supistuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
onko ne ns oikeat supistukset aina menkkamaisia kipuja?

mulla oli tuollaisia suppareita aiemmin, mutta hävisivät vko:n 36 jälkeen kokonaan. nyt mennään 41+6, ja tänään aamusta asti kohtu supistellu selvästi, mutta kipu on aivan erilaista. ei mitenkään kovin kovaa kipua, mutta ei muistuta millään tavalla menkkoja. enemmänkin vois sanoo että mahaan särkee kun polttaa :D

nyt vaan mietityttää että voiko nää silti olla merkki lähestyvästä synnyttyksestä? eikä mikään vaan o vialla? :)

onko ne ns oikeat supistukset aina menkkamaisia kipuja?

mulla oli tuollaisia suppareita aiemmin, mutta hävisivät vko:n 36 jälkeen kokonaan. nyt mennään 41+6, ja tänään aamusta asti kohtu supistellu selvästi, mutta kipu on aivan erilaista. ei mitenkään kovin kovaa kipua, mutta ei muistuta millään tavalla menkkoja. enemmänkin vois sanoo että mahaan särkee kun polttaa :D

nyt vaan mietityttää että voiko nää silti olla merkki lähestyvästä synnyttyksestä? eikä mikään vaan o vialla? :)

Kyl todella voi olla sitä kipua. Niin oli mullakin ensin ennenkun alko ne pahimmat ja kirjaimelliset poltot.

Mulla oli kans vähän tolleen viime kerralla. "Harjoittelin" synnytystä pari viikkoa ensin, joka päivä oli 1-2 tunnin sessioita harjoitus supistuksia n. 5 min välein mutta aina ne vaan loppui. Sitten synnytyspäivänä supistukset vaan muuttui hieman erilaiseksi. Siis se ero oli jotenkin hiuksen hieno, enkä vieläkään tiedä miten osasin lähteä niiden perusteella, mutta sairaalaan kun päästiin, niin puoolen tunnin päästä humpsahtikin jo lapsivedet ja sinne si jäätiin. Ja ne supistukset ei tosiaan olleet kipeitä niinkuin sitten ihan oikeasti kun aletaan synnyttämään, ne vaan oli jotenkin erilaisia... vaikea selittää...

Mulla on joka raskaudessa supistellu tosi paljon. Jotenkin ne vaan sitten erottaa ne oikeat supparit. Olen aina päivällä jo tiennyt että seuraavana yönä tulee lähtö. Se on sellaista kihelmöintiä ja myöhemmin polttelua. Selässä tuntuu kans. Ja mulla ainakin menee maha sekaisin, tyhjää ennen synnytystä. :) Toivottavasti pääset laitokselle.