Surullinen äiti...

  • Viestiketjun aloittaja alannah
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Muakin on ruettu laimin lyömään. En siis yhtään ymmärrä sitä, et mitää pahaa siinä on jos yritän saada toista (mieheni) lopettaan juomista... Mun siis pitäs antaa hänen juoda ja kattoo vierestä millo hän sit lopettaa. Teenkö mä tosiaan jotain väärin? :ashamed: :'(
 
Aurora-
et tee mitään väärää jos yrität saada miehesi lopettamaan juomista.vaikeaa se on jos toinen ei edes halua lopettaa.siinä tulee itselle vain epäonnistumisen tunteet.
voimia ja auringon paistetta!
 
Snoopi
Toi juominen on tosi vaikeeta saada loppumaan jos miehesi ei itse niin sanotusti tunnusta ongelmaa.Teet ihan oikein kun yrität saada häntä lopettamaan,älä lannistu!Itse en jaksasi kattoo yhtään sellaista perhe-elämää jossa ukko juo.ihan lastenkin tähden..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2004 klo 22:00 Snoopi kirjoitti:
Toi juominen on tosi vaikeeta saada loppumaan jos miehesi ei itse niin sanotusti tunnusta ongelmaa.Teet ihan oikein kun yrität saada häntä lopettamaan,älä lannistu!Itse en jaksasi kattoo yhtään sellaista perhe-elämää jossa ukko juo.ihan lastenkin tähden..
Juu, samaa mieltä. Mutta kyllä sen itsestä on lähdettävä että muuttua haluaa, useamman kerran itkeskelin saman asian takia exsuhteen aikoihin. Jos tuo ei itse ole valmis muuttumaan, ei kukaan valitettavasti pysty siihen pakottamaan. Itselles saat surkean olon palkaksi ja epäonnistumisen tunteen, kuten joku jo mainitsikin. :/
 
nikittä
Miten paljon miehesi juo,onko se päivittäistä vai keskittyykö viikonloppuihin?
Jos se on päivittäistä tissuttelua,suosittelen A-klinikalle menoa ja antabuspillereitä.
Jos ei suostu niin uhkaat erolla.
Kenenkään ei tarvitse katsella toisen jatkuvaa juomista ja etenkin lapsille se on pahasta.
Antabuspillereissä on se hyvä puoli ettei voi ottaa alkoholia ollenkaan,siitä tulee heti kovat oireet ja on pakko olla juomatta.Viimeisen pillerin ottamisen jälkeen menee vielä kaksi viikkoa ennenkuin elimistöstä on poistunut lääkkeen vaikutus ja ne oireet mitkä antabus aiheuttaa alkoholinkäytön kanssa on niin kovat ettei kokeile alkoholia kuin kerran,siinä toivoo kuolevansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2004 klo 09:32 nikittä kirjoitti:
Miten paljon miehesi juo,onko se päivittäistä vai keskittyykö viikonloppuihin?
Jos se on päivittäistä tissuttelua,suosittelen A-klinikalle menoa ja antabuspillereitä.
Jos ei suostu niin uhkaat erolla.
Kenenkään ei tarvitse katsella toisen jatkuvaa juomista ja etenkin lapsille se on pahasta.
Antabuspillereissä on se hyvä puoli ettei voi ottaa alkoholia ollenkaan,siitä tulee heti kovat oireet ja on pakko olla juomatta.Viimeisen pillerin ottamisen jälkeen menee vielä kaksi viikkoa ennenkuin elimistöstä on poistunut lääkkeen vaikutus ja ne oireet mitkä antabus aiheuttaa alkoholinkäytön kanssa on niin kovat ettei kokeile alkoholia kuin kerran,siinä toivoo kuolevansa.
Juu, peesaan. Niitä saa myöskin kapseleina ihon alle, eli ei voi jättää pillereitä ottamatta siksi että saisi juoda.
 
alannah
Mieheni juo JOKA viikon loppu. Se on nii inhotava iilimato sen jälkeen ja haisee aivan sairaasti ja luulee kans pääsevänsä "pukille"! No varsiki sillo ku juo omatekoista
valkoviiniä, sillo haisee aivan kauheesti. Tässä myös äitini marisee mulle... Siis mä en sais käydä ulkona hyvän ystävättären kans pitämässä lystiä (äippä tuosta marisee) ja sitte juon jo kotonakin kuulemma liikaa ja tuosta mieheni marisee. Tuntuu, et kaikki tuttavat tuomitsee mua... :ashamed:
 
Yritä jutella asiasta, jospa hän vaikka suostuisi edes vähentämään. Yritä saada miehes ymmärtämään että hän on sinusta vastenmielinen kun on huikassa. Voi olla että miehelläsi on pahempi ongelma ja silloin ois ammattiapu tärkeää ettei ongelma lähde täysin riistäytymään käsistä.
 

Yhteistyössä