supistuksista/voiko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Osaisiko joku sanoa, voivatko supistukset tuntua vain toispuolisena kipuna selässä? Olen rv40+3 ja eilen alkoi yhtäkkiä kova toispuolinen selkäkipu, joka kesti aina muutaman minuutin kerrallaan. Oli luonteeltaan polttavaa/jomottavaa eikä mikään asento ollut hyvä. Maha oli sen aikana välillä kovahko, mutta ei välttämättä koko aikaa. Harjoitussuppareita minulla on kyllä ollut, mutta niissä vain maha menee kovaksi eikä tunnu mitään kipua. Tuo selkäkipujakso kesti 2 h ajan ja loppui sitten. Onko kellään ollut vastaavaa?

Mulla ainakin rupes just tuntumaan myös selässä noi supparit kun alkoi synnytys lähestymään esikoisesta! Voihan se tuntua vain toispuoleisestikin selässä, miksikäs ei?!

Mulla on molemmissa synnytyksissä tuntunu kipu vaan alavatsassa, ei missään muualla. Jännä juttu, että se tuntuu toisilla toisaalla ku toisilla. Ja ap:lle kyllähän ne voi olla supistuksia :)

vissiin vauvan asento jotenkin vaikuttaa tai sitten ei.
miulla alkoi viimeksi kovalla selkäkivulla ja sairaalan tehostesupparit tuntui taas mahan puolella. kai se lantio-vatsa-selkä-reidet alue on aika lailla sitä aluetta, missä noi kivut tuntuu.
nyt on ollut lupailevaa selkäjomotusta iät ja ajat, kun nyt tositoimet vaan alkaisi..(39+6)

Yhteistyössä