Suostuukohan ukko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Meillä ollaan sen verran tiukilla että ruokaa saatiin ostettua koko viikonlopulle mutta enempää ei oo.
Ja nyt on näyttäny siltä että vietettäis juhannusta ihan perheen kesken kotona.

Äiti soitti äskön ja koitti houkutella että jos me mentäis heille huomenna viettämään juhannusta..olivat kuulemma just kokonki laittaneet kasaan.

aika varma vaan olen että ukko istuu mielummin kotona.. mietin jo että uskallanko edes kysyä.

jos mihkään ei lähetä ni tiiän et mies istuu sitten tietokoneella koko päivän ja illan.

Koskaan en vaan ole juhannusta ollu kotona enkä haluis nyttekään..viime juhannuksena oltiin mun äidin luona ja ihan kivaa oli, lapsilla oli leikkikavereita ja paljon puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Meillä ollaan sen verran tiukilla että ruokaa saatiin ostettua koko viikonlopulle mutta enempää ei oo.
Ja nyt on näyttäny siltä että vietettäis juhannusta ihan perheen kesken kotona.

Äiti soitti äskön ja koitti houkutella että jos me mentäis heille huomenna viettämään juhannusta..olivat kuulemma just kokonki laittaneet kasaan.

aika varma vaan olen että ukko istuu mielummin kotona.. mietin jo että uskallanko edes kysyä.

jos mihkään ei lähetä ni tiiän et mies istuu sitten tietokoneella koko päivän ja illan.

Koskaan en vaan ole juhannusta ollu kotona enkä haluis nyttekään..viime juhannuksena oltiin mun äidin luona ja ihan kivaa oli, lapsilla oli leikkikavereita ja paljon puuhaa.

Kuulostaapa mies kovin ihanalta.

No jos ukko haluu olla nakottaa kotona, niin pakkaa sie muksut autoon ja lähde vanhempiesi luokse :)

Meillä mies on töissä koko juhannuksen, joten lähden masun ja poitsun kanssa junalla porukoiden luo passattavaksi :D

Ah mikä aarre sulla on miehenä :o

Mä lähtisin lasten kanssa jussinviettoon vanhempieni luo, ja jättäisin miehen istumaan koneen ääreen.

Miksi sun pitää miettiä, uskallatko edes kysyä tuota asiaa mieheltäsi? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No jos ukko haluu olla nakottaa kotona, niin pakkaa sie muksut autoon ja lähde vanhempiesi luokse :)

Meillä mies on töissä koko juhannuksen, joten lähden masun ja poitsun kanssa junalla porukoiden luo passattavaksi :D

Näin minäkin tekisin.

Samoin.. Mä en käsitä miksi sitä pitää aina yhdessä olla tai mennä. Toki on kivempi yhdessä, mutta jos toinen haluais viettää juhannusta ja toinen istua koneella(missä kyllä kerkee istumaan) Niin miks ihmeessä viettää yhdessä juhannus? :o

juu siis päätin kyllä jo että menen sitten lasten kanssa jos ukko ei lähe mukaan, mutta ois se kyllä kiva olla koko perheen kesken.. meillä kun on näin juhannuksena vielä vuosipäiväkin :heart:

ukko vaan on aina ollu sellanen että haluaa ja rakastaa olla kotona ihan rauhassa ja mä taas oon aina ollu sellanen että pitää saada ihmisiä ympärille.

ukko vaan on aina ollu sellanen että haluaa ja rakastaa olla kotona ihan rauhassa ja mä taas oon aina ollu sellanen että pitää saada ihmisiä ympärille.

Meillä oli ex-miehen kanssa ihan samalla lailla, mutta se kotona olo siis tarkoitti sitä, että mies puuhasi omiaan varastossa ja minä olin sitten kotona käytännössä katsoen yksin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ah mikä aarre sulla on miehenä :o

Mä lähtisin lasten kanssa jussinviettoon vanhempieni luo, ja jättäisin miehen istumaan koneen ääreen.

Miksi sun pitää miettiä, uskallatko edes kysyä tuota asiaa mieheltäsi? :snotty:

siis mietin lähinnä niin että miten ilmoittaisin asian, että kysynkö haluisiko hän lähteä, vai niin että olen päättänyt lapset viedä mummolaan ja mennä itsekkin että kiinnostaisko tulla mukaan.

kysymis tavassakin on paljon merkitystä millasen vastauksen tuolta mieheltä saa , koska tällä hetkellä hän on päättänyt olla kotona juuri siksi ettei rahaa ole yhtään. ja sillon on vaikee sen päätä kääntää.mutta jos ois sanonu et kattellaa mitä tehää ni ois ihan eriasia... toivottavasti joku ymmärtää mitä koitan selittää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Meillä oli ex-miehen kanssa ihan samalla lailla, mutta se kotona olo siis tarkoitti sitä, että mies puuhasi omiaan varastossa ja minä olin sitten kotona käytännössä katsoen yksin. :(

no vähän jotain tähän tyyliin, mutta jos ei mitään tekemistä satu keksimään ni aika menee sitten koneella. mutta jos on jotain puuhattavaa ni on autotallissa vaikka läpi yön

no ei se nyt sit lähekkää ku menee töihin huomenna ja meillä ku oli yks laina-auto ni joutu palauttamaan sen ja sai vielä pahemman romun tilalle appiukolta.

no äiti ois tullu hakemaan mutta niiden auto hajos..mutta kysyy aamulla mun tädiltä että kun se menee tästä meijän ohi ni jos se ottais mut kyytiin , mutta sillä ehdolla että voi tuoda meijät takas illalla.

tasan ei käy onnenlahjat

Yhteistyössä