Suurempi penis

• Viestiketjun aloittaja sohvis
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Voisiko penistä suurentaa ilman riskejä?Jotain silikonia tai vastaavaa tumppaisi sinne.Saisi naisen kerrankin tyytyväiseksi.Eikö olisi aika seksikäs yhdistelmä,naisella silikonia rinnoissa,miehellä silikonilla topattu penis,kestostondis päällä.Ei hullumpi ajatus.

[keskustelu siirretty]

rynkkykäsi
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Alkuperäinen kirjoittaja varasta työmaalta:
Sementti voisi sopia paremmin.
Miten on,tarviaiskos raudoittaa ja minkä paksuisella teräksellä.Saisi sellaisen kestävän pelin kovempaakiin rynkytykseen.
ei tarvi kun pientä rautalankaa kestää kyllä sun rynkytykset kun kumminkin vaan omaa kättäs saat

Ritu,
Alkuperäinen kirjoittaja xsaukki:
mä en vedä edes käteen koska oon niin pienimunainen kaveri, riittää kun runkkaa peukalolla ja etusormella. sinänsä hyvä homma, ei tuu rakkoja
Siis etusormella ja peukulla ?
Eikös se lipsu ja ole aikas heikosti stimuloivaa ?

xsaukki
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu:
mä en vedä edes käteen koska oon niin pienimunainen kaveri, riittää kun runkkaa peukalolla ja etusormella. sinänsä hyvä homma, ei tuu rakkoja
pippeli on siinä peukun ja etusormenpäiden välissä ja ihan riittävästi on kontaktipintaa, mälli lentää!

Ritu,
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu:
pippeli on siinä peukun ja etusormenpäiden välissä ja ihan riittävästi on kontaktipintaa, mälli lentää!
Tarkoitin, että eikö se nuljahda karkuun siitä sormenpäiden välistä ?

Muistan erään kerran eroni jälkeen. Otin silloin tällöin potentiaalisia kundeja kotiin yökylään ja tottakai sitten sattuma tai todennäköisyys toi yksiööni sen järjettömän pienimunaisen miehen. Kipaisin äkkiä pesulla ja riipaisin kuteen pois. Kaveri jäi riisumaan ja kun palasin, se makasi alasti sängyllä. Hämärässä valossa en nähnyt upeasti pystyssä huojuvaa munaa ja kuvittelin, että se oli jalkojen välissä piilossa. Siellähän ne olikin ja herranen aika miten pieni !!! En ikinä, en koskaan ole nähnyt niin pientä. Seuraavaksi pienin, oli varmaan tuplasti tuon pippelin kokoinen.
Noh, en ottanut herneitä nenään, koska olin itse se aktiivien puoli. Jotain sanoakseni kysäisin pieneltä, että nousepas pystyyn:)) ( heh-heh ). Kaveri vastasi, että se nousee kyllä kun runkkaan sitä? Siis runkkaan kolme senttistä tulppaaninnuppua ?? Miten ? Koko kädelläkö?
Silloin kuulin ensimmäisen kerran tästä sormenpäillä runkkaamisesta. Kaveri itse näytti, että kahdella sormella kiinni siitä pienestä esinahasta ja terskan yli eestaas, niin kyllä se siitä. Voitte uskoa, että posket punotti, eikä pelkästä kiimasta, kun varovasti opettelin tuon jalon taidon. Mulla ainakin lipsahti ja nuljahti ote monta kertaa, kun ei sitä voi puristaa, eikä vauhtiakaan pitää. Alussa se oli vielä ihan pehmeä, joten nahkaa alaspäin painaesa se pyrki katomaan sisäänpäin, huhhuh!
Kun sitten pippeliin tuli vähän jäykkyyttä ja kovuutta, se alkoi sujua paremmin. Kaveri neuvoi, että sitten voi vaihtaa otteen niin, että tein peukalosta ja etusormesta renkaan kalun ympäri ja käsi ylösalaisin sain jo vedettyä paljon napakammin nahkaa yli terskan. Vieläkään ei ei vartta riittänyt, että olisi voinut käyttää koko kättä. Itseasiassa se ei missään vaiheessa kasvanut kuin kämmenen levyiseksi, mutta silloin se oli kivikova ja tummanpunertava.

