PÄIVÄÄ!!!!! täällä sutistaanAlkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:PÄIVÄÄÄ!!! Mitäs täällä touhuillaan!??
PÄIVÄÄ!!!!! täällä sutistaanAlkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:PÄIVÄÄÄ!!! Mitäs täällä touhuillaan!??
ihan mistä vaanAlkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:HYVÄ Mä kans, mistä sutistaan?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:PÄIVÄÄÄ!!! Mitäs täällä touhuillaan!??
AinaAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Palailen illemmalla linjoille!! Pitäkää linjat kuumina :wave:
tuitui :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Palailen illemmalla linjoille!! Pitäkää linjat kuumina :wave:
tuitui :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:MAHTAVAAAA! tääällä on porukkaaaaaa! :wave:
PEPPU! pitkästä aikaa!
HEJ :wave: Mikä boogy?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave:
|O pervoAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä menen kohta ulos sutisemaan 2 miehen kanssa. Oman ja kaverin kanssa. :xmas:
Joo, katoin, kuola valuis jos ei oli sihan täynnä itekiiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:justjuu, jokos katoit kuvaa meidän huikopalasta? luoja, et ne on hyviä.....
Ne oli tarkotettu yöpalaksi kun sovittiin tyttöjen kanssa pelit ja leffat yöksi ja noita mut ne meni jo....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo, katoin, kuola valuis jos ei oli sihan täynnä itekiiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:justjuu, jokos katoit kuvaa meidän huikopalasta? luoja, et ne on hyviä.....
KimppakivaaAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä menen kohta ulos sutisemaan 2 miehen kanssa. Oman ja kaverin kanssa. :xmas: