Suuri tapahtuma mun elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mä oon selkeesti liian tukossa. Pää on täynnä räkää vaikka mä kuin koitan tyhjätä sitä tukkoisesta nenästäni. Joka on ilmeisesti vähän liiankin tukossa, koska kun juurikin koitin tarmokkaasti tyhjentää tukkoisia sieraimiani, kaikki mitä sain aikaan oli pärinä peräpäästä. Pitäisköhän mun harkita jo nenäsumutteiden testaamista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Miks mun peräpää pärisee vaik ei oo edes nenä tukossa :snotty:
Mikä siihen auttaa?

Mutta joo, testaa jotain sumutetta. Vicks on aika hyvä. =)

En mä tiedä, mä oon tosi huono pärisee peräpäästä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No jaa, meah.. taitaa mulle nenäkoru olla tutumpi tapaus ku kannu :| :saint:

Eikä, ku ihan oikeesti.

Kun mulla lykkää nupin täyteen räkää, lorottelen iloisesti ikean kastelukannulla suolavettä sieraimiin, ja jo kulkee happi taas.

Eikä vaadi ollenkaan niin tajutonta ponnistelua, että alkais perä räpsyä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Eikä, ku ihan oikeesti.

Kun mulla lykkää nupin täyteen räkää, lorottelen iloisesti ikean kastelukannulla suolavettä sieraimiin, ja jo kulkee happi taas.

Eikä vaadi ollenkaan niin tajutonta ponnistelua, että alkais perä räpsyä :saint:

:o :o :o ... :x :x :x

Mullei oo Ikean kastelukannua :'(

Eikä, ku ihan oikeesti.

:o :o :o ... :x :x :x

Mullei oo Ikean kastelukannua :'(

Apteekista kysyt sarvikuonoa, se on se virallinen versio. Mitä mä en tosin vielä ole saanut haettua, koska Ikea on tehnyt niin mun happirööriin passelin kastelukannun :D

Apteekista kysyt sarvikuonoa, se on se virallinen versio. Mitä mä en tosin vielä ole saanut haettua, koska Ikea on tehnyt niin mun happirööriin passelin kastelukannun :D

Heiiii.. käyks joku anttilasta löydetty kannu? Jossain se täällä pyörii, joskin kukat joita sillä joskus kastelin oon jo tappanut.. uusiokäyttöä, kierrätys ois kato päivän sana :saint:

Heiiii.. käyks joku anttilasta löydetty kannu? Jossain se täällä pyörii, joskin kukat joita sillä joskus kastelin oon jo tappanut.. uusiokäyttöä, kierrätys ois kato päivän sana :saint:

Tottakai, jos se sopii sun sieraimeen :whistle:

Ja sitten pitää googlettaa se veden ja suolan määrä ja suhde...

Ei aleta viilaa sitä pilkkua, moon niin tukossa että mikä tahansa käy. Laitetaan litra vettä ja paketillinen suolaa, luulis et alkaa tapahtua B)

Ei aleta viilaa sitä pilkkua, moon niin tukossa että mikä tahansa käy. Laitetaan litra vettä ja paketillinen suolaa, luulis et alkaa tapahtua B)

Varmaan tapahtuu... Palaa nenäkarvat :laugh:

http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sarvikuono/kohje.html

Siinnon ohje kuin se homma toimii, 1% suolaliuos oli googlen mukaan monella ohjeistus.

Annas mennä ny vaan, ni ei tartte kuorsata ja korista yöllä :D

Yhteistyössä