No sit ei oo kyl kauheesti vaihtoehtoja... Mä en kyl keksi kuka sä voisit olla. Laitas yv kuitenkin... Ja pelasta juhannus :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen mies ja ei olla kirjoitettu yyveetä.
No sit ei oo kyl kauheesti vaihtoehtoja... Mä en kyl keksi kuka sä voisit olla. Laitas yv kuitenkin... Ja pelasta juhannus :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen mies ja ei olla kirjoitettu yyveetä.
Olen osallistunut aiempaan sutinaketjuusi sekä mustana että harmaanaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No sit ei oo kyl kauheesti vaihtoehtoja... Mä en kyl keksi kuka sä voisit olla. Laitas yv kuitenkin... Ja pelasta juhannus :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen mies ja ei olla kirjoitettu yyveetä.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Anna lisävinkki koska en jaksa selata kaikkia sutinaketjuja läpi
Muutama vaihtoehto tuli pikasen selauksen aikana
Miks se häirii?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:hmmm mua kyl nyt häirittee, jotta kuka sä oot? :saint: :ashamed: :ashamed:
No kun tahon tietää kuka sä oot? siis mustana :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks se häirii?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:hmmm mua kyl nyt häirittee, jotta kuka sä oot? :saint: :ashamed: :ashamed:
Mä oon mä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kun tahon tietää kuka sä oot? siis mustana :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks se häirii?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:hmmm mua kyl nyt häirittee, jotta kuka sä oot? :saint: :ashamed: :ashamed:
jatketaan toiste :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon mä.
:wave: mysteeriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jatketaan toiste :wave:
Hienoa! Ite oon nimittäin kahen perässä, eli siis ykkösen ja kakkosen. Illalla treffit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vai mukava ja nuoriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:JuhannuksenaKIN
Luulisi nyt sinun kaltaisen mukavan ja nuoren naisen löytävän miehiä halutessaan.
En oo mukava ja oon vanha :kieh: .
No onhan niitä tarjokkaita ollu, mutta mä oon ronkeli. Baarissa ne on varattuja ja vaan sen yhen perässä ja siihen musta ei oo.. :ashamed:
http://www.youtube.com/watch?v=rD-D_JpSXP8Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin olen! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä se olet tavallista vaativampi nainen.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Puh, mä oon täynä ku Turusen pyssy :|
Ai, sääki vai??Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Puh, mä oon täynä ku Turusen pyssy :|
:flower: Mä kans haluun laihtua.....mut kato mitä mä oon tehnyAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: :saint: e mä oon laihtunut :saint:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:Suosikkinaiseni puuttuu yhä
Kukas hän on?Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:Suosikkinaiseni puuttuu yhä
voi sua raasua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O mä oon katkarapu :kieh:
Unohtu arskarasva :headwall: