surumieli

Eli uusioperhe(miehen 4)meillä joka 2.viik.loppu,mulla 2 edellisestä ja yksi yhteinen 5v.Kävi niin et tulin raskaax ja mies "pakottaa" aborttiin tai uhkaa lähteä.Ja se lääkäri olis jo huomenna.Mä olisin kyllä halunnu pitää sen :'(

Kenenkään painostuksesta älä noin isoa asiaa rupea tekemään.Jos mies uhkailee noin lapsellisesti niin anna mennä,vaan tuskimpa tuo menee.
Vitsi mikä äijä.Seksiin kuitenki pystyny \|O Miten luulet suhteellenne käyvän abortin jälkeen?Itse halveksisin tollasta miestä joka laittaa tollaseen tilanteeseeen,ja mun tunteet loppus siihen.Ja pistäsin jopa miehen lähtemään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 21:07 mieti kirjoitti:
Mieti miten aiot elää sen valtavan syyllisyyden alla jos teet abortin, se on murha, oman lapsen murha. Lapsi on lahja.
nii..asiaa muuttaa vaan se että ei ole vielä ku 1v ku ostettiin talo ja sitä ei saa myydä vielä enkä voi ottaa riskiä et jään yksin kaikki maksaa!Jos olis vuokra-asunto en miettis yhtään!!

kaikki järjestyy
kaikki kyllä järjestyy ystävä hyvä, älä huoli. Pidä tuo lapsi,hänet on tarkoitettu tulemaan. Saat avun Taivaan Isältä, kun pyydät häneltä sitä. Terveisiä itse ihmeen kokeneelta. Muistan sinua.

kaikki järjestyy
kaikki kyllä järjestyy ystävä hyvä, älä huoli. Pidä tuo lapsi,hänet on tarkoitettu tulemaan. Saat avun Taivaan Isältä, kun pyydät häneltä sitä. Terveisiä itse ihmeen kokeneelta. Muistan sinua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 21:29 mamma72 kirjoitti:
\
Mieti miten aiot elää sen valtavan syyllisyyden alla jos teet abortin, se on murha, oman lapsen murha. Lapsi on lahja.
nii..asiaa muuttaa vaan se että ei ole vielä ku 1v ku ostettiin talo ja sitä ei saa myydä vielä enkä voi ottaa riskiä et jään yksin kaikki maksaa!Jos olis vuokra-asunto en miettis yhtään!!
Miksi ei saa myydä. Tottakai saa myydä, mutta jos ette ole asuneet talossa 2 vuotta niin joudutte maksamaan myyntivoitosta veron (n28 %) mutta jos ette saa siitä enempää kuin maksoitte vuosi sitten, niin veroa ei joudu siten maksamaan ollenkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 21:29 mamma72 kirjoitti:
\
Miksi ei saa myydä. Tottakai saa myydä, mutta jos ette ole asuneet talossa 2 vuotta niin joudutte maksamaan myyntivoitosta veron (n28 %) mutta jos ette saa siitä enempää kuin maksoitte vuosi sitten, niin veroa ei joudu siten maksamaan ollenkaan.

En voi muuta kuin ihmetellä tätä nykyajan käytäntöä. Heti vaan ero ja talo myyntiin jos tulee ongelmia; niin ovat monet jo kehoittaneet ap:ta. Herranen aika eiköhän sitä löydy muitakin vaihtoehtoja kuin heti viheltää peli poikki; vielä näin monta lasta kuvioissa mukana !!! Etsikää vaikka ammattiapua, keskustelkaa asiasta ja puhu miehellesi. Ehkä hän on stressaantunut lapsimäärästä ja talovelasta ja tuntuu ettei enää yhtään halua mitään lisää ? Koettakaa päästä molempia tyydyttävään ratkaisuun, toki kompromissin paikkahan tämä on. Tsemppiä !!

Yhteistyössä