Seksi olikin sitten erikoisinta, mitä olen koskaan kokenut ja perustui onneksi paljolti suuseksiin. Mulle ei loppujen lopuksi jäänyt mitään vitutusta sen kaverin osalta, mutta toista kertaa en sitä kotiin vienyt. Moikkailtiin vaan baarissa ja vaihdettiin pari sanaa. Usein se antoi puheissa ymmärtää, että kivaa oli ja voitas otta uusikskin. Arvatkaa oliko vaikeeta vääntää selityksiä, miksi miksi ei ?
Muutamalle tutulle likkakaverille kerroin varoitukseksi tämän miehen "varustuksesta", ettei vahinkoja pääsisi käymään, koska kaveri on muuten ihan potentiaalinen tyyppi.
Onneksi asutaan isolla paikkakunnalla, eikä kaverikaan varmaan varoitteluista huolimatta ole jäänyt ilman.

Tää nyt poikkesi asiasta, eikä ole enää ajankohtaistakaan, koska löysin uuden rakkaan rinnalleni ja hänellä on ihan normaalin kokoinen kalu. Kun kerran runkkasin hänen kaluaan tällä pinsettiotteella, sain aika merkittäviä silmäyksiä:))

Ritu,
Lukihöiriökö?
Asia ei ole ajankohtainen enää.
Ei mulla mitään ole pikkumunaisia vastaan, mutta jos valita saa, niin mitä isompi sen parempi.
Tyydytystähän sillä sormenpaksuisella ja kymmensenttisellä puikolla ei todellakaan saanut, mutta kaveri nuoli ja teki kaikki muut temput taidokkaasti.

asdfasdfasd
"Muutamalle tutulle likkakaverille kerroin varoitukseksi tämän miehen "varustuksesta", ettei vahinkoja pääsisi käymään, koska kaveri on muuten ihan potentiaalinen tyyppi. "

Typerys. Joku tyttökaverisi olisi voinut tykätä tämän miehen kanssa seksistä paljon enemmän kuin sinä esimerkiksi siksi, että on itse erityisen tiukkapilluinen.

Te akat ainoastaan kaivatte itsellenne kuoppaa supattelemalla keskenänne miesten intiimeistä ominaisuuksista. Nyt kun tämän miehen pienikullisuudesta on tullut puheenaihe, niin arvaa kehtaavatko tyttökaverisi mennä hänen kanssaan sänkyyn vaikka haluaisivatkin.

Eikö naisten elämässä ole jo muutenkin tarpeeksi hankalaa se, että kelvollisista miehistä on karmea pula, jolloin heitä joutuu kyttäämään vuosikaupalla, varastamaan muilta naisilta tai jakamaan muiden naisten kanssa, jos mies sattuu olemaan pelimies.

Ritu,
Höpöhöpö, hyvä nimimerkki Asfaltti, vai mikäse nyt oli.

Olisi tietenkin pitänyt mainita, että nämä kaksi likkaa ovat ison vehkeen perässä juoksijoita, joten säästin oikeastaan tämän herra pikkukikkelin isolta nöyryytykseltä, joka olisi ollut seurausta siitä pettymyksestä. Heistä ei kumpikaan olisi suostunut mihinkään vällypeliin tämän herran kanssa. Huudolla siitä olisi lähdetty eri suuntiin ja vielä kettuilut ja halveksunta perään.

Huomauttaisin vielä, että niin tiukkaa pillua ei olekaan, että oikein pieni penis menisi täydestä. Myös päinvastoin.

Kuten myös toin julki, asumme isolla paikkakunnalla, joten ei ole vaaraa, että pieni tulee kaikkien tietoon.

