supistuksia 15-16 viikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipu

Vieras
heips! olen viikolla 15+2 ja masu tuli muutama päivä sitten seksin jälkeen kipeäksi, pari päivää tuntui mahassa ja selässä ihan kuin ois ollu kuukautiskivut! Kipuja ei oo ollu enää muutamaan päivään mut maha tuntuu kireältä ja turvonneelta, ja välillä tuntuu et alamahassa jotenkin nykii, ja se kovettuu.. vuotoja ei ole ollu eikä kipujakaan liiemmin. Voikohan olla ihan normaaleja kohdun venymis oireita, vai voiko olla supistelua? ja onko supistelusta jotain haittaa tässä vaiheessa? neuvolassa eivät osanneet sanoa mitään kun soitin.. Ois ihanaa jos joku osais auttaa..

mulla oli noihin aikoihin kans kovia suppareita, maha meni kovaksi jne... syytä ei löytynyt kun kävin lääkärissä, sanoivat että kohtu kasvaa nyt tosi paljon ja johtuisi siitä. mutta asiahan kannattaa aina tarkistuttaa jos et vielä ole käynyt lääkärissä niin kantsii käydä. tietääpä sit et kaikki on ok ja supistukset johtuu kasvavasta kohdusta.

mulla nyt vkoja 30 ja viikon verran ollut taas kovia supistuksia ja menkkamaista kipua... maanantaina on sit lääkäri.

Kävin lääkärissä pari päivää ennen kuin nuo oireilut alko ja silloin tehtiin se perus sisätutkimus, ja kuunneltiin sydänäänet ja kaikki oli ok.. Mut täytyy katella nyt viikonloppu ja soitella sit alkuviikosta varuilta lääkäriaikaa jos tää vielä jatkuu. Sanoivatko sulle mitään että onko tästä supistelusta jotain haittaa, esim voiko aiheuttaa keskenmenon tai jotain? mulla aiemmin alkuraskauden km takana niin huolettaa et onko kaikki ok...Kiitos vastauksesta ja onnellista odotuksen jatkoa! :)

Yhteistyössä