suostuisitteko seksiin tässä tilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhma neiti:
Ja ikää miehelläs oli??? Tuo on sitä perusjuttua jota minä joskus muinoin kestin..
Nyt olen ollut nykyisen ukkoni kanssa 3vuotta ja hän se vasta mulle näytti,millaista seksiä kuuluu harrastaa...
Hän hoitaa minut ensin nuolemalla,hyväilyllä yms ja sitten vasta tulee sisääni ja minä päällä yms. annan ja hoitelen hänet.. Hän nimittäin laukeaa aika nopeasti.

En ikimaailmassa suostuisi jos ero tulis että uuden ukon kanssa suoraan asiaan ja pruits,se oli siinä,ei akka sulle orgasmia...

Oletteko muuten hyväilleet ja hellineet toisianne??? Aina kaiken leikittelyn ei tarvi johtaa siihen itse aktiin.. eikä välttämättä sunkaan tarvi silloin orgasmia saada..

Tai joskus,kuten meillä,voi olla että ukko hoitelee minut ja se on vaan minun päivä eikä tahdo itsellensä orgasmia:)

Kuulostaa aika loistavalta mieheltä :D
Mistäs noita saa?

Hih... löysimpä vaan,tuttavani bileistä joskus muinoin:)
Ja IKINÄ ei ole orgasmia tarvinnut teeskennellä.. kun sitäkin tapahtuu tosi paljon.. miehet luulee jotku olevansa mahtavia ja pelkällä sisääntulolla saavansa naiselle orgasmin.. mutta siinä naiset tekee väärin koska eihän mies oo ajatusten lukija ja jos teeskentelet orgasmia niin mies luulee että sait ja laukeaa sit itse,eikä ole siitä tietoinen että ajattelet mielessäs että noniin,loppuhan se jo..

Mutta siis meillä synkkaa tosi hyvin kammarin puolella.. kerran sidoin mieheni alasti tuolille istumaan,ja peitin silmät, hivelin hänen vartaloaan ja hyväilin häntä muutenkin siinä.. hän oli haltioissaan.

Toiseksi olen piettänyt hälle shown,makaan itse sängyllä ja hyväilen itseäni,katselen miestäni yms.. hän kiihoittui siitä erittäin aljon ja silloin annoin hänen tulla suoraan sisääni,sillä itsekin olin melko kuumana ja tahdoin nautinnon antaa hänelle:)

Hui.. pitääkin mennä vähän lämmitteleen miestä:)

Yhteistyössä