Juhannuksena sitä nyt tulee vähän jutskattuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juttujen perusteella sun värkki on hämähäkin seitin peittämä
Juhannuksena sitä nyt tulee vähän jutskattuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juttujen perusteella sun värkki on hämähäkin seitin peittämä
JuhannuksenaKINAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Juhannuksena sitä nyt tulee vähän jutskattuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juttujen perusteella sun värkki on hämähäkin seitin peittämä
Vai mukava ja nuoriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:JuhannuksenaKIN
Luulisi nyt sinun kaltaisen mukavan ja nuoren naisen löytävän miehiä halutessaan.
Olet mukava ja nuoriAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vai mukava ja nuoriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:JuhannuksenaKIN
Luulisi nyt sinun kaltaisen mukavan ja nuoren naisen löytävän miehiä halutessaan.
En oo mukava ja oon vanha :kieh: .
No onhan niitä tarjokkaita ollu, mutta mä oon ronkeli. Baarissa ne on varattuja ja vaan sen yhen perässä ja siihen musta ei oo.. :ashamed:
No en. mä tahon :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet mukava ja nuori
Etkös sinäkin ole vain sen yhden perässä?
Kun antaa sitä, saa lovea:heart::heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No en. mä tahon :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet mukava ja nuoriEtkös sinäkin ole vain sen yhden perässä?
no ei aina saa. Saa vaan seksiä ja tuntee itsensä halvaksi :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun antaa sitä, saa lovea:heart::heart:
Tartut tilaisuuteen kun saat molempia ja onhan pelkän seksinkin saaminen parempi kuin ei mitäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:no ei aina saa. Saa vaan seksiä ja tuntee itsensä halvaksi :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun antaa sitä, saa lovea:heart::heart:
Ei pelkkää seksiä kiitos :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tartut tilaisuuteen kun saat molempia ja onhan pelkän seksinkin saaminen parempi kuin ei mitään
Sinä se olet tavallista vaativampi nainen.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei pelkkää seksiä kiitos :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tartut tilaisuuteen kun saat molempia ja onhan pelkän seksinkin saaminen parempi kuin ei mitään
Niin olen! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä se olet tavallista vaativampi nainen.
Ei kun SUTINAAA iloista mieltä ja pilkettä silimäkulmaan. Ei sutina ole pelkkää seksiä. Se voi olla myös alkulämmittelyä :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rane V:Ei pelkää seksia!
en minäkään,.
Mutta luinko väärin otsikon. Eiko siinä juuri pererätty juhannukseksikin.
Hyvä niin, mut siinä voi käydä niinkin että rimasi on liian korkealla...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin olen! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä se olet tavallista vaativampi nainen.
Joo se on tässä vaarana, mutta lasketaan rimaa sit jos tarttee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä niin, mut siinä voi käydä niinkin että rimasi on liian korkealla...
Mun mielestä olet aika kauan valitellut miehen- ja rakkaudenpuutetta, joten kenties sinun pitäisi miettiä rimakorkeuden tarkistamista...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo se on tässä vaarana, mutta lasketaan rimaa sit jos tarttee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä niin, mut siinä voi käydä niinkin että rimasi on liian korkealla...
Hmm, kukas sä oikeen olet, jos oot tietoinen mun mouruamisesta. Jonkun kuukauden tässä on tullut valiteltua...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä olet aika kauan valitellut miehen- ja rakkaudenpuutetta, joten kenties sinun pitäisi miettiä rimakorkeuden tarkistamista...
Kyllä sinä mun mustan nikin tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hmm, kukas sä oikeen olet, jos oot tietoinen mun mouruamisesta. Jonkun kuukauden tässä on tullut valiteltua...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä olet aika kauan valitellut miehen- ja rakkaudenpuutetta, joten kenties sinun pitäisi miettiä rimakorkeuden tarkistamista...
Enpä taida tietää..... hmmmmmmmm.... muutama vaihtoehto. Mustus ja "paljasta itsesi"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinä mun mustan nikin tiedät.
Enpä taida mustua. Jotain salaisuuksia pitää ollaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Enpä taida tietää..... hmmmmmmmm.... muutama vaihtoehto. Mustus ja "paljasta itsesi"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinä mun mustan nikin tiedät.
No voi ei :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä taida mustua. Jotain salaisuuksia pitää olla
olen mies ja ei olla kirjoitettu yyveetä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voi ei :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enpä taida mustua. Jotain salaisuuksia pitää olla
Ollanko me kirjotettu yv:tä joskus?