Suurin määrä kondomeja mitä olet ostanut kerralla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuli ostettua 10 kpl paketti sinkkunaisaikoinani. Oli itse pakko huolehtia ja olla varalla kumit kotona, koska näitä Tosimiehiä joskus osui aina välillä kohdalle.
Kappalemäärä/paketit kuluivat riippuen miehen kuntoisuudesta ja aktiivisuudesta. On sitä yhden vuorokauden aikana käytetty koko pakettikin.
Parisuhteissa oli muut ehkäisysysteemit käytössä.
 
vierailija
Tuli ostettua 10 kpl paketti sinkkunaisaikoinani. Oli itse pakko huolehtia ja olla varalla kumit kotona, koska näitä Tosimiehiä joskus osui aina välillä kohdalle.
Kappalemäärä/paketit kuluivat riippuen miehen kuntoisuudesta ja aktiivisuudesta. On sitä yhden vuorokauden aikana käytetty koko pakettikin.
Parisuhteissa oli muut ehkäisysysteemit käytössä.
Monelleko olet oikein levittänyt reitesi?
 
Parempi käyttää tuoretta tavaraa eikä mitään kuivuneita makkarankuoria.
Toki kuitenkin hieman isompi erä kannattaa ostaa, tulee hieman säästöä eikä kondomien loppuminen väärällä hetkellä uhkaa.

Näitä suosittelen, kalliimpia mutta tuntuma erinomainen.
 
vierailija
Tuli ostettua 10 kpl paketti sinkkunaisaikoinani. Oli itse pakko huolehtia ja olla varalla kumit kotona, koska näitä Tosimiehiä joskus osui aina välillä kohdalle.
Kappalemäärä/paketit kuluivat riippuen miehen kuntoisuudesta ja aktiivisuudesta. On sitä yhden vuorokauden aikana käytetty koko pakettikin.
Parisuhteissa oli muut ehkäisysysteemit käytössä.
Kuka tuollaista edes parisuhteeseen huolii?
 

Yhteistyössä