mikähän es-kimo sitä kulloinki kotona oottaa, ja kun muija käy vessassa niin sieltä kuoriutuu joku ink-kari...:D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Joskus 10 vuotta sitten häntä kutsuttiin 10 miljardin jenin tytöksi (100億円ギャル), on menestyksekäs malli ja meikkien markkinointikasvo. Luulen, että tienaa edelleen enemmän kuin yksikään suomalaismalli...
Mä tykkään japanialaista silmistä koska ne ovat erilaiset kuin meillä. Voi kun he itse tajuaisivat arvostaa mitä heillä on.❤
 
Tuo kolmas muija vaihtoi samalla mannerta: ensin näyttää ihan australian aboriginaalilta ja sitte pomppas japsiksi...

Ois siinä ukolla ihmettelemistä että mikähän es-kimo sitä kulloinki kotona oottaa, ja kun muija käy vessassa niin sieltä kuoriutuu joku ink-kari...:D
Aika monella näyttää olevan ruskeampi iho, mutta luulen, että geishakulttuurin vuoksi taputtelevat kilon talkkia naamaan…🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tuo kolmas muija vaihtoi samalla mannerta: ensin näyttää ihan australian aboriginaalilta ja sitte pomppas japsiksi...

Ois siinä ukolla ihmettelemistä että mikähän es-kimo sitä kulloinki kotona oottaa, ja kun muija käy vessassa niin sieltä kuoriutuu joku ink-kari...:D
Vähän kuin kindermuna!🤷‍♀️😂
 
  • Haha
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Echo
Kun kerran Japania tässä aiheena niin otetaan pieni kielikurssi tähän väliin, dōitashimashite! (olkaa hyvä)🤗

Tori – japaniksi "lintu"
Haka – japaniksi "hautausmaa"
Minna (tytön nimi) – japaniksi "kaikki ihmiset"
Koe – japaniksi "ääni"
Uni – japaniksi "merisiili"
Susi – japaniksi "sushi" (ruoka)
Taru – japaniksi "viinatynnyri"
Kakka – japaniksi "kunnianarvoisa"
Kani – japaniksi "taskurapu"
Himo – japaniksi "lanka"
Risu – japaniksi "orava"
Ase – japaniksi "hiki"
Motto – japaniksi "lisää"
Aho – japaniksi "idiootti"
Hae – japaniksi "kärpänen"
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä