Surkea äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Täällä on varmaan maailman surkein äiti. Lapsi 9kk pääsi putoamaan sohvalta lattialle, kun olin toisessa huoneessa. Lapsi nukkui sohvan nurkassa ja ajattelin, että kuulen kun hän herää ja lisäksi koko ajan seurasin peilin kautta lasta. No, en kuullut. Onneksi mitään ei käynyt ja pienen itkun jälkeen oli normaali itsensä.

Mies sai kauhean raivarin. Huusi ja haukkui surkeaksi äidiksi, jolle kaikki muu menee lapsen edelle. Veti sitten mukaan kaikki muutkin asiat ja sanoi, että haluaa erota. Naimisiin menimme vasta vähän aikaa sitten. Olen kuulemma surkein nainen, kuka hänellä on ollut yms. Itsekin tietysti menin puolustuskannalle ja annoin samalla mitalla takaisin. Nyt on ollut viileät välit monta päivää, enkä tosiaan tiedä mitä tästä enää tulee. Kertoi vielä anopillekin, miten lapsen pudotin. Tahallaan, koska tietää että inhoan anoppia.

En tahdo enää jaksaa. En vaan jaksa taas aloittaa alusta, jos kaikki murenee.

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
KAIKKIEN lapsi on pudonnut sängystä tai sohvalta ainakin kerran. Teeppä galluppi ystäviesi kesken...saat yllättäviä tuloksia :hug:

Kiitos lohdutuksesta. Tiedän, ettei se niin tavatonta ole ja sanoin sen miehellekin. Mutta ei se paljon auttanut. Ja eihän niin toki saisi käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
KAIKKIEN lapsi on pudonnut sängystä tai sohvalta ainakin kerran. Teeppä galluppi ystäviesi kesken...saat yllättäviä tuloksia :hug:

Meilläkin ollan kahdesti käyty päivystyksessä sen takia. Sitä sattuu, vaikka kuinka yrittäis estää :hug:

Juuh niin on mullakin, pudonnut sängystä siis...tästähän voi tulla mielenkiintoinen galluppi :D ...

ovat pudonneet sängystä, hoitopöydältä tai sohvalta. Ei niitä kukaan tahallaan pudota, ne vaan tulee sieltä alas. Mies ylireagoi ihan turhaan. Taitaa olla itse vaan niin epävarma isänä olemisesta.

pointti mun mielestä tässä ap:n jutussa on se, että tuo putoaminen ei kyllä ole syynä tuohon kotona vallitsevaan tilanteeseen, toi putoaminen oli vaan piste iin päälle. Kytenythän siellä on varmasti jo jonkin aikaa. Ja joo, ei putoile kaikki lapset mutta ei se kenestäkään tee huonoa vanhempaa jos niin käy. Vai tehäänkö tästä(kin) lynkkausketju??

Voi käydä niin helposti, ettei kukaan voi sanoa pystyvänsä estämään sen satavarmasti. Miehesi on itse surkea jos uhkailee erolla ja levittelee sinusta pskaa muille.

Kaikki meidän lapset on pudonneet sohvalta tai sängyltä ainakin kerran, joku useamminkin (jotain yhteyttä äidin väsymyksen asteen kanssa.. ) . Olisiko miehelläsi ollut jotain muutakin hampaankolossa, kun noin rajusti reagoi. Sai vain tuon putoamisen varjolla kaataa niskaasi koko lastin.

Kiitos kaikille kommenteista. Kyllä varmaan ongelmia on ollut, mutta ei minun mielestäni mitään kovin pahoja. Kai mies on sitten vaan kyllästynyt minuun ja nyt löytyi hyvä syy suuttua.

meillä ei esikoinen oo pudonnut mistään mutta kuopus senkin edestä... puolvalmiilta terassilta, sohvalta useesti ym.. onneks ei oo ikinä jouduttu lääkäriin lähtemään..
en kyllä mäkään jaksa uskoa että pelkkä lapsen tippuminen aiheuttais noin suurta reaktiota jos ei mitään muuta hampaankolossa ole.. :hug:

Yhteistyössä