Surettaa niin... Vauva kohta 4kk ja ei juurikaan ole mammakavereita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pienen pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuin myös, minulla isosisko tosin kaverina vain, olen myös lapista ja yh-äiti. en kehtaa lähteä yksin mammakerhoihin tai muihin missä tapaisi muitakin, olen jo niin erakoitunut (reilut 3 vuotta kotona lapsen/lapsien kanssa) eikä ole kavereita joilla lapsia kun itse ensiimäisenä tein muksut.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvällä:
Lue vähän millaisia äitejä täälläkin on: arvostelevat kotia, vanhempia, kasvatusta, ihan kaikkea...ole vaan onnellinen että saatte elää rauhassa vauvan kanssa :)

No onhan niitä äitejä joka lähtöön...
Mut yhtälailla niitä omanlaisia on siellä tosielämässä ku täälläki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pienen pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:
täällä olisi kans yksinäinen pienen pojan äiti lapista..

Missä päin lappia sä asut?

Ootko huomannu ettei esimerkiks netissä ole mitään lapissa asuville äideille... :(

itse asun valitettavasti länsi-lapissa ja kavereita ei tunnu löytyvän mistään.. eikä täälläkään mitään perhekerhoja ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
kuin myös, minulla isosisko tosin kaverina vain, olen myös lapista ja yh-äiti. en kehtaa lähteä yksin mammakerhoihin tai muihin missä tapaisi muitakin, olen jo niin erakoitunut (reilut 3 vuotta kotona lapsen/lapsien kanssa) eikä ole kavereita joilla lapsia kun itse ensiimäisenä tein muksut.

Mä oon kans tosi huono lähtemään minnekkään...
Osaks ehkä nyt vauvan kanssa senki takia että pelkään että se alkaa hillittömästi huutamaan eikä se lopu se huuto (vaikka tuskin niin edes kävis) ja sitten oon miettiny miten imetys, missä sitä imettää yms...

No ehkä nää kumminki on vaan tekosyitä :(

tekosyitähän nuo ovat, minulla on 3vuotias ja 3kk lapset =) olisi kyllä mahtavaa saada uusia kavereita itselläkin, missäs päin asuitkaan siis ihan paikkakunnalla ja kuinka vanha olet? =)

Yhteistyössä