supistukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
mulla supistuksia nyt 7 päivää putkeen ,illaksi yleensä yltyy ja on jo kipeitä, niin että banadolia pitää ottaa. kohdunkaulaa viimeksi 2 cm jäljellä ja kohdunsuu 2lle sormelle auki, kauankohan on vielä synnytykseen? viikkoja nyt 36+4, esikko syntyi vasta 40+5, mutta silloin ei supistellut, kun vasta samana päivänä kun syntyi.

Sitä on vaikea kenenkään arvioida!Voi mennä päivä tai viikkoja ennenkuin jotain oikeasti tapahtuu.Jos yhtään lohduttaa,voi ainakin tietää reipasta synnytystä kun ennakkoon paljon suppailee,paikat valmistuu tulevaan :hug:

Mulla on kaikissa paitsi ekassa raskaudessa supistellut paljon,yötä päivää,viimeiset viikot.Kohdunsuu ollut aikaisin auki 4:kin cm,kohdunkaula olematon ja kaikki paikat pehmeää höttöä,silti vauvat syntyneet täysaikaisina eli ihan la:n paikkeila,päivän pari ennen tai jälkeen.

Mutta tsempit viimeisiin päiviin/viikkoihin,ei ole paljoa jokatapauksessa sulla jäljellä
:flower: :hug:

Mulla on 2 viimeisimmästä ollut suppareita 3 päivää ennen synnytystä ja kuitenkin on olleet ponnettomia , eli ei ole avanneet paikkoja ja lopulta on kuitenkin laitettu vauhtitippaa jotta supparit tekis jotain ... viimeisimmästä meni vedet , vaikka kohdunsuu oli auki vain muutaman sentin ja kanavaa jäljellä liki kaikki ... 1-2 cm oli paikat olleet auki jo viikkoja ennen , syntyi viikolla 38+

neitim

Uusimmat

Yhteistyössä