Surettaa niin että ehkä kuolen :(

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Meillä siis tänään mies otti ja lähti.
Yritin keskustella, mutta kun toinen on täysin kyvytön puhumaan, niin se oli sitten sillä selvä.

Tuossa päivällä sitten löysin kaapista pussin Enkelin eväspussi-irtoteetä, jossa teksti 'äitee' ja pienen puukukan jossa teksti 'päivänkukka rakkaalle'.

Miksi se jätti ne kaappiin, koko päivän olen itkenyt noita lahjoja. Voi kun niitä ei olisi ollut.

Sekava olo. En oikein jaksa ajatella mitään mitä tuleman pitää, pitää nuo raha-ja muut asiat miettiä kunhan jaksaa.

Poika on tänään hoidettu täysin mekaanisesti, en ole jaksanut juurikaan edes puhua poloiselle. Jostakin syystä poika nukkui tänään tosi paljon, joten jospa ei tämä huonon hoidon päivä niin pahasti haitannut.

Eipä mulla muuta. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:42 The titityy kirjoitti:
Poika on tänään hoidettu täysin mekaanisesti, en ole jaksanut juurikaan edes puhua poloiselle. Jostakin syystä poika nukkui tänään tosi paljon, joten jospa ei tämä huonon hoidon päivä niin pahasti haitannut.
Useimmat lapset reagoivt vastaaviin tilanteisiin nukkumalla...

kutsu joku kaveri kylään että et ole yksin tai koita saada lapsi johonkin hoitoon että saat kasattua itsesi. Lapsen takia kun on pakko
 
The titityy
Ukkelipukkelinäiti oli tänään kiva ja jäi hetkeksi juttelemaan, oli tarpeen! :hug:

Eipä minulla ole ketään joka nyt tänne voisi tulla. Unen jos saisin, niin hyvä olisi. Eipä kuitenkaan taida nyt pystyä unimaan.
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:48 Timotei kirjoitti:
Pura sydäntäsi tänne jos tahdot,mulla on aikaa :hug:
Kiitos kovasti, mutta nyt en oikein kykene edes puhumaan. En oikein edes tiedä mistä puhuisi, pää on aivan tyhjä ja samalla täynnä jotain painetta.
Oksennuskin pyörii kurkussa tai ainakin siltä tuntuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:50 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:48 Timotei kirjoitti:
Pura sydäntäsi tänne jos tahdot,mulla on aikaa :hug:
Kiitos kovasti, mutta nyt en oikein kykene edes puhumaan. En oikein edes tiedä mistä puhuisi, pää on aivan tyhjä ja samalla täynnä jotain painetta.
Oksennuskin pyörii kurkussa tai ainakin siltä tuntuu.
:hug: Voi kun pystysin edes jotenkin helpottamaan sun surua ja oloa :hug: Jospa aika tekisi tehtävänsä,alkujärkytys on varmasti ihan hirveä :'(
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:52 pienenhetken kirjoitti:
saako kysyä miksi mies lähti? :( siis ihan yllättäen vai oliko ero ollu tiedossa jo pitempään?

voimia kovasti :hug: tiedän että tuntuu tosi pahalta :hug:
kumpa saisit jonkun kylään ettei tarvis nyt yksin olla...
Ei me vaan tulla toimeen, ei olla koskaan tultu mutta silti on sinnitelty.
Nyt viimeaikoina on näitä kovia riitoja ollut tosi paljon.
Mies ei arvosta, eikä kunnioita minua. Kotiäiti ei ole mitään...
Hän ei ole nyt pojan täyttäessä 2v. vieläkään valmis isäksi, täysin hukassa koko isyys ja se ei tunnu löytyvän.

Paljon, hirmusen paljon on ongelmia. Minä aina olen yrittänyt selvittää niitä ja yrittänyt puhua, mutta kun mies on puhumaton, niin en minä yksin saa asioita ratkaistua. :(
Joskus olen yrittänyt ehdottaa perheneuvolassa käyntiä, mutta mieluummin sanoo eroavansa kuin lähtevänsä puhumaan vieraille.
 
:hug: :hug: :hug: :hug: Sulle ja paljon!!! Täällä kans viimeiset 2v mennyt alamäkeä ja lujaa...

Joskus mietin että ehkä ois helpompaa vaan erota, mutta sitten kait jotain on vielä tallella kun täältä lukee näit juttuja niin alkaa pohtii omia asioitaan uudelleen.

Mä voin yrittää auttaa jos vaan haluat!!! :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä