Kuka kattoi?
kuulapyssy 30.05.2007 #4 katoin alun ja tuli kauhee nälkä =) onnex en kattonu kokonaan koska mäkkäri on paheeni
Huspati Huta 30.05.2007 #5 Olen katsonut sen pari kertaa. Tänään tulee kolmoselta klo 20 Spurlockin sarja 30 päivää, kolmas jakso!
Olen katsonut sen pari kertaa. Tänään tulee kolmoselta klo 20 Spurlockin sarja 30 päivää, kolmas jakso!
taustalla 30.05.2007 #7 Katoin, mutta en ollut niin vaikuttunut. Aiemmin olen nähnyt yhden hänen dokkarinsa ja pidin hyvänä. Tää samalla tyylillä tehty ja tällä kertaa mulle tuli mieleen Hannu Karpo.
Katoin, mutta en ollut niin vaikuttunut. Aiemmin olen nähnyt yhden hänen dokkarinsa ja pidin hyvänä. Tää samalla tyylillä tehty ja tällä kertaa mulle tuli mieleen Hannu Karpo.
Santeli 30.05.2007 #8 Katsoin joo. En kyllä yleensäkään käy mäkkärillä (Hese rules) mut en taida tulevaisuudessakaan mennä. Ja Heselläkin aika harvoin... Yök :x
Katsoin joo. En kyllä yleensäkään käy mäkkärillä (Hese rules) mut en taida tulevaisuudessakaan mennä. Ja Heselläkin aika harvoin... Yök :x