No, sutinaa palstalle. Tapellaan vaikka jostain jos ei muuta 
Joku hyvä kiistely nyt kehiin.
BV, sua kaivataan ;I)
Joku hyvä kiistely nyt kehiin.
BV, sua kaivataan ;I)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Mä en vissiin osaa ärsyttää enää ketään, vaikka välillä yritänkin. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Mä en vissiin osaa ärsyttää enää ketään, vaikka välillä yritänkin. :kieh:
Koetas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Mä en vissiin osaa ärsyttää enää ketään, vaikka välillä yritänkin. :kieh:
Koetas![]()
Mullahan oli oma ärsytysketju jokin aika sitten täällä vaan ei sekään toiminu suuntaan tai toiseen. :'(
Nyt(kään) ei oikeen lähe.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Höheikös ne meille fiksuille jaksa kettuilla :xmas: Enää
"muistelee äo keskustelua"
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Höheikös ne meille fiksuille jaksa kettuilla :xmas: Enää
Ei tyhmät mammat viitsi ruveta ärsyttämään, kun tietävät jäävänsä alakynteen sanallisissa taisteluissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Höheikös ne meille fiksuille jaksa kettuilla :xmas: Enää
Ei tyhmät mammat viitsi ruveta ärsyttämään, kun tietävät jäävänsä alakynteen sanallisissa taisteluissa.![]()
Lisää sutinaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Höheikös ne meille fiksuille jaksa kettuilla :xmas: Enää
Lisää sutinaa :xmas:
Taitaa tätä sutinaa olla vain meillä kahdella tässä ketjussa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en olekkaan tyhmä mamma, mutta kuitenki sen verran viisas etten ala kahta vastaan väittämään mitään:xmas: