Suuntautumisvaihtoehto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Martti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Martti"

Vieras
Aion oppisopimuksella lähihoitajaksi aikuisopintojen kautta, mutta en ole varma vielä minua eniten kiinnostavasta suuntautumisvaihtoehdosta kun kaikki vielä niin uutta. Pääsen kyllä sellaiseen paikkaan oppisopimuksella jossa voisin toteuttaa varmaan jotakin kolmesta eri vaihtoehdosta esim. vanhukset, päihde-ja mielenterveys ja kuntoutus viimeisenä vuotena kun erikoistun. Pitääkö minun sitoutua jo oppisopimusta kirjoitettaessa valintaani vai voinko vaihtaa sitä opintojen kuluessa ennen viimeistä suuntautumisvaihtoehtovuotta kun tiedän mikä minua kiinnostaa eniten tai mikä olisi niistä minulle hyödyllisin tässä työssä?

Oppilaitoksesta lähes mahdoton saada ketään sosiaali- ja terveysalan puolen henkilöä kiinni. Kanslisti ei suostu auttamaan vaan yrittää jatkuvasti tavoittaa näitä alaan erikoistuneita opettajia. Mahdoton tehtävä, joten ajattelin, että jos joku teistä tietäisi omien kokemuksien kautta tämän nopeammin olisin kiitollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24931086:
Oppilaitoksesta lähes mahdoton saada ketään sosiaali- ja terveysalan puolen henkilöä kiinni. Kanslisti ei suostu auttamaan vaan yrittää jatkuvasti tavoittaa näitä alaan erikoistuneita opettajia. Mahdoton tehtävä, joten ajattelin, että jos joku teistä tietäisi omien kokemuksien kautta tämän nopeammin olisin kiitollinen.

No, mikset jätä soittopyyntöä ao. opettajalle. Soittavat sitten, kun on aikaa.

Toinen vaihtoehto on mennä paikanpäälle ja ottaa hihasta kiinni.

Säädökset muuttuvat vuosien mittaan. Pidän aika riskaabelina luottaa julkisen keskustelupalstan tietoihin. Et yhtään tiedä, minkä tasoisia vastauksia saat.

Yhteistyössä