super mario peli?

  • Viestiketjun aloittaja mmss
  • Ensimmäinen viesti
mmss
Hei!

Poika (5 v.) toivoo joululahjaksi super mario -peliä. Mitään laitteita meillä ei ennestään ole. Kertokaa tietävät, mitä kaikkea minun nyt pitäisi kaupasta hankkia toiveen ehkä täyttääkseni?

Kiitos!
 
Nintendo käsikonsoli tai joku Nintendo Wii. Itse olen tykännyt tuosta Nintendo käsikonsolista. Siihen saa monta erilaista Mario-peliä.
 
Kiitos vastauksista. Kysyisin vielä, miten nuo eri vaihtoehdot toimivat, jos on kaksi lasta? Pitäisikö olla molemmille omat vai voiko pelata ollenkaan yhdessä?
Kahdella DS:llä pystyy pelaamaan vastakkain. Se vaan on sen verran arvokas laite, etten raaskis kahta ostaa.
Wii:llä nyt luonnollisestikin onnistuu kaksinpelit.
 
joop
kaksin peliin pitää hankkia wiin nunchuck/kaikki mario pelit ei tätä tarvitse! ja wii remote(niitä on oltava 2kpl!) jos mario carintin hankit(oli muute kiva) hani myös toiseen ohjaimen sellanen rattilisäosa muute vaa toisen on ratti toisel ei
 
Itse hankein lapsille semmoisen uusiotuotanto retro-NES ja SNES konsolit. Niissä oli useita satoja vanhoja retropelejä sisäänrakennettuna, esim kaikki Super Mario Bros pelit. Tuo Super Nintendo on parempi mitä vanha 8-bittinen NES vähän kaikilta osa-alueilta ja sisältää myös paljon vanhemman NES:in pelejä. Niistä löytyy HDMI-portti, eli saa kytkettyä ihan nykyajan älytelkkareihin. Joku Mario on aika huvittavan kantikkaan näköinen 50-tuumaisesta telkkarista.
Aina välillä pelaavat noita vanhoja pelejä ja tuleehan sitä itsekkin joskus kokeiltua. Yhden huonon ominaisuuden olen huomannut, että ohjaimissa on pieni ärsyttävä viive, joka haittaa esim Super Marion pelaamista. Se ei hyppää ihan ajallaan ja välillä turhauttaa varsinkin jossain tasohyppely-peleissä.
 

Yhteistyössä