Surettaa niin että ehkä kuolen :(

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
Tuo mullakin kävi mielessä, ettei täysin p.aska mies voi olla :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:35 hippuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
Tuo mullakin kävi mielessä, ettei täysin p.aska mies voi olla :/
Mä mietin kans tota lahjahommaa että kyllä se ainaki välittää ku on ostanu. Ehkä ihan kaikkee ei oo menetetty jos vaan saisitte puhuttua.
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
Huomenta! Suht hyvin nukuttu yö takana. =)

Mies laittoi aamulla viestin että on erityisen paha olla. :/

Ei tuo mies läpimätä ole, ei missään tapauksessa. Osaa olla tarvittaessa lempeä, hellä ja jopa romanttinen.
Tuo vaikeista asioista puhumattomuus ja tilanteista pakeneminen tekee tästä meidän yhteiselosta niin kovin hankalaa ja raskasta.

Siksihän minä eilen itkin niin kovasti kun nuo lahjat löytyi kun taas se hänen ihana puoli oli tuollaista tehnyt.

Meidän elämä menee tätä rataa: ollaan yhdessä, tulee riita, hän lähtee kävelemään, ikävöidään ja taas palataan.
Sitten taas elellään elämää siinä, kunnes tuo kierre taas alkaa.
Missään vaiheessa ei siis selvitetä kunnolla niitä riitoja ja pahoja oloja. Ne jää taustalle kytemään ja seuraavan riidan tullessa kaikki se vanhakin p.aska tulee esiin ja räjähdys on kerta kerralta isompi.

Ei näin voi jatkua. :\|
Mutta mitenpä opettaa toinen puhumaan kun se ei sitä ikänään ole osannut. Mahdotonta taitaa olla. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:17 The titityy kirjoitti:
Mutta mitenpä opettaa toinen puhumaan kun se ei sitä ikänään ole osannut. Mahdotonta taitaa olla. :'(
Ei se täysin mahdotonta ole. Meillä on käyty aikamoinen kriisi läpi tässä kevään aikana ja kyllä se tuo ukkokin on nyt oppinut hieman puhumaan. Ei se helppoa ole, mutta jos hiemankin on rakkautta jäljellä niin suosittelen yrittämään vielä.
Jaksamista sulle :hug:
 
hullun tytär
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
Osti munkin isä äidille millon mitäkin, vaikka pieksi sitä. Kerran tuli ruusukimpun kanssa anomaan anteeksiantoa ja itki, kun äidillä koko naama turvonnut ja violettinen, silmät muurautunu umpeen ukon nyrkiniskuista.
Että ei ne lahjat paljon antajan mielenlaadusta kerro. :headwall:
 
The titityy
Rakkautta varmasti on puolin ja toisin jäljellä, mutta puhumaan se ei miestä saa.

Mulle on tosi raskasta ja stressaavaa elää näin että koskaan ei tiedä milloin seuraava myrsky tulee ja mistä syystä.

 
Voi surku! :hug:

Mulla ei ole kokemusta kuin vanhempieni erosta, mutta sanoisin, että puhu ja itke kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin.
Ihmiset on huonoja soittamaan kun toisella on suru ja hätä, mutta sinä saat soittaa heille ja vaivata heitä. Ihan oikeasti saat.

 
NO tee miehellesi selväksi, että vanhat asiat on selvitettävä ja puhuttava läpi ja että jatkossa homman on toimittava myös hänen puoleltaan tai teidän juttu on muuten loppu. Ja sano, että OLET TOSISSASI. Ei tuommoista asiaa voi ikuisesti jahkata ja olla yhdessä siinä toivossa, että toinen muuttuisi. Vaikuttaa vähän siltä, että miehesi ei ole vielä kasvanut aikuiseksi. Toivottavasti hän ei kuulu niihin, jotka eivät sitä koskaan teekään.
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:36 juuei kirjoitti:
Voi surku! :hug:

Mulla ei ole kokemusta kuin vanhempieni erosta, mutta sanoisin, että puhu ja itke kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin.
Ihmiset on huonoja soittamaan kun toisella on suru ja hätä, mutta sinä saat soittaa heille ja vaivata heitä. Ihan oikeasti saat.
Täällä olen nyt varmaan toisten kyllästymiseen asti tätä jauhanut. :D

Miestä suututtaa kauheasti tämä minun palstailukin ja se että kerron asioistamme. Kenellekään vieraalle kun ei saisi puhua.
Sanoi että puhu hänelle, siis höh! Sitähän olen yrittänyt vaikka kuinka paljon..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
eikai kukaan läpi paha olekaan. mutta niillä lahjoilla voi myös yrittää hyvittää jotain. meillä ex vei minua ravintolaan, järkkäsi yllätyksiä ja osti lahjoja ja silti eli toista elämää ystäväni kanssa. mutta minäkin aikoinani ihmettelin sitä miksi nähdä vaivaa jos ei kerta välitä enää?
 
