Suuri lapsigallup, kaikki osallistumaan!

• Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
"milana"
Kaksi lasta 3v ja 4v,Kolmannen la marraskuussa.
Minä 26, mies 27

Normaalisti ovat alkaneet,vaikkakin kierto on mitä sattuu. Kuukautiset saattaa tulla kerran-kaks vuodessa.

Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa) 4kpl välillä 15...2

Oma ikäsi? 43

Vaimosi ikä? (vapaaehtoinen) 42

Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin

Luomusti.

Kahdeksan (yhdeksän) lasta.
Oma ikäni 44.
Mieheni ikä 28. (Ensimmäisen miehen ikä olisi 50 jos vielä eläisi. )
Raskaudet ovat alkaneet luonnollisin menetelmin, mutta joissain vaiheissa on harkittu lääketieteellistä apuakin.

Viimeksi muokattu:
2 lasta, ensimmäisen olen menettäny, olin 23 ja exä 25 ko synty. Tämä toinen on vähän vajaa 9kk, mie 30 ja mies 32v.

Miksei tähän nyt tullu kaikki mitä kirjotin.... Eka sai alkunsa pillereistä huolimatta, toinen sai alkunsa vaikka käytössä oli vain yks laiskahko munasarja. :D

Viimeksi muokattu:
"minni"
1 taaperoikäinen lapsi
Mies 33, minä 25
Raskaus alkoi kun aloitin lääkityksen prolaktiinin liikatuotantoon. Lääkityksen hain muista syistä kuin raskauden toivossa, mutta tulin siis heti raskaaksi lääkityksen aloittamisen jälkeen. Prolaktiinin liikatuotanto yleensä aiheuttaa lapsettomuutta.

2 lasta, vauva ja taapero.
Molemmat alle 30v.
Luomulapsia mutta esikoista yritettiin vuosia, kakkonen tärppäsi nopeammin. No jaa, lasketaanko lapa ja tubien huuhtelu kun niistäkin meni vielä muutama vuosi.. Tutkimukset tehtiin, ei muita hoitoja.

Lasten lukumäärä? kaksi poikaa 4.v ja 8kk:tta +huhtikkuussa la

Oma ikäsi? lähelle 24

Miehesi ikä? 25
Ovatko raskaudet alkaneet ihan luonnollisin menetelmin, vai jouduttiinko vähän (tai enemmänkin) avustamaan lääketieteellisin menetelmin
luomuna, on tullu.. :D tosin esikolla eri isä kun kahdella (??) seuraavalla.. :D

"vieras"
Minä 35, mies 33. Lapsia 4 (3kk, 3v. 5v. ja 8v.) Luomuraskauksia kaikki, tosin viimeksi käytin ehkäisyä vuonna 2000, eli ihan ensi yrittämällä ei kukaan lapsistamme ole alkua saanut, mutta en ole kokenut myöskään keskenmenoja.

Täällä
Lapsia kolme: 12v, 9v ja 2kk, täysiä sisaruksia kaikki ikäerosta huolimatta

Mä 40v, mies kohta 39v

luomuja, esikoisen kohdalla olin jo lääkäriin menossa kun kierto pillereiden jälkeen sekaisin, eli yritystä 6kk, kaks muuta saanu alkunsa käytännöllisesti katsoen heti kierukan (kupari ja hormoni) poiston jälkeen.

LLM
Lasten lukumäärä? (Ikiä ei ole pakko laittaa)

Oma ikäsi?

Miehesi ikä? (vapaaehtoinen)

Ihan vaan kartoittaakseni nykyisen tilanteen, kuinka suuri ilmiö tuo hedelmöityshoitojutska nykyään on.
Vastaan kohta itsekin.
10v. lapsi

Olen 40v.

Eksä on 42v.

Luomusti raskauduin.

Yhteistyössä