Supistukset ja syöminen?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mulla on alkanu tulla kivuttomia supistuksia, mutta ne voi jatkua 8h taukoamatta. Makuulla saattaa vähä helpottaa, mutta heti alkaa uudestaan jos kääntyy tai nousee. Nyt huomasin, että jos syön mahan täyteen, (en kuitenkaan ihan ähkyyn) niin supistukset alkaa, eikä lopu ku vasta yön aikana. Nyt oon syöny vaan vähä, niin että melkeinpä jää nälkä, niin ei supistele :o
Voiko nuo muka olla yhteydessä toisiinsa? Hermot menee, jos ei enää saa syödäkään kunnolla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Aika outoa :o . En mä kyllä yhtään sua osaa auttaa tai neuvoa :ashamed: . Milläs viikoilla sä olet?

Nyt on viikkoja 19+4. Supistukset alkaa heti, kun syö niin että maha tuntuu vähänkään täydeltä |O Ja mulla on nälkä :kieh: Mutta joo, outoa on :D Mä ajattelinki, että vetikö mun outo kysymys kaikki ihan sanattomaksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Aika outoa :o . En mä kyllä yhtään sua osaa auttaa tai neuvoa :ashamed: . Milläs viikoilla sä olet?

Nyt on viikkoja 19+4. Supistukset alkaa heti, kun syö niin että maha tuntuu vähänkään täydeltä |O Ja mulla on nälkä :kieh: Mutta joo, outoa on :D Mä ajattelinki, että vetikö mun outo kysymys kaikki ihan sanattomaksi :laugh:

No näin mä luulen :snotty: . Kun en tosiaan oo kuullutkaan vastaavasta. Oletkos neuvolaan valitellut? Et sä nyt hyvä ihminen nälässäkään voi olla :hug: .

No näin mä luulen :snotty: . Kun en tosiaan oo kuullutkaan vastaavasta. Oletkos neuvolaan valitellut? Et sä nyt hyvä ihminen nälässäkään voi olla :hug: .

Mä tänään vasta tajusin nuo kaksi yhdistää ja tätä on nyt jatkunu viikon :o Nehän pitää mua neuvolassa hulluna, ku meen tuommosia sinne höpisemään, mutta eipä tässä voi aivan nälässäkään elää loppu aikaa :kieh: Kai sitä söis, jos supistukset kestäis syömisen jälkeen vaan hetken, mutta ku supistaa koko ajan seuraavat 8h, niin ei oo enää kivaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Oletko ihan satavarma, että ne ovat supistuksia? meinaan vaan, että onhan varmasti suolistollakin vähän oudot oltavat jo noillakin viikoilla,,

Oon aivan varma, maha on aivan kivikova. Ku menee makaamaan, niin hetken päästä maha on taas normaali ja taas kun nousee tai kääntyy, niin menee ihan kivikovaksi |O Ja jos oon jalkeilla, niin maha on koko ajan kova, se ei missään välissä pehmene/hellitä ollenkaan, vasta ku kunnolla menee makaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Ja jos oon jalkeilla, niin maha on koko ajan kova, se ei missään välissä pehmene/hellitä ollenkaan, vasta ku kunnolla menee makaamaan...

No ei ne ole supistuksia?

No mitä sitten?

En tiedä. Ei vaan kuulosta supistuksilta. Mutta oli niitä tai ei, niin kysy asiasta neuvolasta.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Ja jos oon jalkeilla, niin maha on koko ajan kova, se ei missään välissä pehmene/hellitä ollenkaan, vasta ku kunnolla menee makaamaan...

No ei ne ole supistuksia?

No mitä sitten?

Kuule mä aloin miettimään... ja hokasin että mulla oli aikalailla sama tilanne alkaen rv 18. Siis että vatsa tosiaan oli koko ajan kivikova, eikä meinannut lainkaan hellittää. Mulla vaan ei ollut mitenkään käsikkäin syömisen kanssa.

Menin lääkäriin ja mulle kirjoitettiin saikkua jotta lepäisin. Olin reilu 2 viikkoa saikulla ja lepäilin. Sitten ehdin olla pari viikkoa töissä kunnes mulla oli lääkärintarkastus. Siellä huomattiin että paikat oli pehmenneet ja mut lähetettiin ultraan. Ultrassa todettiin että mulla oli kohdunkaulan kanava kypsynyt ja lopulta jouduin ensin sairaalaan pakkolepoon ja sitten kotona lepo jatkui. Enkä enää päässyt töihin ennen äitiysloman alkua.

Nyt kun muistin tuon, niin suosittelen lämpimästi että otat asian puheeksi ja pyydät että tarkastavat tilanteen. Mulla tosiaan oireena oli just tuo jatkuva kovettuminen, etenkin seisaaltaan... :|

Kuule mä aloin miettimään... ja hokasin että mulla oli aikalailla sama tilanne alkaen rv 18. Siis että vatsa tosiaan oli koko ajan kivikova, eikä meinannut lainkaan hellittää. Mulla vaan ei ollut mitenkään käsikkäin syömisen kanssa.

Menin lääkäriin ja mulle kirjoitettiin saikkua jotta lepäisin. Olin reilu 2 viikkoa saikulla ja lepäilin. Sitten ehdin olla pari viikkoa töissä kunnes mulla oli lääkärintarkastus. Siellä huomattiin että paikat oli pehmenneet ja mut lähetettiin ultraan. Ultrassa todettiin että mulla oli kohdunkaulan kanava kypsynyt ja lopulta jouduin ensin sairaalaan pakkolepoon ja sitten kotona lepo jatkui. Enkä enää päässyt töihin ennen äitiysloman alkua.

Nyt kun muistin tuon, niin suosittelen lämpimästi että otat asian puheeksi ja pyydät että tarkastavat tilanteen. Mulla tosiaan oireena oli just tuo jatkuva kovettuminen, etenkin seisaaltaan... :|

Yhteistyössä