N
nolo
Vieras
mut kysynpä silti...pystyykö itse tehdä itselle sisätutkimusta raskaana ollessa, siis tunteeko onko kohdunsuu auennut? tai voiko mies tehdä sitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:mut siis mitä haittaa voisi olla jos puhtain sormin kokeilee varovasti? eihän seksikään oo kiellettyä ihan lopussakaan...ja se on kuitenkin yleensä aika hmmm...rajua liikettä "siellä"...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana juu:Alkuperäinen kirjoittaja nolo:mut siis mitä haittaa voisi olla jos puhtain sormin kokeilee varovasti? eihän seksikään oo kiellettyä ihan lopussakaan...ja se on kuitenkin yleensä aika hmmm...rajua liikettä "siellä"...
seksi ja sormi= 2 eri asiaa, vai onko äijäs kikuli sormeen? ihan kynsi ja kaikki? =)
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:ja mitä haittaa jos paikat aukeaa, rv 38+
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:tarkoitin siis et isompi juttuhan se miehen sukuelin on ku sormi...et miten sormesta vois olla haittaa jos ei oo kikulistakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:kiinnostaisi tietää onko nuo supparit saanut mitään aikaiseksi...lääkärille täällä korvessa on turha kuvitellakaan pääsevänsä...kun ei tänne saada lääkäreitä...=) tietäis vähän missä mennään...
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:tarkoitin siis et isompi juttuhan se miehen sukuelin on ku sormi...et miten sormesta vois olla haittaa jos ei oo kikulistakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:miten nää kotisynnyttäjät sitten tietää milloin kestää ponnistaa jos tää kynsi on niin haitallinen? ja onhan lääkäreillä ja kätilöillä myös kynnet? ei ne kaikki hanskoja käytä...
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:miten nää kotisynnyttäjät sitten tietää milloin kestää ponnistaa jos tää kynsi on niin haitallinen? ja onhan lääkäreillä ja kätilöillä myös kynnet? ei ne kaikki hanskoja käytä...
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:mut voihan se tulehdus olla myös siellä kikulissa=)
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nolo:mut voihan se tulehdus olla myös siellä kikulissa=)
Sen päälle voi laittaa aina suojan.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nolo:mut voihan se tulehdus olla myös siellä kikulissa=)
Sen päälle voi laittaa aina suojan.
voi mut kuka laittaa raskaana ollessaan harrastaessaan seksiä oman aviomiehensä kanssa? en minä ainakaan enkä mistään ole sellaisia ohjeita saanut et pitäisi laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:ei mut jos on jotain bakuja siinä kikulissa jotka voi tehdä tulehduksen...joo koko juttu on vaan mun unettoman öistä pohdiskelua....mä oon lueskellut noita synnytyskertomuksia ja joissain kerrotaan kuin teki sisätutkimuksen ja oli niin ja niin paljon auki ja lähti sit sairaalaan....