Niin, hankalaa ja hankalaa ??
Tätä nykyistä onneani en ole varastanut, vaan ihan vapailta markkinoilta keksin sen.

Eikä missään nimessä pidä ajatella, että pienimunaiset on tuomittu yksinäisiksi ja saamattomuuteen. Kun on oikea asenne elämään, niin isomunaisten kansa nussitaan paikat kipeiksi ja pienempien kanssa pidetään muutakin hauskaa, vai ?

tää yksi katkera kyllä jaksaa
Te akat ainoastaan kaivatte itsellenne kuoppaa supattelemalla keskenänne miesten intiimeistä ominaisuuksista. Nyt kun tämän miehen pienikullisuudesta on tullut puheenaihe, niin arvaa kehtaavatko tyttökaverisi mennä hänen kanssaan sänkyyn vaikka haluaisivatkin.

Eikö naisten elämässä ole jo muutenkin tarpeeksi hankalaa se, että kelvollisista miehistä on karmea pula, jolloin heitä joutuu kyttäämään vuosikaupalla, varastamaan muilta naisilta tai jakamaan muiden naisten kanssa, jos mies sattuu olemaan pelimies.

HAHAHAAAAAAAAHHAAA!!! vai naiset taistelee miehistä!! Voi luoja :DDD

sythenol-master
Voisiko penistä suurentaa ilman riskejä?Jotain silikonia tai vastaavaa tumppaisi sinne.Saisi naisen kerrankin tyytyväiseksi.Eikö olisi aika seksikäs yhdistelmä,naisella silikonia rinnoissa,miehellä silikonilla topattu penis,kestostondis päällä.Ei hullumpi ajatus.
[keskustelu siirretty]
Jotkut bodaajathan kasvattavat hauis ym- lihaksiaan synthenolia lihakseen ruiskuttamalla, miksei samaa kullin varteen ja terskaan. Saa aikaan jättiterskan tai kalun yleensäkin.
Katso sellaisen bodaaja kuin Greg Valentino synthenol-lihaksia ja mieti miltä kulli voi näyttää synthenolin jälkeen.

http://twoday.net/static/rotke/images/muskel.jpg

://estb.msn.com/i/6B/917B20A6BE353420124115B1A511C7.jpg

Kotisivu: www.greggvalentino.net/

housuissa pullottaa
Penispainot laitetaan hihnalla kiinni peniksen varteen ja terskan taakse siten että kiinnitys on tasaisesti kalussa, eikä vain terskan ympärillä. Painot ovat eri kokoisia ja niitä lisätään tarpeen mukaan. Paino ja kiinnityshihnat ovat sen verran pienet, että penispainoja voi pitää arjessakin housuissa kun alushousuina on bokserit. Ei näy ihmeemmin esim. farkuissa kun roikkuu lahkeessa. Paino asettuu terskan päähän, eikä ole sitä paksumpi, ainoastaan 3-4 senttiä painon koosta riippuen roikkuu alempana, joka näyttää vain siltä kuin sinulla olisi vain hieman tavallista pidempi penis lahkeessa. Oikein kiinnitettynä ei hirtä terskaa vaikka pitää koko päivän. Andro-penikseen verrattuna käyttö on todella huomaamatonta, eikä "treeniä" tarvitse edes miettiä, vaan se hoituu ohessa. Pituusvaikutus on vähintäänkin sama kuin Andropeniksellä, parempikin sillä painoja tulee pidettyä tarpeeksi päivittäin, vaikka koko päivän.
Itsellä vuodessa on tullut lisää 17 senttiseen penikseen 4 senttiä, eli nykyisin 21 senttinen. Lepopituutta on tullut jopa enemmänkin ja nykyään kalu roikkuu 16 sentin mitassa, ennen noin 10-12 cm. Paksuutta tämä ei lisää, siihen kannattaa käyttää pumppua.

Yhteistyössä