Alkuperäinen kirjoittaja xsaukki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu:
Alkuperäinen kirjoittaja xsaukki:
mä en vedä edes käteen koska oon niin pienimunainen kaveri, riittää kun runkkaa peukalolla ja etusormella. sinänsä hyvä homma, ei tuu rakkoja
Siis etusormella ja peukulla ?
Eikös se lipsu ja ole aikas heikosti stimuloivaa ?
pippeli on siinä peukun ja etusormenpäiden välissä ja ihan riittävästi on kontaktipintaa, mälli lentää!
Tarkoitin, että eikö se nuljahda karkuun siitä sormenpäiden välistä ?
Muistan erään kerran eroni jälkeen. Otin silloin tällöin potentiaalisia kundeja kotiin yökylään ja tottakai sitten sattuma tai todennäköisyys toi yksiööni sen järjettömän pienimunaisen miehen. Kipaisin äkkiä pesulla ja riipaisin kuteen pois. Kaveri jäi riisumaan ja kun palasin, se makasi alasti sängyllä. Hämärässä valossa en nähnyt upeasti pystyssä huojuvaa munaa ja kuvittelin, että se oli jalkojen välissä piilossa. Siellähän ne olikin ja herranen aika miten pieni !!! En ikinä, en koskaan ole nähnyt niin pientä. Seuraavaksi pienin, oli varmaan tuplasti tuon pippelin kokoinen.
Noh, en ottanut herneitä nenään, koska olin itse se aktiivien puoli. Jotain sanoakseni kysäisin pieneltä, että nousepas pystyyn
) ( heh-heh ). Kaveri vastasi, että se nousee kyllä kun runkkaan sitä? Siis runkkaan kolme senttistä tulppaaninnuppua ?? Miten ? Koko kädelläkö?
Silloin kuulin ensimmäisen kerran tästä sormenpäillä runkkaamisesta. Kaveri itse näytti, että kahdella sormella kiinni siitä pienestä esinahasta ja terskan yli eestaas, niin kyllä se siitä. Voitte uskoa, että posket punotti, eikä pelkästä kiimasta, kun varovasti opettelin tuon jalon taidon. Mulla ainakin lipsahti ja nuljahti ote monta kertaa, kun ei sitä voi puristaa, eikä vauhtiakaan pitää. Alussa se oli vielä ihan pehmeä, joten nahkaa alaspäin painaesa se pyrki katomaan sisäänpäin, huhhuh!
Kun sitten pippeliin tuli vähän jäykkyyttä ja kovuutta, se alkoi sujua paremmin. Kaveri neuvoi, että sitten voi vaihtaa otteen niin, että tein peukalosta ja etusormesta renkaan kalun ympäri ja käsi ylösalaisin sain jo vedettyä paljon napakammin nahkaa yli terskan. Vieläkään ei ei vartta riittänyt, että olisi voinut käyttää koko kättä. Itseasiassa se ei missään vaiheessa kasvanut kuin kämmenen levyiseksi, mutta silloin se oli kivikova ja tummanpunertava.
Seksi olikin sitten erikoisinta, mitä olen koskaan kokenut ja perustui onneksi paljolti suuseksiin. Mulle ei loppujen lopuksi jäänyt mitään vitutusta sen kaverin osalta, mutta toista kertaa en sitä kotiin vienyt. Moikkailtiin vaan baarissa ja vaihdettiin pari sanaa. Usein se antoi puheissa ymmärtää, että kivaa oli ja voitas otta uusikskin. Arvatkaa oliko vaikeeta vääntää selityksiä, miksi miksi ei ?
Muutamalle tutulle likkakaverille kerroin varoitukseksi tämän miehen "varustuksesta", ettei vahinkoja pääsisi käymään, koska kaveri on muuten ihan potentiaalinen tyyppi.
Onneksi asutaan isolla paikkakunnalla, eikä kaverikaan varmaan varoitteluista huolimatta ole jäänyt ilman.
Tää nyt poikkesi asiasta, eikä ole enää ajankohtaistakaan, koska löysin uuden rakkaan rinnalleni ja hänellä on ihan normaalin kokoinen kalu. Kun kerran runkkasin hänen kaluaan tällä pinsettiotteella, sain aika merkittäviä silmäyksiä
)