La olin päivystyksessä tuhruvuodon ja oikeanpuoleisen alavatsakivun vuoksi, silloin oli kasassa 5+5rv. Ultrassa kohdussa ei näkynyt mitään, ei kyllä missään muuallakaan. Seurannaksi sovittiin ultra perjantaille. Sunnuntaina alkoi sitten kirkas vuoto ja aika pian ilmestyi kudosmöykky siteeseen. Vuoto runsastui, tuli ihan reippaasti verta ja isoja hyytymiä eiliseen asti, nyt ei taas yhtään mitään. Kipua oikealla alavatsassa on edelleen. Päivystyksestä sanoivat että ei kannata tulla sinne kun on tuo ultra äitiyspolilla varattu mutta tuntuu tuskaiselta odotella sinne astikaan. Täytyy kai luottaa siihen kun lääkäri sanoi ettei näillä viikoilla voi vielä munatorvi revetäkään jos sikiö on sinne eksynyt, minulla on operoidut putket joten ku-riski on kohonnut.
Hitto kun ei tiedä yhtään mitä ajatella ja mitä tuolta perjantain ultralta odottaa. No, kohtu on varmasti tyhjä mutta jatko mietityttää.
Aika turha viesti näköjään tuli, ei mitään järkevää tekstiä näytä syntyvän vielä tästä päästä mutta pakko oli johonkin saada purkaa tapahtunutta.
Minulla on ollut muutenkin vaikeuksia näiden raskauksien kanssa, keskenmenoja on monta. En tiedä onko hullua edes yrittää enään kun kuitenkin minulla on jo lapsia, miehelläni ei ja itsekin toivoisin kovasti vielä yhtä pientä ihmistä elämääni.
Hitto kun ei tiedä yhtään mitä ajatella ja mitä tuolta perjantain ultralta odottaa. No, kohtu on varmasti tyhjä mutta jatko mietityttää.
Aika turha viesti näköjään tuli, ei mitään järkevää tekstiä näytä syntyvän vielä tästä päästä mutta pakko oli johonkin saada purkaa tapahtunutta.
Minulla on ollut muutenkin vaikeuksia näiden raskauksien kanssa, keskenmenoja on monta. En tiedä onko hullua edes yrittää enään kun kuitenkin minulla on jo lapsia, miehelläni ei ja itsekin toivoisin kovasti vielä yhtä pientä ihmistä elämääni.