suuri järkytys..luotin mieheeni..

• Viestiketjun aloittaja nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaa
lädin tuossa neljän aikaan kaverille,tarkoituksena juhlia hänen synttäreitään baarissa. palasin kumminkin hetken päästä hakemaan kotio unohtunutta kännykkää ja mies oli olohuoneen sohvalla kourimassa mulle täysin vierasta blondia..olen aivan sanaton,mies lähti naisen kanssa jonnekkin eikä sanonut mulle sanaakaan...piti tulla heti tänne purkautuun..ehkäpä lähden kaverin kanssa kumminkin juhlimaan,vaikka mieli ei tekisi..

...hmmm... jotenki uskomatonta, että heti kun perävalot vilkkuu, ni jo on blondi sohvalla.. Jos noin on oikeesti, ei ole mikään uusi tuttavuus. Men bileisiin, se mies tuskin tänään kotiutuu,ja aamulla sitten voitkin krapuloissas kerätä kamat valmiiksi eteiseen, omasi tai miehen, kummin vain, jompikumpi taitaa lähteä? :/

vieras
Pikkupaikkakunnilla tapahtuu ihme juttuja. Paikallisen kuppilan pihalla otti yhteen erään miehen vaimo ja hoito. Mies tulee paikalle, pätkäsee vaimoaan turpaan ja lähtee hoitonsa kanssa paikalta. Ja vaimo edelleen katsoo tuota "miestä"!!!

nii
miestä ei varmaan tossa kohtaa enään paljoa kiinnosta :/ mun kaverille kävi just samoin.ei tuttu nainen hänelle mutta mies oli työmaalta ollut toisen kanssa jo pidempään.heti oli toinen kainalossa kun oma lähti kotoa.tota en kyllä mäkään tajua miks haluaa tolleen jäädä kiinni.eiks sitä vois kertoa suoraan jos on aivan sama?

Yhteistyössä