SUTINAAAA LOMALLE!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JuhannuksenaKIN:whistle:

Luulisi nyt sinun kaltaisen mukavan ja nuoren naisen löytävän miehiä halutessaan.
Vai mukava ja nuori :LOL:
En oo mukava ja oon vanha :kieh: .
No onhan niitä tarjokkaita ollu, mutta mä oon ronkeli. Baarissa ne on varattuja ja vaan sen yhen perässä ja siihen musta ei oo.. :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
JuhannuksenaKIN:whistle:
Luulisi nyt sinun kaltaisen mukavan ja nuoren naisen löytävän miehiä halutessaan.
Vai mukava ja nuori :LOL:
En oo mukava ja oon vanha :kieh: .
No onhan niitä tarjokkaita ollu, mutta mä oon ronkeli. Baarissa ne on varattuja ja vaan sen yhen perässä ja siihen musta ei oo.. :ashamed:
Olet mukava ja nuori:)

Etkös sinäkin ole vain sen yhden perässä?:whistle:

Jaahas, täällä on ollut oikein urakalla sutinaa :wave: :D . Lupasin eilen illallla palailla linjoille mut isäntä pentele ottikin illalla titokoneen ja karaokelaitteet mukaansa ja lähti tonne rantaan laulamaan...jäin sitten nukkuvien lasten kanssa telkkua kattelemaan. Vähänkö nolottti kun sillä täytyy aina olla hanikat täysillä ja itse pääasiassa lauloi niin että koko pikkukylä ja järvi raikui... :headwall: Ajattelin et kohta joku tulee vetämään sitä turpiin jos ei musiikki maku miellytä...eikä ääni :LOL: . Itse avasin vahingossa ikkunan ja oikein pelästyin kun isännän ääihän se siellä mikrofoonin kautta raikui koko maalaismaiseman yli:kieh: . Että ei muuta kuin ikkuna äkkiä kiinni ja nolotti kun naapurit vahtasivat rivissä ja kävivät kattomassakin siellä että onko jokin isompikin tapahtuma :headwall: . no joo, tänä juhannuksena siis musiikin tarjosi meidän isäntä sellaisella volyymillä ettei kellään ollut mahdollisuutta nauttia omasta musiikistaan :LOL: eikä ainakaan nukkua.

juhannuski
hävettää ihan palstaakin pelkästään lukea jääriksen miehen antamasta konsertoinnista.
Mutta toisaalta - täytyy jussina nyt hiukan antaa jääristen miestenkin repäistä... :) konsertilla oli kuitenkin paitsi alku niin myös loppu

juhannusleski eli juhannuski

vieras
Hyvä niin, mut siinä voi käydä niinkin että rimasi on liian korkealla...
Joo se on tässä vaarana, mutta lasketaan rimaa sit jos tarttee :saint:
Mun mielestä olet aika kauan valitellut miehen- ja rakkaudenpuutetta, joten kenties sinun pitäisi miettiä rimakorkeuden tarkistamista...

vieras
Mun mielestä olet aika kauan valitellut miehen- ja rakkaudenpuutetta, joten kenties sinun pitäisi miettiä rimakorkeuden tarkistamista...
Hmm, kukas sä oikeen olet, jos oot tietoinen mun mouruamisesta. Jonkun kuukauden tässä on tullut valiteltua... :D :D
Kyllä sinä mun mustan nikin tiedät. ;)

Yhteistyössä