supertyhmä kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mut siis mitä haittaa voisi olla jos puhtain sormin kokeilee varovasti? eihän seksikään oo kiellettyä ihan lopussakaan...ja se on kuitenkin yleensä aika hmmm...rajua liikettä "siellä"...

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
mut siis mitä haittaa voisi olla jos puhtain sormin kokeilee varovasti? eihän seksikään oo kiellettyä ihan lopussakaan...ja se on kuitenkin yleensä aika hmmm...rajua liikettä "siellä"...

seksi ja sormi= 2 eri asiaa, vai onko äijäs kikuli sormeen? ihan kynsi ja kaikki? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana juu:

seksi ja sormi= 2 eri asiaa, vai onko äijäs kikuli sormeen? ihan kynsi ja kaikki? =)

:laugh: juu vähän väsynyt niin sanat pomppii pois, siis onko äijäs kikuli verrattavissa sormeen? :D

kiinnostaisi tietää onko nuo supparit saanut mitään aikaiseksi...lääkärille täällä korvessa on turha kuvitellakaan pääsevänsä...kun ei tänne saada lääkäreitä...=) tietäis vähän missä mennään...

tarkoitin siis et isompi juttuhan se miehen sukuelin on ku sormi...et miten sormesta vois olla haittaa jos ei oo kikulistakaan?

Terskassa harvemmin on kynttä, paitsi sillon tietty jos on jäänyt sormesta kiinni valmiiksi. Aika friikkivehje täytyy olla, jos siinä päässä kasvaisi kynsi omasta takaa.

kiinnostaisi tietää onko nuo supparit saanut mitään aikaiseksi...lääkärille täällä korvessa on turha kuvitellakaan pääsevänsä...kun ei tänne saada lääkäreitä...=) tietäis vähän missä mennään...

Paikat voi olla pehmenneet ja auenneet jo vaikka synnytykseen olisi vielä ihan reilusti aikaa. Eiköhän olisi viisaampaa ihan odotella rauhassa.

miten nää kotisynnyttäjät sitten tietää milloin kestää ponnistaa jos tää kynsi on niin haitallinen? ja onhan lääkäreillä ja kätilöillä myös kynnet? ei ne kaikki hanskoja käytä...

tarkoitin siis et isompi juttuhan se miehen sukuelin on ku sormi...et miten sormesta vois olla haittaa jos ei oo kikulistakaan?

IHANA! kun käytit tuo kikuli sanaa :laugh: varmaan juuri siksi kun kynnen alle voi jäädä jotakin likaa, sitten kun tökit ja tuleekin joku "naarmu" tjs niin kynnen alta se lika siirtyy siihen "naarmuun" ja voi tulla tulehdus.

miten nää kotisynnyttäjät sitten tietää milloin kestää ponnistaa jos tää kynsi on niin haitallinen? ja onhan lääkäreillä ja kätilöillä myös kynnet? ei ne kaikki hanskoja käytä...

Täällä on käyttäneet AINA hanskoja, en edes antais paljaana sörkkiä :x enkä usko että ne tahtoiskaan.

Hyvänen aika, mistä sä tollasta olet kuullut? :o Mä en ainakaan halua että kukaan lääkäri tai kätilö tökkii mun piparia ilman kumisuojaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
mut voihan se tulehdus olla myös siellä kikulissa=)

Sen päälle voi laittaa aina suojan.

voi mut kuka laittaa raskaana ollessaan harrastaessaan seksiä oman aviomiehensä kanssa? en minä ainakaan enkä mistään ole sellaisia ohjeita saanut et pitäisi laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
mut voihan se tulehdus olla myös siellä kikulissa=)

Sen päälle voi laittaa aina suojan.

voi mut kuka laittaa raskaana ollessaan harrastaessaan seksiä oman aviomiehensä kanssa? en minä ainakaan enkä mistään ole sellaisia ohjeita saanut et pitäisi laittaa...

Kuka kieltää laittamasta? Kannattaa laittaa, jos kikki on tulehtunut ettei tartu ja mene kohtuun.

ei mut jos on jotain bakuja siinä kikulissa jotka voi tehdä tulehduksen...joo koko juttu on vaan mun unettoman öistä pohdiskelua....mä oon lueskellut noita synnytyskertomuksia ja joissain kerrotaan kuin teki sisätutkimuksen ja oli niin ja niin paljon auki ja lähti sit sairaalaan....

ei mut jos on jotain bakuja siinä kikulissa jotka voi tehdä tulehduksen...joo koko juttu on vaan mun unettoman öistä pohdiskelua....mä oon lueskellut noita synnytyskertomuksia ja joissain kerrotaan kuin teki sisätutkimuksen ja oli niin ja niin paljon auki ja lähti sit sairaalaan....

Ei kannata mennä ite sorkkimaan, vaikka ei oliskaan tulehdusvaaraa. Jos kohtu ei ole synnytykseen tarpeeksi kypsä, mutta sorkkimisella saat paikat auki..voi istukka revetä seinämästä ym...sattua.

Yhteistyössä