suuri järkytys..luotin mieheeni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikkupaikkakunnilla tapahtuu ihme juttuja. Paikallisen kuppilan pihalla otti yhteen erään miehen vaimo ja hoito. Mies tulee paikalle, pätkäsee vaimoaan turpaan ja lähtee hoitonsa kanssa paikalta. Ja vaimo edelleen katsoo tuota "miestä"!!!

ei juma :o kyllä näitä on vaan joka lähtöön vaikkei haluis todeks uskoa

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Pikkupaikkakunnilla tapahtuu ihme juttuja. Paikallisen kuppilan pihalla otti yhteen erään miehen vaimo ja hoito. Mies tulee paikalle, pätkäsee vaimoaan turpaan ja lähtee hoitonsa kanssa paikalta. Ja vaimo edelleen katsoo tuota "miestä"!!!

Älä. Tän kylän tapahtumia seuranneena on vaikea huudella aloituksia täällä provoiksi. Jos kertoisin mitä täällä sisäsiittolassa tapahtuu (luojalle kiitos meitä ei edes katsota kyläläisiksi, kun ollaan "siltaa pitkin tulleita", lue muualta muuttaneita), niin täällä huudettaisiin provoa tällä hymiöllä: |O täysillä...

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:

Oon sanaton???
Onkohan yksikään mies uskollinen? (JUUU ja tiedän kyllä, et naisetkin osaa pettämisen taidon, mutta nyt tässä jutussa tilanne tämä)

Mä uskon, että tuo voi hyvinkin olla totta.

Samansuuntaista tapausta oon itsekin todistanut. Kaverin mies tuli blondin kanssa vastaan, kun luuli vaimonsa (ja minun) lähteneen kohti toista kaupunkia, mutta lähtö viivästyikin...

Yhteistyössä