Suurimman pudottajan Sinistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mitä olitte mieltä?Minua ärsytti hänen olemuksensa ja kieroilunsa, mutta olipa saanu kyllä ihan tulostakin aikaan.. =)
Tosin jotenkin vaikutti et oli jo tainnu vähän "kilahtaa" hattuun uusi olemus!

Mä seurasin suurta pudottajaa koko ohjelman ajan ja sanoin jo heti alussa et sini on todella kaunis, vaikka olikin ylipainoinen ja hän oli entistä upeempi viime perjantain finaalissa. En sen enempää seuraillut kenenkään kieroilua, mutta eiköhän ne kaikki siellä omaan pussiinsa pelannut.Kisastahan oli kuitenkin kysymys. Mutta eniten nostan hattua Arille, joka todellakin ansaitsi meksikonlomansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mäkin katoin heti alus et sini on kaunis ja oli kyl todella hyvännäköinen finaalis. ennemmin vois sanoo et sil hardyl oli jotenkin kilahtanu, must se oli jo menny yli sen treenaminen. Mut ari tosiaan lomansa ansaitsi, oli se kyl valtava muutos, ja noinkin lyhyes ajas!

:flower: kyllä hardy oli voittonsa ansainnut..oli sillä kyllä niin upea vartalo kun katto oliko se hannu niin sehän oli semmonen plösö vatsa säkki roikku kun eihän se noin vaan kiinteydy takas..
oli tosi hieno ohjelma ja kannusti mua ainakin .. pakko saada kilot pois jos kerran noikin :D
voi jospa olis aikaa ja tahtoa noin paljon kun hardylla että sais vartalonsa semmoseen kuntoon mutta se on vaan haave.. :p

sini oli minusta upean näköinen, kun taas hardy ei.
Minusta oli jo liikaa laihduttanut. Mikäkin länkisääri. Entä se maha sitten.. Mutta jokainen omalla tyylillään.
Vaikka Hannu oli saanut kanssa aika paljon tiputettua, ni ei hänestä sitä oikeastaan huomannut. Hän on varmaankin sitten niin lyhyt..

Mutta Arille nostan hattua! :attn:

Yhteistyössä