Suureniko sinulla kengän koko raskauden/raskauksien myötä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
No ei varsinaisesti suurentunut mutta tässä viimeaikoina täytyy kyllä myöntää että 36 kesäkengät ei enää mene niinkuin nuorempana. Johtuuko sitten raskaudesta vai vaan iästä niin sitä en tiedä. Ennen siis kesä 36 talvi 37. Nyt kaikki pitää olla 37.
 
vierass
37 oli joskus aikanaan ennen raskauksia, nyt 38-39. Ei muuten haittaa, mutta oon kenkäfriikki ja nyt sit on kaapissa tommoset 50 paria ihania kenkiä, joita en voi käyttää :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
No ei varsinaisesti suurentunut mutta tässä viimeaikoina täytyy kyllä myöntää että 36 kesäkengät ei enää mene niinkuin nuorempana. Johtuuko sitten raskaudesta vai vaan iästä niin sitä en tiedä. Ennen siis kesä 36 talvi 37. Nyt kaikki pitää olla 37.
Ootko lihonut muuten? Jos olet, niin voihan se olla että oot lihonut myös jaloista/varpaista. Tai sitten vanhempana jalat turpoaa hieman. Tai voihan se jalankokokin vielä vanhempana kasvaa, niinkuin kasvaa nenä ja korvatkin.

Mulla ei ole raskaus vaikuttanut kengänkokoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
kyllä raskaus leventää jalkaa jos painoa on tullut paljon. .
Ei tarvitse tulla paljon painoa. Itselläni tuli 8 kg ja silti kengän numero kasvoi sen yhden numeron. Jalkaholvi laskeutui.

Itse tunnen useammankin vastaavan tapauksen eli ei mitenkään harvinaista.
 

Yhteistyössä