Surullista...

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Varsinkin ulkomaiset lehdet ovat ihmetelleet tämän nuoren tytön edesottamuksia ja lukuisia sutaisten tehtyjä tatuointeja pitkin kehoa.

Peachie Geldof:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/06/article-1197883-04E917CE000005DC-386_468x584.jpg

Vasta tänään minulle selvisi, että hän on menettänyt äitinsä hyvin nuorena ja vielä syntymäpäivänään, huumeiden yliannostukseen...

"Paula Yates was found dead in her home in London's Notting Hill area, on her daughter Pixie's birthday, 17 September 2000. The coroner listed the cause of death as "Non-dependant abuse of Heroin" - meaning Paula overdosed on heroin but was not a habitual user of the drug. After a moving funeral service in London, Paula's casket, covered with tiger lilies,was taken to Kent County Crematorium. The location of her ashes is unknown, although rumour has it that they are being kept in a vault for her daughters. "
 
Ai, mä luulin että siellä ois oikeasti joku paljon tatuoitu. :D Mutt mun veljen rinnalla toihan oli lievästi ilmaistuna kesyä. Ja sekin on omansa aloittanut alle täysikäisenä, eikä tähän päivän mennessä ole katunut vielä koskaan.. Ehkä se vielä kerkiää. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Mä jäin nyt oikein kattelemaan tota kuvaa ja mietin, että miten tosta näkee että joku tatska on sutaisten tehty?
Itse mietin samaa. Musta noi on hurjan siististi tehty, voi olla että ei mitään parhaimpia tatuointi-ideoita mutta mun mielestä noi on tosi hyvin tehty.
 
äimä
britti. top of the popsin ex juontaja. bob geldofin ex. INXS Michael hutchensen ex. kuuluisa kun jätti geldofin INXSn takia..niillä suhde pelkkää villiä seksiä kunnes michael tappo itsensä. siitä paula sekosi ja alkoi piikittää hepoa.
 
Näin
Hehheh... Heti kehutaan tatuointeja, kun ne ovat julkkiken ihossa... Auta armias jos olisivat tavan ihmisen, vaikka Sörhiksen ihossa, johan satelisi tulikivenkatkuisia kommentteja...
 

Yhteistyössä