aave
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:47 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:35 hippuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:28 vieras kirjoitti:
Anteeksi jo etukäteen, mutta miten ihmeessä sellianen mies voi olla paha joka on ostanut tuollaisia lahjoja :eek:
Minun ukko ei ostanut mitään ja jos jotain noin ihanaa olisi ostanut niin antaisin sille varmaan kaikki pahat tekonsa anteeksi. Kyllä kai se sinua rakastaa kun tuollaisia ostaa. Yrittäkää vielä :hug:
Tuo mullakin kävi mielessä, ettei täysin p.aska mies voi olla :/
Mä mietin kans tota lahjahommaa että kyllä se ainaki välittää ku on ostanu. Ehkä ihan kaikkee ei oo menetetty jos vaan saisitte puhuttua.
No eihän lahjojen ostaminen tarkoita mitään. Välttämättä. Tai ei ainakaan mun exän kanssa. osti vallan ihania lahjoja. Timanttisormuksia, koruja ihan kaikkea mitä tarvitsin. Mutta sitten vuosien päästä paljastui että oli juossut vieraissa. Jotkut paikkaa lahjoilla huonoa omaatuntoa. En tarkoita että aapeen mies juoksisi vieraissa, mutta kuhan nyt kerroin kun tuli lahjoista mieleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:40 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:36 juuei kirjoitti:
Voi surku! :hug:

Mulla ei ole kokemusta kuin vanhempieni erosta, mutta sanoisin, että puhu ja itke kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin.
Ihmiset on huonoja soittamaan kun toisella on suru ja hätä, mutta sinä saat soittaa heille ja vaivata heitä. Ihan oikeasti saat.
Täällä olen nyt varmaan toisten kyllästymiseen asti tätä jauhanut. :D

Miestä suututtaa kauheasti tämä minun palstailukin ja se että kerron asioistamme. Kenellekään vieraalle kun ei saisi puhua.
Sanoi että puhu hänelle, siis höh! Sitähän olen yrittänyt vaikka kuinka paljon..
pöh. No nyt saat puhua, minä annan luvan!

Mietin muuten tuotakin, kun sanoit, ettei ole valmis isyyteen ja teidän lapsi on 2v. Ainakin mun mies on selvästi nauttinut enemmän isyydestään kun laps on yli 2, kun voi puuhata kaikenlaista. Ja tottahan se on. Tiedän, että vuoden päästä alkaa mullakin olla ihan helppoa kun pienemmälle tulee vähän holttia.
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:48 homelitoosa kirjoitti:
mikä vointi ap? toivottavasti jo parempi!
Heips! Kiitos kysymästä. :hug:

Ei kovin hyvä olo. Semmonen tyhjä ja vaisu että kunhan tässä vaan koettaa olla hetken kerrallaan.
Toisaalta on helpottavaa olla itsekseen ja ajatella asioita, toisaalta taas on ihan liikaa aikaa ajatella. :/
 
The titityy
Tänään tuli mieheltä viesti: 'Mitenhän nuita kielenkannakkeita saisi irroitettua, jotta pysysi raiteillaan tämä elämä...'

:'(

Tietää siis itsekin että puhua pitäisi, ainakin yrittää opetella.

Saa nähdä yrittääkö opetella vai jääkö puhumattomaksi. Minä en voi enää jatkaa jos puhetta ei tule.
 
aina harmaa
Oikein iso voima :hug: sulle!
Jos asuisin lähempänä, minusta saisit kahvittelu- ja ulkoiluseuraa. =)
Meillä on myös tuo miehen puhumattomuus ollu ongelmana, hän on itekki myöntäny ettei osaa sitä "taitoa". Muutaman kerran on aika tiukasti otettu yhteen asian tiimoilta, kun toinen ei saa sanaa suustaan ja multa sitä tekstiä tulee sitte senkin edestä.
Ja tuosta isyydestä sanoisin vielä sen verran, että meillä on esikoinen kohta 5vee, ja kyllä ne ekat vuodet isänä tuntu olevan pientä haparointia. Kun näytti ettei oikeestaan mitään osannu semmosen taaperon kans tehdä. Nyt kun tyttö on isompi, touhuavat yhdessä kaikenlaista autoremontista lähtien. =)
Tsemppiä sulle, kyllä sie pärjäät! :wave:
 

Yhteistyössä