Supistuksia?

Tänään sekstailun jälkeen alko repimään jalkoja ja alaselkää todella kiitettävästi. Vieläkin tuntuu jonkun verran :shock: Todella kurjan tuntosta.
Muistan esikon odotusajasta (6v sitten...), että myöhemmin sekstailun jälkeen tuli samanlaisia tuntemuksia; ei tienny miten päin olla, ku repii "taka"reisiä ja alapäätäkin. Maha ei välttämättä kovetu. Jostain jäi sellanen mielikuva, et kyse olis supistuksista.
Mies oli jo viemässä päivystykseen, kun kärvistelin sängyn pohjalla.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Neuvoja? Tarttisko olla huolissaan? Mulla on kyllä noita ennenaikasia supistuksia ollu rv 15 lähtien. Neuvolasta sanottu, että herkästi lähtä näytille, jos tilanne vaatii. Hankalaa vaan, kun esikko on ja hoitajista pula...

AC rv 23+2
 
Piti oikein rekisteröityä että sain vastattua. Mulla on usein semmosta repivää kipua takareisissä (ja alapäässä) ja se on ihan kamalaa varsinkin yhdynnän jälkeen. Olen sen itse ajatellut liittyvän ns.liitoskipuihin,ja esim yhdynnän rasituksesta(ja verimäärästä..) sit alkaa särky.lievempänä tulee kun seison pitkään tai kävelen. Nyt olen saikulla aikaisten supistusten takia.. tellu rv 21
 
Kiitos vastauksestasi tellu74!
Kiva kuulla etten ole ainoa. Mulla on pari, kolme kerta varsinkin yhdynnän jälkeen ollu just utollasta repivää kipua, kuten sullakin. Ilmeisesti sperma ärsyttää, kun eikös se jotenkin vaikuta?
Pitäs mennä tarkistuttamaan tilanne ettei olis kamalasti paikat auenneet/pehminneet. Rauhallisesti pitää ottaa ja herksäti lähtä tosiaan näytille. Ei mitään raskasta saa tehdä :|
 

Yhteistyössä