Surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt mama

Vieras
Miestäni ei kiinnosta minun juttuni enää.. tuntuu että pitää olla jotain tosi "wow"-juttua että hän malttaa kuunnella. Koskaan ei ole oikea aika porista koska hän pelaa koneella, katsoo tv:tä, syö, yöllä sängyssä hän haluaa nukkua jne.

Joku viisas on sanonut että parisuhteessa täytyy puhua, puhua ja puhua. Mutta minkäs teet? Tulee myös aika huono itsetunto kun omat jutut on toisen mielestä sen verran tylsiä että aina löytyy jotain parempaa tekemistä.

sano miehelles että : mä alan tästälähtien käyttäytyä kuin sinä.. varmasti mies rupee miettimään että miks et enää puhu niitä tavallisia juttujas ja sitten menee vähän itseesnä..

Alkuperäinen kirjoittaja nanakuu:
sano miehelles että : mä alan tästälähtien käyttäytyä kuin sinä.. varmasti mies rupee miettimään että miks et enää puhu niitä tavallisia juttujas ja sitten menee vähän itseesnä..

Joo mäpä koitan :D

Tai sit jos sanon sille: "mä alan tästälähtien käyttäytyä kuin sinä" hän alkaa aika varmasti huokaileen ja sanoon että älä pliis alota heti riitaa..mä oon ihan poikki. Siis kun hällä on stressaava vaihe töissä just nyt. Mutta en mäkään jaksa viikko tolkulla pitää perhettä yksin pystyssä.

Yhteistyössä