Ä
äiti_07
Vieras
Ei voi olla totta. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1416962
Taas vetää sanattomaksi. Voi niitä pikku enkeleitä.
Taas vetää sanattomaksi. Voi niitä pikku enkeleitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Kyllähän mieli on sairas, jos tuollaista tekee, en usko, että ihminen täysissä järjissä omia lapsiaan tappaa. Eli ihan oikein on passittaa äiti aluksi hoitoon. Mutta kyllähän tuollaisesta murhasta luulis vankilaankin jossain vaihees joutuvan.
Mä en tavallaan ymmärrä vihaa syyllistä kohtaan,eihän se enää mitään auttais,vaikka äiti tapettais kans.Tärkeintä ois estää vastaavat teot...
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:Mä en tavallaan ymmärrä vihaa syyllistä kohtaan,eihän se enää mitään auttais,vaikka äiti tapettais kans.Tärkeintä ois estää vastaavat teot...
Alkuperäinen kirjoittaja Johan on!!:Eikö mikään instanssa tässä maassa seuraa lasten hyvinvointia?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi juttu...:Tässähän on kyseessä aasialaissyntyinen äiti ja perhe asuu jo "ongelmalähiössä", eli ongelmia lienee vähän kaikenlaisia...
Alkuperäinen kirjoittaja tsirrp:Alkuperäinen kirjoittaja Yksi juttu...:Tässähän on kyseessä aasialaissyntyinen äiti ja perhe asuu jo "ongelmalähiössä", eli ongelmia lienee vähän kaikenlaisia...
No se supisuomalainen koko perheensä lahdannut äiti asui hienolla ok-alueella Porvoossa, joten eiköhän jätetä nää vähä-älyiset kategorisoinnit.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi juttu...:Alkuperäinen kirjoittaja tsirrp:Alkuperäinen kirjoittaja [/quote:Onko kovin yllättävää, jos eron jälkeen ulkomaalaistaustainen nainen on hukassa tässä yhteiskunnassa? Ei mun mielestäni.
Sen kun sitten tietäisi mitä pitäisi tehdä, että tällaisilta tragedioilta vältyttäisiin...
No aluks vois noi äijät lakata naimasta niitä "ulkomaalaistaustaisia" ämmiä jotta ne pysyi siellä armaassa synnyinmaassaan jossa kehtaisivat apua hakea!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja no niin!:Alkuperäinen kirjoittaja Yksi juttu...:Alkuperäinen kirjoittaja tsirrp:Alkuperäinen kirjoittaja [/quote:Onko kovin yllättävää, jos eron jälkeen ulkomaalaistaustainen nainen on hukassa tässä yhteiskunnassa? Ei mun mielestäni.
Sen kun sitten tietäisi mitä pitäisi tehdä, että tällaisilta tragedioilta vältyttäisiin...
No aluks vois noi äijät lakata naimasta niitä "ulkomaalaistaustaisia" ämmiä jotta ne pysyi siellä armaassa synnyinmaassaan jossa kehtaisivat apua hakea!!!!!
Samat aatokset... Mutta täällä saa kaikki niskaansa, jos sen ääneen sanoo...