Surullinen olo se on ystävän puutteen vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Surullinen olo
  • Ensimmäinen viesti
Surullinen olo
Missä on se ystävä, jonka kanssa lähteä vaikka bilettämään, terassille, elokuviin, lenkille. Tehdä jotain kivaa yhdessä tai vain kyläillä puolin ja toisin. Miksi en enää yli 30-ikäisenä löydä ketään ystävää. Sellaisia joiden kanssa voisi jutella vaikka parisuhteesta ja lapsista. Omat ystäväni, lapsettomat, ovat siirtyneet vain kauemmaksi eikä minua enää pyydetä minnekkään mukaan.

sama täällä että lapsettomat kaverit vieraantuneet ja muuttaneet kauemmas ja perheellsiet kaverit niin uppoutuneet omaan arkeensa että ei niistä iloa. jotenkin tuntuu että kun saa lapsia niin toiset luulee että ei se enään oo sama ihminen eikä sen kanssa voi tehä enään mitään kivaa tosin sekin vaikuttaa kun tein niin nuorena lapset että toiset vasta nyt alkaa perhettä perustamaan.

Ap
Minä tehnyt vanhana lapsen, mutta nyt olisi kiva aina välillä jossakin muuallakin käydä kuin tuossa kavereiden kanssa lapsia leikittämässä. Niistä kun ei ole niitä ystäviä tullut.

Ap
Tänäänkin olin yhteydessä yhteen kaveriin ja sanoin, että mäkin voisi illalla lähteä jonnekin, jos he ovat menossa. Kuittas vain esitykseni, että he eivät tiedä milloin lähtevät terassille jne. Ymmärsin, että mua ei sitten kaivata mukaan. Ajattelinkin nykyään, että mä olen varmaan niin ei-toivottua seuraa ettei kutsuja mukaan esim. baariin tule.

entäs jos vaikka laittasit ilmotuksen tänne kaks´plussan palstalle, että etsit ystäviä. mä olen täältä saanut uusia tuttavuuksia, ties vaikka löytäsit jonkun jonka kanssa jutut menis yksiin =)

Non compos mentis
??? Mitä yleensä duunailet? Mä menen jonnekin kauppaan ja saan uuden ystävän, sellaisia me hölösuiset karjalaiset ollaan. Ei kannata pitää mitään tiettyä rajaa ystävien kanssa. Ystävä voi olla eri-ikäinen, muu etninen/uskonnollinen tausta, toista sukupuolta, ei samassa elämänvaiheessa...

Parhaat ystävät tulevat, kun ei ees yritä.

laita oma ilmoitus
Mä olen saanut Kaksplussan ja Vauva-palstan kautta 2 hyvää ystävää.Todellisia ystäviä,käydään ilman lapsiakin bilettämässä,shoppailemassa ym ym.Ollaan tutustuttu 8 vuotta sitten silloin kun molemmilla oli vauvoja,nyt meidän "vauvat" ovat jo 8-vuotiaita.

AP
Opiskelukaverit kun lähtivät pois, niin sen jälkeen on sellainen yksinäisyys ollut useinkin läsnä. Kait sitä niin varauksellinen on, ettei halua ystävystyä helposti. Siis niitä kavereita kyllä on, joiden kanssa jutellaan pitkät tovit kun vastaan tullaan. En muistakkaan milloin viimeksi olisin huomannut, että joku haluaisi olla mun ystävä.

nunnu
ihan kun mun tekstiä
sen jälkeen kun muutimme kauas toiselle paikkakunnalle jäi 2 luotto ystävää.
nyt minulla ei ole kuin lapset
haikeana kattelen kun muut äipät lenkkeilee tai mitä tekevätkin käyvät kaupassa mulla ei oo ketään. olis kiva käydä just ulkoilemassa,bilettämässä,kahvilla,kyläilemässä mut ei kans ikää jo 26v eikä se ole helppoa.
olen käynyt kerhoissa,mamma tapaamisissa,piireissä mutta kaikilla on jo omat piirinsä ja kun vielä muutin niin kaukaa.

olen niiiiiiin yksinäinen =( harmi että asuit niin kaukana ite olen savosta

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
ihan kun mun tekstiä
haikeana kattelen kun muut äipät lenkkeilee tai mitä tekevätkin käyvät kaupassa mulla ei oo ketään. olis kiva käydä just ulkoilemassa,bilettämässä,kahvilla,kyläilemässä mut ei kans ikää jo 26v eikä se ole helppoa.
olen käynyt kerhoissa,mamma tapaamisissa,piireissä mutta kaikilla on jo omat piirinsä ja kun vielä muutin niin kaukaa.

Varsinkin kun tuossa lähituntumassa on niitä alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja niillä ne kaverit yläaste, lukioajoista ovat pysyneet. Ei sinne tällaista ulkopuolista oteta mukaan. Vielä kun olen suht. arvostetussa asemassa töissä, niin ennakkoluuloja varmaankin on. Vaikka siis olen ihan tavallinen äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
ihan kun mun tekstiä

Varsinkin kun tuossa lähituntumassa on niitä alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja niillä ne kaverit yläaste, lukioajoista ovat pysyneet. Ei sinne tällaista ulkopuolista oteta mukaan. Vielä kun olen suht. arvostetussa asemassa töissä, niin ennakkoluuloja varmaankin on. Vaikka siis olen ihan tavallinen äiti.
Sinne vaan! Mullakin on samat kaverit ollut jo kerhosta lähtien, mutta niin ne vaan ne ystävät tässä matkaa taittaessa lisääntyvät! Ei ystäviä voi ikinä olla liikaa! Ja varmasti ainakin suuremmilla paikkakunnilla on kaltaisiasi muitakin "yksinäisiä".

Yhteistyössä