Suostuisitko siihen että et saisi käyttää ehkäisyä?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
EN. Olen ex-vl ja tiedän ne kuviot aika hyvin. En jaksais en. Näistä vaan vaietaan. Väsymys on tabu. Äidit tsemppaa toisiaan tyyliin: kyllä jumala antaa voimia... Ei anna, vaan se voima pitää kehittää ite ja ite pitää jaksaa lapsensa. Neljä piisaa meille vallan hyvin.=)
 
En taitaisi suostua.

Sitä mieltä olen, että aborttia en koskaan tekisi, jos vahinko kävisi. Siinä tapauksessa otan vastaan kaikki lapset, mitäå on tullakseen. Mutta kyllä nyt sentään jollakin tapaa tahdon hieman säännöstellä...
 
Mielenkiintonen kysymys. Mulle on profetoitu, ei siis mikään näkijä vaan uskossa oleva mulle täysin tuntematon ihminen puhu ensin asioista ljoita on tapahtunu ennen mun syntymää ja samalla ilmotti että mä tulen saamaan kaks lasta, toinen tulee olemaan profeetta ja toinen evankelista. Toi profeetta nukkuu omassa huoneessaan joten periaatteessa voisin olla ilman ehkäsyä sen jälkeen kun toinen joskus syntyy...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo.. ollaan yli vuosi oltu ilman ehkäisyä ja ei niitä vauvoja vaan kuulu... :(
En tarkoittanut kysymystäni pahalla. Toivon todella että saatte vielä jonain päivänä pienet jalat vipeltämään lattillenne :hug:
 
Mikäpäs siinä.. No, ehkä sitten kun tulee muutamia yövalvomisvuosia vielä lisää voi alkaa harkita ehkäsyy, mut ei oo ollu käytössä.
Tosin eipä reilussa vuodessa oo muuta ollu kun yks tuore alkuviikkojen km..
 

Yhteistyössä