Suuri käärmenäyttely Tampereella - kukaan käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maikkeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maikkeli"

Vieras
Mietin vaan kun huomenna pitäisi käydä, että onkohan liian pelottavia juttuja tuolle meidän 3v tyttöselle? Onko kukaan käynyt? Neidillä on superhyper vilkas mieliku itus, ja ajattelen jo etukäteen millaisia painajaisia mahtaa syntyä...:/

me käytiin kerran jossain käärmenäyttelyssä, poika oli 4v ja tyttö 1v. siellähän ne lötkötteli liikkumatta kerällä ja piiloissaan terraarioissa. ei millään lailla palottava ainakaan. tai oli siellä sitten jotian "kummajaisia" kaksipäistä vasikkaa yms, mutta 1v ei ymmärtänyt ja tais muuten nukkuakin ja 4v mielestä ne nyt ei ollut sen kummempia,eikä sitä ne kiinnostaneet edes vaan pelkästään ne käärmeet.
ylihinnoteltu juttu vaan minusta.

Täällä meidän kaupungissa oli joku aika sitte se käärmenäyttely. Mun mielestä se ei ollu pelottava. Mulla oli 6v ja 3v lapset matkassa siellä. saivat silittää oikeaa käärmettäkin siellä ja olivat ihan onnessaan. Ei puhettakaan että mitää pelkoja ois tullut tms, kiinnostuneita katselivat niitä käärmeitä. Ja mun 3v on kans aika ujo ja herkkä kuitenki. Mutta lippujen hinta oli 15e ja mun mielestä siellä oli aika vähän nähtävää hintaan nähden. Eli toiste en lähde jos pitää yhtä paljon maksaa.

Miten joku voi olla noin AIVO??? Ai niin mut tämä onki joku kaksplus. Voi Peee. Jos mun vanhemmat ei olis vieny mua katsomaan normaaljea, tähän maailmaan kuuluvia eläimiä, niin voi nuija, mitä sitten olis tehnyt? Olisko hyvä kun ihminen ei tietäisi millainen käärme on? Täh? Voi hitto. Mieluummin varoisin kaikenlaisia satuohjelmia. Niistä pelkkää haittaa.

Me ollaan käyty käärmenäyttelyssä, jossa oli myös niitä ihme kummajaisia (lateksipäitä tms. jostain muinaisista "friikki-ihmisistä").
Sääliksi kävi niitä käärmeitä ja hämähäkkejä, kun tosiaan oli liikkuva näyttely. Käärmeet kun muutenkin kestävät hirmu hyvin lämpötilanvaihteluita. :rolleyes:

Ollaanhan me käyty ihan eläintarhoissakin katselemassa kaikenlaista ja monenmoista.

Yhteistyössä